Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:Ben net bij Fillydale geweest en heb Petrie Hampshire laarzen gekocht. Ik moet ze wel
echt goed onderhouden want er zit een goedkope coating op hoorde ik. Maar de laarzen die ik nu heb zijn echt afgeschreven.
Maar had natuurlijk geen rijbroek aan. Zegt die man: 'ik pak er wel even één van ons.
Wat heb je, maat 38/40?'
- En bedankt. Vond mezelf nog niet dik genoeg.
Nee, ik heb maat 34-36...
Kan ik écht niet gebruiken zo een opmerking nu. Ik moet juist aankomen namelijk.
Kennelijk hoeft dat niet en ben ik al dik genoeg.
(dit gaat alleen over mezelf dus niet over ieder ander met maat 38-40)
. Je bent hartstikke slank, en wat iemand anders zegt boeit helemaal niks!. Ik heb met shirtjes ook maat 38 hoor, als dat een schrale troost is
. Broeken worden dan te lang en iets te breed bij mijn heupen, maar met shirtjes moet ik wel echt 38 hebben, vooral door de lengte.
? 
Yaraa schreef:Vandaag is het 1 jaar geleden dat m'n oma is overleden..
Jane_ schreef:Elja schreef:dat is erg vroeg janey
Ja sorry maar anders red ik hetn iet... spijtig maar waar, maar dan stuur je het toch niet.
.
) en voel me met de dag lelijker. 

dat is ook niet echt handig! 
. 

. Maar het is ook gewoon leuk om te doen

.
; ik moet nog wel een buikje wegwerken om in mijn bikini rond te kunnen lopen op vakantie
. Heb net nog een film gezien; je moet het niet zien als afvallen, je moet gewoon strakker
.

Emmaa_ schreef:Nee Mevrouw van Wees, u hoeft niet af te vallen.
Als Melanie dit maar niet leest; ik moet nog wel een buikje wegwerken om in mijn bikini rond te kunnen lopen op vakantie
. Heb net nog een film gezien; je moet het niet zien als afvallen, je moet gewoon strakker
.
En ik heb me ook voorgenomen om een betere conditie te krijgen, dus als ik zo klaar ben met eten ga ik ook even aan het springtouwen