[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:23

;)

sybje

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

ja pbtje terug!

sybje

AnitaJoeri schreef:
;)

:){

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:24

nou zeker soof ik schrok echt.
maar gelukkig liep ze vrolijk naar der stal.
ze liep ook niet kreupel.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:34

sybje schreef:
ja pbtje terug!

jij ook weer 1

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:35

Voel me geroepen even te reageren

Karin en Anita,

Het is totaal niet mijn plicht jullie en andere hier in het toppic te melden dat er een aantal paarden komen op SMD in het land.

Het is gewoon opnieuw jammer dat er direct weer GROTE onenigheid ontstaat hier op het toppic met alllerlei (voor)oordelen van laster, smaad en smaadschrift jegens een gebruiker van dit forum danwel eigenaar van een terrein waar je hebt gestaan als pensionklant.

Er is niets mis mee dat een gebruiker van dit forum vermeld dat haar paardje naar SMD terug gaat met meerdere paarden.

Zoals ik eerder heb aangegeven hier in het toppic zal ik relevante informatie vermelden, dit is in deze niet aan de orde voor wat betreft het terrein of spullen. Ik vraag me echt af wat het probleem hierin is voor diegene die er opnieuw weer zo`n commotie van te maken.

Misschien handig na deze nog 100 pagina`s te gaan in dit toppic per stal waar je nu staat een eigen toppic aan te maken.
Misschien is dat veel gezelliger voor jullie.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:47

Ik heb overigens geen behoefte aan pb's die niet over smd zelf gaan, maar over wat ik schrijf in het topic. Ik vind dat ik mezelf aardig netjes gedraag en als ik namen noem is dat 9 van de 10 keer niet gemeen bedoeld. Zeker niet als ik dat ook achter het bericht zet.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:49

johnvt schreef:

Er is niets mis mee dat een gebruiker van dit forum vermeld dat haar paardje naar SMD terug gaat met meerdere paarden.

In principe zijn we allemaal zo met elkaar verbonden dat dit wel erg formeel over komt. Daarnaast vind ik het heel apart dat Natas wel informatie heeft weten te verschaffen over smd en dat beauty daar terecht kan (overigens Natas, ik begrijp dat dit erg leuk is. Ik zou ook onwijs blij zijn als mijn paardje weer dichter bij kwam staan). Ik vind dat we hier allemaal gelijk in behandeld horen te worden.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:50

Maar nu ff wat anders!

Slaap lekker allemaal!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:53

sybje schreef:
johnvt schreef:

In principe zijn we allemaal zo met elkaar verbonden dat dit wel erg formeel over komt. Daarnaast vind ik het heel apart dat Natas wel informatie heeft weten te verschaffen over smd en dat beauty daar terecht kan (overigens Natas, ik begrijp dat dit erg leuk is. Ik zou ook onwijs blij zijn als mijn paardje weer dichter bij kwam staan). Ik vind dat we hier allemaal gelijk in behandeld horen te worden.

Er is nog plaats dus je bent welkom

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:54

phoe ff bij gelezen balen natas dat ze gevallen is
goed nieuws het gaat een paar dagen dooien
kunnn de paardjes eer ff rennen
nog meer goed nieuws ik kan weer lopen
morgen mag ik weer mee naar stal
pris wat was jij vroeg op vandaag toch niet weer een gekke man voor het raam gehad

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 00:17

lekker dat het gaat dooien.
nou iedereen weltrusten.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 00:41

johnvt schreef:
sybje schreef:

Er is nog plaats dus je bent welkom

De reden dat ik niet reageer op je pb's of op deze opmerking is omdat ik het te belachelijk vind voor woorden. Ik heb geen shet die lekker in de winter de hele dag en nacht buiten kan zijn, mijn paard trok een maand dag en nacht op het land in de zomer al niet, is deze zomer gebleken.
En daarnaast heb ik, op basis van ervaring, geen behoefte aan om zomaar weer op straat te staan zonder mijn spullen of stal boven mijn hoofd.
Ik kan nog meer redenen bedenken dat ik niet op deze opmerking wilde gereageerd, maar ik denk niet dat deze nodig zijn, john.

En mocht je, zoals ik eerder vermeldde, niets over smd willen vertellen in pb's heb ik er geen behoefte aan.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 06:59

Goedemorgen iedereen :D

Ik hoop echt dat we het hier gezellig houden, ik ga dus niet te lang reageren. Iedereen heeft er een andere mening over, gelukkig maar anders was het geen leuk topic.

Ik hoop dat iedereen het een beetje los kan laten. Ik ben hier in ieder geval niet om de hele tijd over de informatie over smd te praten. Smd was heel erg leuk, hoop voor John dat het goed komt voor m, vind ook dat John meer info zou kunnen plaatsen, alleen van die shetjes wist ik, dat stond idd gewoon op marktplaats. En gelukkig John: hoop dat je zo een beetje een begin van een doorstart kunt maken.

Ik denk dat de meeste mensen een ontzettend leuke plek hebben gevonden, die daar waarschijnlijk ook zullen blijven staan als smd wel mocht open gaan, gewoon omdat iedereen verder moet gaan en nu het beste ervan maakt en dat er waarschijnlijk teveel gebeurd is.

Bovenstaande is de reden dat ik mij niet meer zo druk maak om wat er nu naar buiten komt. Vind het rot dat wel. Maar vind mijn leven in het heden een stuk belangrijker en verder wil ik de leuke herinneringen en leuke vriendschappen opgebouwd bij SMD wel behouden...

Ik denk iedereen, dus zullen we er gewoon over ophouden en gezellig kletsen :D?
_________________________________________________________________________________________
Jeetje Natas: dat ze gevallen is! Wat erg voor je. Is ze nog wel te houden joh, dat ze zo lang op stal moet staan? Heb je een uitloop oid?

Die stapmolen is handig he Pres :j Jammer dat Wyssie er zo bang voor is alleen maar dat komt ooit nog weleens goed.

Ben weer masterchef aan het kijken !! Vind ik zo leuk :) Nu de Australische Masterchef.

Verder ben ik verslaafd aan Cougar Town en Modern Family... daarom heb ik je niet teruggebeld Pres.. zat in een tv-marathon toen ik thuis kwam :P

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 07:45

goeie morgen?!

Hahaha nee wil, geen enge vent voor mijn raam dit keer :D

vanavond etentje van de zaak dus niet naar mn poownie :(

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 08:56

Hey morge ben effe niet op bokt moet ik gelijk een heleboel bijlezen :(

Nou kaar en mam, mijn auto ging geen kusjes geven toen ik er naar toe geslopen ben (doordat de straat een ijsbaan was ijzelde het nog :D kwamen allemaal mooie glittertjes uit de lucht, en toen ben ik gewoon over de a4 gescheurd nergens last van gehad hihi

-------------------------------------------
Mensen even over het SMD gebeuren.
Feiten zijn te vinden op de gemeente site van middendelfland. Staat alles keurig uitgelegt, en omdat de provincie zich er ook over uitspreekt lijkt het me dat je om die informatie niet heen kan.
Bij het lezen van die informatie lijkt het me ook niet nuttig om verder te discussieren want dit zegt genoeg.

En misschien is het wel handig dan kan er begonnen worden met de aflossingen van schulden al zal dat volgens mijn berekeningen voor 4 paarden niet echt hard gaan (meer dan 250jaar).
En dit is dan ook alles wat ik hierover zeg! En ik wens zeker geen dreigende pbs, kom het dan maar in mijn gezicht vertellen!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------

Fijn natas dat Beauty weer dichtbij komt, persoonlijk zou ik hem niet op dat land willen hebben ivm de natigheid en geen facaliteiten (ik heb al nachten niet geslapen toen dat mij en tank overkwam, dus dat zou voor mij niet werken). Bij ons heeft de shettie ook een heel mooie schuilstal en ons land is op de 1 of andere manier veel droger.

Meiden ik ga morgen even denken voor de datum van Shabu Shabu :D (heb ik meer tijd hihi)

Leuk he die ijslikkende ponies tank houdt daar ook zo van. Die had natuurlijk een lompe actie :D. Iedereen ging keurig langs de ijsplas in het paddockje en tank die stamt er gewon doorheen, vervolgens staat de rest hem aan te kijken van wat ben jij weer lomp bezig daar ga je toch niet doorheen lopen :)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 08:57

Wel bale hoor van Chels dat ze weer gevallen is, hoop dat het dalijk weer wat minder glad is.

Haha press gelukkig maar schrikt je toch rot pfff

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 09:23

guten morgen

Ik ga hier ook niet meer op reageren,het is te zot voor woorden.
Het vriest hier nog -2 met klein bietje wind.

Mijn kleine sien is ook al paar dagen niet lekker,is lusteloos en in paar dagen mager geworden.
Heb gisteren wormenkuurtje gegeven,ff afwachten maar.
Ze eet en drinkt wel.

Ik ben ook superblij met mijn warmtedraad.Geen bevroren leidingen bij de paarden.

Als het bietje droog blijft gaan we straks weer ff naar klein kerstmarktje in Lingen.Dat is 30 km.verderop.Schijnt leuk te wezen en ze hebben er net als in Delft ook een schaatsbaantje.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 09:29

leuk mam, ik werken haha.

Hoop dat sientje gauw opknapt, garfield en vigo rennen als debielen door het huis die hebben altijd zo'n uurtje gek doen sochtends hihi

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 10:43

nataschamarc schreef:
lekker dat het gaat dooien.
nou iedereen weltrusten.

Natas, misschien is het een idee om Chelsey sokken aan te doen of zoals bij Sybje, een afgeknipte spijkerbroek en daar schoentjes van maken. Je kunt ook een paar sokjes halen met van die antiglij zooltjes eronder. Je hebt ze ook voor kinderen en dan kan ze wel haar stal uit zonder uit te glijden.

Overigens ben ik wel heel blij voor je dat Beauty dichter bij huis komt te staan en ik vind het ook zeer te waarderen dat je Beauty niet hebt verkocht en toch voor hem bent blijven zorgen.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 10:55

goeiemorgen! wilde vroeg mijn bed uit.... is niet gelukt :')

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 11:16

johnvt schreef:

Het is gewoon opnieuw jammer dat er direct weer GROTE onenigheid ontstaat hier op het toppic met alllerlei (voor)oordelen van laster, smaad en smaadschrift jegens een gebruiker van dit forum danwel eigenaar van een terrein waar je hebt gestaan als pensionklant.
Misschien handig na deze nog 100 pagina`s te gaan in dit toppic per stal waar je nu staat een eigen toppic aan te maken.
Misschien is dat veel gezelliger voor jullie.

Smaad en smaadschrift, laster?????? Niemand heeft iets in die richting geschreven maar als we het dan toch over deze drie woorden gaan hebben denk ik dat jij je beter aangesproken kan voelen. Je mag je nog gelukkig prijzen dat er nog mensen zijn die het voor je op blijven nemen, ondanks alles. Ik begrijp het niet maar goed, dat zal mijn eigen kortzichtigheid wel zijn.

Het enige waar ik en misschien andere ook wel, zich zorgen over maken is dat als jij pony's gaat stallen op het land, onze spullen gestolen gaan worden omdat de hekken nog steeds plat liggen en jij weigert om ze rechtop te zetten en daarom vind ik dat jij degene had moeten zijn die gemeld had dat het toch doorging om pony's te gaan plaatsen op je land.

Dat wij nog op elkaar reageren in dit toppic heeft meer te maken met de band die wij onderling hebben en ook hadden op SMD.

Voorlopig is er van jou kant totaal geen initiatief genomen om ons schadeloos te stellen voor onze spullen, het enige wat jij tot nu toe hebt gedaan is je verschuilen achter de gemeente dat hun fout zijn geweest.

Misschien een ideetje om voor te stellen om dit toppic te laten sluiten door een moderator? Ik denk dat de meeste van ons daar geen behoefte aan hebben maar als jij er zoveel last van hebt moet je dit maar eens voor gaan stellen toch?

Persoonlijk zal ik er geen nacht minder om slapen als ik geblokt wordt van bokt of dat dit toppic gesloten gaat worden en dat alleen omdat je je mening geeft. Dat laatste schijnt heel vaak niet te mogen en wordt er van je verwacht dat je objectief blijft en genuanceerd in je reacties.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 11:45

hey kaar is inderd misschien een goed idee dat chels ook sokkies om kan :D is ook geen doen voor een oud paard met deze gladheid,

inderd kaar, Vondt juist dat het zo gezellig was op bokt, en dat we als oud stalgenoten lekkr konde kletsen wat ik al zij houdt de gemeente site aan en voor de rest vindt ik het jammr dat de gezelligheid op het forum uit nijdt elke x verpest wordt .

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 11:52

Hey aman, heb je al tijd gehad om een datum te prikken voor het etentje??

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 11:53

ja morge ga ik een paar datums neerzetten :D