Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EllaBellaah schreef:@Kim: (weet niet meer zeker maar volgens mij zei jij het) Mijn konijn had E. Cuniculi, dat is een parasiet dat het zenuwstelsel van het konijn aantast (letterlijk gezien vreet hij het gewoon op) hierdoor krijgen ze verlammings verschijnselen. Bij de een gaat ineens een oor hangen, de andere begint z'n tong uit te steken, die van mij kreeg verlamde achterpoten. Hierdoor kon hij niet meer recht op zitten en liep dus met z'n voorpootjes en de rest sleepte er achteraan. Hij kon zich niet meer wassen dus kreeg een ontzettend vies kontje omdat zijn keutels er aan bleven plakken. Regelmatig moest ik hem dus in bad doen, maar hij at ook niet goed meer en uiteindelijk is hij daar aan dood gegaan. Hij weegde nog maar 500gram terwijl het een konijn is van 2.5 kilo. Mocht je dus ineens zien dat hij gekke dingen gaat doen, rondjes draaien, omvallen, verlamde oren/pootjes etc dan moet je écht zo snel mogelijk naar de dierenarts! Wat jouw konijntje nu heeft kan ook gewoon een keer een beroerd dagje zijn, maar houd het wel echt goed in de gaten!
kim345 schreef:EllaBellaah schreef:ahhh wat klote kim6 is een mooie leeftijd toch
Die van mij was 2.5
Ik was 6, ze was zelf 8.5 Maar je merkte ook dat ze ouder werd, ze was wat milder geworden en echt grijs ook..