Fenn schreef:Nou die dames waren ultralomp hoor. En jij bent vroeg Esof staat bokt nog op wintertijd?
Jep bokt staat nog op wintertijd
. Zo idioot vroeg ben ik nu ook weer niet
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fenn schreef:Nou die dames waren ultralomp hoor. En jij bent vroeg Esof staat bokt nog op wintertijd?
. Zo idioot vroeg ben ik nu ook weer niet
. antoinetje schreef:Mariet schreef:Wie is die R&P toch
Dat vraag ik me ook al eeuwen af
OOk goedemorgen het einde van de vakantie en begin van een lange nieuwe werkweek
. Toen was ik nog thuis
. Of onderweg naar de bus die ik had om 6.48
. Ik was een uurtje later op me werk dan volgens bokt
. 

.
. Bij gebruikerspaneel moet je aanklikken dat het zomer tijd is
. (ach ben ook niet voor niks blond....) 

Mazzel heeft zich gisteren weer super gedragen, ondanks alles onderweg. Waren ergens werkzaamheden, dus overal van die paaltjes en blokken en van alles. En we wilde links af, maar stond geen bord dat niet mocht, wel hoop zooi en Mazzel liep daar braaf. En hij kon halthouden. En laatste stuk halsstrekken in hoog en rustig tempo.
Ook voor Mazzeltje, hoop dat hij morgen net zo lekker te rijden is. (als het voorwaartse er nog in zit, maar het klierige niet dan moet dat haast wel) en woensdag weer les (nu wel opgeschreven). 
Omdat m'n moeder gaat trouwen mag ik op haar kosten m'n haarverven.
, Knalrood heb ik al eens gehad, maar zat nu te denken aan iets wat naar paars neigt. (eigenlijk wilde ik blond, maar dat mag niet van m'n moeder
)