Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StillAngel schreef:haha naar K3 luisteren om je mood op te peppen?wist niet dat dat werkte
Kijk, heb op de fjord van Manon gereden (xApple) en het is zo'n schatManon ook hoor
http://www.youtube.com/watch?v=zj-sTpbakes
met jou ook?

Ik dacht serieus dat ik lager dan een 2 zou hebben, ik had nieteens een kwart ingevuld.
Op de hyves van Poel staat een heel gaaf filmpje van de start van de rengalop op 't strand! veertj96 schreef:StillAngel schreef:haha naar K3 luisteren om je mood op te peppen?wist niet dat dat werkte
Kijk, heb op de fjord van Manon gereden (xApple) en het is zo'n schatManon ook hoor
http://www.youtube.com/watch?v=zj-sTpbakes
Wauw wat zie je er super uit daar, ben je afgevallen ofniet?
Leuk dat je het opmerkt
ja ben veel afgevallen , nu 10 kg
Juul schreef:Heeey. Hahaha Lisanne dit ga je nooit geloven. Ik heb zónder te leren nog een 3,9 voor geschiedenis gehaald.Ik dacht serieus dat ik lager dan een 2 zou hebben, ik had nieteens een kwart ingevuld.
![]()
& Ik heb zin in Poooeelll.Op de hyves van Poel staat een heel gaaf filmpje van de start van de rengalop op 't strand!
Dat is helemaal niet zo heel slecht!
En guess what, ik ben nog steeds moe.
Ik moet eigenlijk nu gewoon keihard leren voor m'n herkansingen.

Pffff. Ik heb euhm.. donderdag herkansing van die 3,3 voor wiskunde, en volgende week hele week herkansingsweek van tentamens. Dus ik moet écht ff aan de bak. 
. En de zomer er aan komt. Maar ik heb niet zo heel veel discipline
. Maar ik ga morgen wel sporten haha.
Juul schreef:Hahaha naja het is een klasgenoot van me weetje.. & ik vind hem leuk, en hij mij. Maar omdat ik net een relatie van 2,5 jaar achter de rug heb wil ik me niet gelijk weer storten in een nieuwe relatie. Dusja, dan is het maar even m'n 'scharrel'.En we doen heel onschuldig hoor.
_Lisanne schreef:[naam] schreef:Hahaha naja het is een klasgenoot van me weetje.. & ik vind hem leuk, en hij mij. Maar omdat ik net een relatie van 2,5 jaar achter de rug heb wil ik me niet gelijk weer storten in een nieuwe relatie. Dusja, dan is het maar even m'n 'scharrel'.En we doen heel onschuldig hoor.
Geloofwaardig
't Is 'n hele nette jongen hoor hahaha.
En hij is 1,5 jaar jonger dan ik.

, beter. Dan heb je best wel veel herkansingen..