Mallow schreef:nu word ik ook nieuwsgierig hahaha vraag maar aan John.. Wal zat et in geuren en kleuren te vertellen
Neee vraag maar niet aan John trouwens.. Straks komt heel mijn seks leven hier op bokt! Wal zat te vertellen wat ik had gedaan.. Haha meer is er niet
sybje schreef:Neee vraag maar niet aan John trouwens.. Straks komt heel mijn seks leven hier op bokt! Wal zat te vertellen wat ik had gedaan.. Haha meer is er niet hahhaha
Mallow schreef:hhahhaha je wil niet weten wat nick john allemaal verteld Kay, ben en ik stonden er naast... En doordat ik serieus rood werd kon ik ook niet zeggen dat het niet waar was
Mallow schreef:hhahhaha je wil niet weten wat nick john allemaal verteld nou mag toch hopen dat woutje ons sexleven niet in geuren en kleuren op stal verteld dat doe ik zelf wel hahahahahahha
sybje schreef:Kay, ben en ik stonden er naast... En doordat ik serieus rood werd kon ik ook niet zeggen dat het niet waar wasdat is helemaaaal erg. nog wel een schop verkocht naderhand?
Princesspres schreef:Mallow schreef:hhahhaha je wil niet weten wat nick john allemaal verteld nou mag toch hopen dat woutje ons sexleven niet in geuren en kleuren op stal verteld dat doe ik zelf wel hahahahahahhaVrouwen zijn daar toch subtieler in
Princesspres schreef:sybje schreef:Kay, ben en ik stonden er naast... En doordat ik serieus rood werd kon ik ook niet zeggen dat het niet waar wasdat is helemaaaal erg. nog wel een schop verkocht naderhand?Hij heeft gezweet daarna.. Laten we et daar maar op houden
Princesspres schreef:dat vraag ik me af....Ik weet et... Ik kan me niet voor stellen dat ik het op die manier had verteld