Hoi, Welkom hoor Leuk paardje rij je,zie ik in je profiel.Wat heeft ie voor stokmaat?Je lijkt echt heel heel klein op die foto zonder zadel Rij je ook western of freestyle o.i.d.?
Hoi Floor,heb je wel es gezien op wedstrijd, toen was je nog wat kleiner op dat grooooote paard, mooi gezicht vond ik dat. OS nog gezien iemand, was mooi, vond wel dat Isabelle Werth wat te hoog gescoord had, had ook wat protest in de proef, net als Imke van de week, alleen werd die wel afgestraft en Isabelle niet.
Bah, maandag weer richting school, is het weer over met de lol........
Dat vond ik dus nu ook Marion, hij schopte toch tegen het been wat ze gaf, en dan behoorlijk hoog geeindigd, ook vond ik persoonlijk de Piaffe vrij vlak, zijn achterhand kwam haast niet mee. Laat je de dagen nog even weten die Edie evt over zou kunnen nemen?
Ankie reed ook foutloos, toch ? Nouja, het zal allemaal wel, echt jurysport ...
Jammer he, marion....nog een weekendje en dan gaan we weer in het gareel, half 7 de wekker.....zit nu nog heerlijk aan de koffie te bedenken wat we vandaag eens gaan doen !
heb alleen anky zien rijden, en vond de zigzag appuyementen met wissels nogal gespannen en ietwat slordig, maar dat vind ik dan. daarnaast vind ik als je op zo`n niveau rijde je paard gewoon normaal moet kunnen halthouden.. maar dan nog.. zij zitten in beijing en wij niet whihi
Hij heeft 4 weken geleden een behoorlijk heftige hartaanval gehad op de manege, en ligt sindsdien in een kunstmatige coma. echt ongelooflijk k.lote allemaal.
Iemand hier die handig is in het maken van websites? Er zou iemand met mijn webshop bezig gaan, maar daar hoor ik dus niks meer van. En ze komt ook niet meer op bokt.
Hij heeft 4 weken geleden een behoorlijk heftige hartaanval gehad op de manege, en ligt sindsdien in een kunstmatige coma. echt ongelooflijk k.lote allemaal.
Jemig !!! Nou, een kaartje van allemaal lijkt me zeker op zn plek !! Ligt hij in Goes ?
Als degene die het daar dan mee eens zijn, eens een lief berichtje voor Kruin en Anita opstellen, en die dan of per e-mail, of per pm naar mij sturen, print ik ze uit, koop ik een kaart, plak ze er in, en stuur het naar Antwerpen, want ja, daar ligt hij al 2 weken.
Hallo, mag ik even jullie topic binnen vallen en een vraag stellen? Wij zijn op zoek naar onze eerste pony Valentijn, een koffievoskleurige New Forest D-ruin van 17 jaar. Wij hebben hem 2 jaar geleden verkocht met veel pijn in ons hart naar mensen uit Terneuzen waar hij het naar zijn zin had. Afgelopen week zijn wij erachter gekomen nadat wij weer contact zochten dat ze hem in januari verkocht hebben aan een jongetje uit de buurt (zoals zij zeggen). Een naam, tel.nr of adres weten ze niet meer. Wel wisten ze te vertellen dat deze mensen hem ook weer verkocht hebben omdat hij bij hun onhandelbaar (???) was. De schrik sloeg ons om het hart, hij zal toch niet in de handel zijn terecht gekomen. Wij hadden hem dan graag terug gekocht. We zijn nu een zoekactie gestart door overal "gezocht" advertenties te plaatsen en handelaren, maneges enz enz te mailen maar helaas nog steeds geen positief bericht. Hij moet toch ergens gebleven zijn..., iemand op Bokt moet hem toch kennen of dit verhaal (van de onhandelbare pony)wel eens gehoord hebben. Wie kan ons helpen? Voor foto's zie mijn profiel.
Als eerste wat gaaf, je hebt een bruine beardie, toevallig ook actief op het jewel jill forum?
En nee, op onze manege staat geen forest die Valentijn heet, of er op lijkt, en ken zo op het eerste moment ook niemand die deze pony heeft, een van de andere schouwse misschien?
Ja, wij hebben ook een bruine beardie (Bijou) Zij is afgelopen maand 12 jaar geworden dus al een echte oma. Ik ken het jewel jill forum niet, ik zal het eens opzoeken. Jammer dat je ons niet kunt helpen.
Helaas Mic,ik kan me niet herinneren deze pony ergens gezien te hebben. Hij is best wel herkenbaar qua kleur,dus het lijkt me stug dat niemand hem herkend.Succes met je zoektocht iig.
Bedankt katchina. Ik heb inmiddels al zoveel mailtjes gestuurd naar maneges, handelaren, ruitersportzaken, hoefsmeden, instructrices en bokkers uit de omgeving van Terneuzen of ze kennen hem niet of ze kennen hem van de tijd dat hij op manege Baecke stond en van die familie uit Terneuzen was, waaraan wij hem destijds verkocht hebben. Je zou denken iemand moet toch wat weten en kent het verhaal van de "onhandelbare" (???) pony. Ik begrijp er echt niets van, hij lijkt wel van de aardbodem verdwenen te zijn !
Heb Melissa net gesproken, en Kruin gaat langzaamaan vooruit... de goede weg is nu hopelijk definitief ingeslagen. Ga zo de kaarten schrijven, heb er een voor Kruin en een voor Anita en de kids, en dan stuur ik ze op. Kan helaas de berichten niet uitprinten, ons papier is op een vage manier verdwenen, dus schrijf ik alle berichtjes in de kaart.