Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
johnvt schreef:Voel me geroepen even te reageren
Er is niets mis mee dat een gebruiker van dit forum vermeld dat haar paardje naar SMD terug gaat met meerdere paarden.
sybje schreef:johnvt schreef:Voel me geroepen even te reageren
Er is niets mis mee dat een gebruiker van dit forum vermeld dat haar paardje naar SMD terug gaat met meerdere paarden.
In principe zijn we allemaal zo met elkaar verbonden dat dit wel erg formeel over komt. Daarnaast vind ik het heel apart dat Natas wel informatie heeft weten te verschaffen over smd en dat beauty daar terecht kan (overigens Natas, ik begrijp dat dit erg leuk is. Ik zou ook onwijs blij zijn als mijn paardje weer dichter bij kwam staan). Ik vind dat we hier allemaal gelijk in behandeld horen te worden.
johnvt schreef:sybje schreef:
In principe zijn we allemaal zo met elkaar verbonden dat dit wel erg formeel over komt. Daarnaast vind ik het heel apart dat Natas wel informatie heeft weten te verschaffen over smd en dat beauty daar terecht kan (overigens Natas, ik begrijp dat dit erg leuk is. Ik zou ook onwijs blij zijn als mijn paardje weer dichter bij kwam staan). Ik vind dat we hier allemaal gelijk in behandeld horen te worden.
Er is nog plaats dus je bent welkom

?
Jammer dat Wyssie er zo bang voor is alleen maar dat komt ooit nog weleens goed.
Nu de Australische Masterchef.

kwamen allemaal mooie glittertjes uit de lucht, en toen ben ik gewoon over de a4 gescheurd nergens last van gehad hihi
(heb ik meer tijd hihi)
. Iedereen ging keurig langs de ijsplas in het paddockje en tank die stamt er gewon doorheen, vervolgens staat de rest hem aan te kijken van wat ben jij weer lomp bezig daar ga je toch niet doorheen lopen
nataschamarc schreef:lekker dat het gaat dooien.
nou iedereen weltrusten.
johnvt schreef:Voel me geroepen even te reageren
Het is gewoon opnieuw jammer dat er direct weer GROTE onenigheid ontstaat hier op het toppic met alllerlei (voor)oordelen van laster, smaad en smaadschrift jegens een gebruiker van dit forum danwel eigenaar van een terrein waar je hebt gestaan als pensionklant.
Misschien handig na deze nog 100 pagina`s te gaan in dit toppic per stal waar je nu staat een eigen toppic aan te maken.
Misschien is dat veel gezelliger voor jullie.
is ook geen doen voor een oud paard met deze gladheid,