Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xSannee schreef:haha ja ik dacht al, waarom stuurt ze nou niet terug? wtf xD
En britt ging mij al een bericht sturen of ik wel iets gekregen had, want zij had jou ook een sms gestuurd
Was Iris sneller dan de vorige keer?

. We zaten in jt 1 (zoals altijd haha) en we hadden als leiding Marlou en Sjobha, waren we echt super blij mee! Daarna een plekje uitgezocht en bleek dat we zo door het raampje konden kijken en dan Iris zagen staan haha. Beetje kennis gemaakt met de rest van de groep, en rondje gelopen. We hadden echt een super gezellige groep en waren eigenlijk gelijk al wel een hechte groep. We hadden niet echt aparte groepjes ofzo. 

. Ze was best braaf en racete al stukken minder, en in de grote wei was ze ook braaf. Ze had er nog steeds wel aardig tempo in, maar dat was wel lekker.

. Al die hindernissen waren nieuw voor der en we hebben alles bijna in draf gedaan, maar voor de rest ging het goed. In de grote wei was ze een stuk enthousiaster en gingen we het hele parcours in galop, we reden achter mexico, dus dat was ook makkelijker voor haar. En we hebben ook de grote boomstammen gesprongen, dus was wel trots
.
. Toen afgewacht of het nog droog werd voor de spooktocht en gelukkig wel, want dat is altijd super leuk. Spookverhaal aangehoord en toen ben ik met ellen de route gaan lopen, was wel echt eng. Maar we hebben het makkelijk overleeft haha!
. Paarden van het reelaer waren allemaal super smerig doordat hun weiland een grote blubzooi was geworden, Iris was voor de trektocht nog gewassen dus die was niet zo vies gelukkig! Dus bij de andere paarden geholpen, was wel leuk want het was lekker weer! Daarna invetten, was zo gedaan en toen tas inpakken voor de trektocht, lunchen en om half drie vertrokken we. Wij gingen eerst naar de huttert, dus we hadden een leuke rit. Eerst het kanaal, dat ging goed hard en we konden het goed bijhouden
. Toen nog een aantal andere galopjes en speelkwartier, achter andere paarden aan ging ze goed hard, vooral achter amber, man wat kon dat beest rennen zeg! Die ging toch wel iets te snel voor iris haha, maar ze ging er wel heel hard achteraan. Toen nog wedstrijdpad gehad, ging tegen mirquis, die konden we makkelijk aan haha
.
.

. Daarna geluncht, hadden ze voor ons knakworstjes dus daarna was ik weer helemaal opgewarmd! Toen lekker gedoucht en voor de rest dingen voor de bonte avond bedacht en lekker bij elkaar gezeten. Toen hadden we de barbeque, bonte avond en alles. Was allemaal erg gezellig!
!
Cluni schreef:Ramon en jo waren me een stelletje
![]()

Cluni schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=GUD36AJX nog mijn link van het jt week 29
xLoki schreef:
Charana & Jitske, Anne & Ernie, Caroline & Loki

xSannee schreef:Ik heb een SMS van IRIS
Ha Sanne! We zitten in de groep met Emy. Ilona zit in JT2. Emy zit op Amber en Ilona weet ik niet. Ik zal vandaag kijken! Mijn vriendin zit op Tutti. Iris was gister met rijden zichzelf nogal aan het opfokken. Acht vandaag nieuwe kans haha! X
Supertof

xSannee schreef:Echt? Wauwie wat tof
Bij ons had Kelt Bijna Armani en Salerno ingehaalt maar dat was niet te bedoelingArmani ging echt keihard bij ons
Haha, maar ik reed best wel ver naar achteren, dus misschien als ik tegelijk met Kelt startte
Maar dat weet ik niet, hij hield Kelt wel bij bij het speelkwartier

xmaddyx schreef:
spannende boompjes![]()
en de rest![]()
en verder heb ik niet zulke spectaculaire foto's gemaakt, allemaal van boven op jade
xmaddyx schreef:
Twister en Emillion
_Iriss schreef:xClairex schreef:Zo te horen had je een superweek Iris!
Wel coel dat het veulen van Iris, Surprise heeet !
hahah ja toevallig
ze hadden hem zo genoemd omdat het ook echt een verrassing was haha..
heb ik geen idee 
en foto's van Carooo!