Nicole1995 schreef:Meelen post voor je hahahahhaha.De postduif is weer geland!!!
Het is ook niet zo ver hé, alleen de prov. weg over hihihi, heb hem gauw weer teruggestuurd naar jou
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Ik ga volgende week zondag ergens kijken in Ruinerwold = OverijsselHoi Liquita,ik heb het gelzen van Liquita wat erg voor je,heb je al een plekje voor haar gevonden inmiddels.Ik begrijp dat je een ander paard gaat kopen?
. 

LIQUITA schreef:Het aantal kilometers blijft voor mij hetzelfde. Ik wist dat het 163 km van Purmerend ligt. Het ligt vlak bij de grens Overijssel/Drenthe. Ik dacht dat het nog net Overijssel was, maar nu ik goed keek bleek het net Drenthe te zijn. Het maakt voor ons i.i.g. niks uit.

meelen schreef:LIQUITA schreef:
Ik hoorde zo iets op de radio. Ben je geen geld kwijt?
Alleen de aanbetaling, maar die krijgen we als het goed is binnen drie werkdagen terug via het garantiefonds. Dus dat zou dan uiterlijk Woensdag moeten zijn, maar ja, miss is het wel erg druk nu.
We wachten wel af.
winnitou schreef:zijn weer terug van een weekendje huifkarren. Hebben het ondanks de regenbuien heerlijk gehad. Hebben een deel van de kastelenroute gereden in Diepenheim. heel mooi!.
Rowan stelde voor om er maar een vaste gewoonte van te maken om jaarlijks met de huifkar weg te gaan. Hij ging oververmoeid mee (en zat zichzelf af en toe lekker in de weg) maar heeft wel genoten.
oh en bij thuiskomst bleek ik nog een souvenirtje te hebben meegenomen, alleen hopelijk blijft het daar bij. wel ondankbaar he, heb het weggegooid. Bleek een teek te zijn. nou daar bedank ik voor
. winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Anke;fijne vakantie.
En Milton b,fijnevakantie in Nes.Op je boerderij heerlijk zeg.
Dank je, voor mijn gevoel ben je net Weg maar ik ben zo vaak die kant op gereden dat ik niet meer weet wanneer ik je zag rijden.
heb je het lekker gehad