RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 12:21

EVELIEN! JE KUNT TEKENEN EN JE GAAT WAT OP BOKT ZETTEN! ~~}>

Als zelfs ik werk op bokt kan zetten zonder dat ik de grond in word geboort kun jij het helemaal!

DUS EVELIEN: UPLOADEN DIE HAP! *D

Kwal

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 13:11

Mijn geitje is trouwens vandaag 4 (ik heb haar sinds dat ze 5 maanden oud is :) ) en dat wordt natuurlijk uitgebreid gevierd! Met speculaas, chips en pepermunt! :D Frisse geitjes dus :P Alleen de cola wilden ze niet :P :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 15:50

xSwanHeart schreef:
Wie had er ook alweer een 10 op tekenen? O:) :P

O ja. Oké, mijn ego is weer een beetje gestreeld, maar nou liggen alleen mijn meeste tekeningen nog op school en ik ben echt een ramp in foto's op internet zetten. Maar ik zal binnenkort eens een poging doen. }:0 Maar die tekening van die 10 kan ik niet op bokt zetten, want hij is gejat -:(- . Foetsie.

Gefeliciteerd met je geitje, Donja!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:51

En anders maak je toch gewoon een mooie Wiko? :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:42

Hehehe nee van Kanjer en Kiduna en Meline als afscheidstekening! Jaaaaaaaa! :P

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:52

Haha! Doe dat! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 17:35

Ja, dat ben ik wel aan het overwegen, om Ini als bedankje een tekening van een van de paarden te geven... Maar voorlopig even geen tekeningen, eerst maar even de tentamenweek door komen.. >;) . En ik wil best een Wiko maken, hoor. als dat op het papier past :D :') . Sorry. Inkoppertje ;)
Of een Kanjer. Of een Kiduna. Maar eerst maar even tijd vinden ;)

Zeggeh, Donja.. We wachten nog steeds op een topic van jou en Kwal, hoor. :j En Wiko heb ik ook al lang niet meer kunnen bewonderen :D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:14

Ja sorry, foto's willen niet echt deze dagen.. ;(

Je mag ook een tekening van Kwal maken hoor :) Goed oefenmateriaal, zo'n teddybeer :P

Ik zou dan een tekening maken van Ini's lievelingspaard, maar volgens mij houd ze van alle paarden evenveel :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:28

loveshadow schreef:
Ja, dat ben ik wel aan het overwegen, om Ini als bedankje een tekening van een van de paarden te geven... Maar voorlopig even geen tekeningen, eerst maar even de tentamenweek door komen.. >;) . En ik wil best een Wiko maken, hoor. als dat op het papier past :D :') . Sorry. Inkoppertje ;)
Of een Kanjer. Of een Kiduna. Maar eerst maar even tijd vinden ;)

Zeggeh, Donja.. We wachten nog steeds op een topic van jou en Kwal, hoor. :j En Wiko heb ik ook al lang niet meer kunnen bewonderen :D

^^ heb er van het weekend voor het eerst weer echt op gereden :) zodra ik in't weiland kan rijden komen dr weer foto's :)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:03

Mooizo, ik ga ook proberen foto's te maken als ik weer normaal kan rijden. Ik heb trouwens wel een filmpje van mij en Kwal als we met neckrope rijden maar die kan ik er nooit opkrijgen :\

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:54

YouTube ook niet?

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:25

Aaaah wat leuk, Donja! Trui, echt een geweldige naam :D . Veel plezier met de kleine. Ga je hem/haar/het straks ook kunstjes leren als ie wat ouder is? Ik heb hier op bokt ook wel eens een kunstjesschaap zien langskomen, hihi.

Het is idd nogal dood hier, hihi. Maar ik heb weer gereden gisteren weer op de pony Isa! Ik dacht eerst 'hmmm.' want tot nu had ik niet echt een geweldig gevoel er over, maar het ging weer klein beetje beter dan de vorige keer, dus nu vind ik haar eigenlijk stiekem wel heel erg leuk. Nog steeds gingen we een beetje te hard in galop, in de rechtergalop was ik dan ook meer bezig met het tempo onder controle houden dan op de hoefslag rijden, hihi.
Linksom moesten we met z'n allen galopperen. Ik was bang dat ik dan iedereen op hol zou brengen (Partyman had de lente een beetje in z'n bol, mede omdat de buitendeur voor het eerst weer open stond), dus ik ging eerst maar even stappen in het midden om te wachten op 'afhakers' :P . Na een tijdje ging ik toch maar meegalopperen en we gingen nog steeds een beetje hard, maar het voelde wel weer wat gecontroleerder dan de vorige keer. Toch vloog ik af en toe nog wel half het zadel uit omdat ze opeens oversprong, misschien volgende keer wat meer stelling naar binnen houden. Echt lang heb ik linksom niet gegaloppeerd, want Partyman was iets te enthousiast geworden en had z'n ruiter gelanceerd.. :(:)
Al met al ging het dus eigenlijk wel lekker, de galop ging misschien nog steeds te hard, maar verder voelde het eigenlijk wel goed! :)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 14:44

Fijn dat het zo goed ging Eef :)

Ik denk wel dat ik met kunstjes ga beginnen, dat doe ik al met mijn geit. Nu nog niet, ze is nog veel te jong ;) Eerst even de hersentjes ontwikkelen. :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:26

Hahaha Partyman had inderdaad de lente alweer in z'n bol. En me zusje en ik hadden het er die middag net weer over dat PM zo rustig was de laatste tijd. Nou hij heeft mooi de ruiter in onze les gelanceerd en degene na ons heeft ook kunnen zandhappen. ^^

Ik mocht weer een keer op Oppy, was leuk. :D Had op een gegeven moment wel een constante aanleuning en af en toe ging die netjes naar beneden maar dat bleef wat minder constant af en toe, die perfecte aanleuning heb ik nog niet gevonden. ^^ Galop ging ook lekker dit keer, al wilde meneer direct na de andere groep galopperen, maar we moesten eerst middendraf doen maar hij ging al half op z'n plaats staan galopperen. :P Tweede galop werd die een beetje heet, hij zat namelijk verkeerd dus ik ging terug naar draf en uiteindelijk naar stap. Maar hij wilde maar en wilde maar, nou ik been aanleggen, er volgende een klein bokje en een staartzwiep en daar gingen we. (Best hard :P )

Maar heb wel lekker gereden en ging best netjes eef. ;) Alleen je moest niet zo zorgelijk kijken, je keek echt de hele les heel beteuterd. :P

Heb wel spierpijn en zal dat de volgende keer ook wel krijgen want volgende week weer niet rijden... ini wil spreiden maar het komt me ook wel beter uit want ik moet waarschijnlijk toch werken. :)

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 17:52

Het is idd rustig hier! Maarja ik rijd nog steeds niet meer dan 2 rondjes stap.... dus heb zelf ook erg weinig te melden, blijf alleen wel meelezen uiteraard.

Kunnen jullie mij vertellen hoe het nu met rally is? alweer helemaal rad?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 18:15

Rallywood is eventjes uit de running, hij heeft geloof ik hoefzweer. (en dit vond ikzelf niet heel erg :o )

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 19:33

nog steeds? was een paar weken geleden toch ook al zo? Arme rally...staat ie wel lekker in de wei overdag? (sorry ik mis mn draakje...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 20:17

_Mara_ schreef:
ging best netjes [***]. ;) Alleen je moest niet zo zorgelijk kijken, je keek echt de hele les heel beteuterd. :P
:o Sorry :D . Ik was alleen wel een beetje bang dat Ini opeens nog een keer zou zeggen: [***], galop! en dat ik dan weer zo ongecontroleerd hard door de bak zou (ren)galopperen :P . Maar volgende keer zal ik mijn tandpastasmile opzetten *D

Ja, eigenlijk is het meer 'alweer' bij Rally. Ik hoorde dat hij al weer wat had gelopen, maar dat hij nu toch niet goed is. Hoe is het met je knie? Je hebt dus alweer wat rondjes gestapt? Oeh, vooral op- en afstijgen lijkt me echt pijnlijk, maar je hebt iig dus alweer op een paard gezeten! Beterschap verder :(:)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 09:00

Ja eef, come to the tandpastasmileclub! En het is Rally idd 'alweer'.

Maar even Eef, ini zei dat het volgende week toch pasen was en dat de lessen alleen s'ochtends zouden zijn? Maar a.s. maandag is het nog geen pasen, die maandag erop.... of heb ik het helemaal verkeerd verstaan? En nou weet ik niet of ik maandag wel moet rijden... ik bel wel een keer denk ik.

En oja, je kent die Anne met het rode haar toch wel die na ons op Bravour reed? Ik weet niet of je iets hebt meegekregen van dat ongeluk bij Uffelte... zij was ook 1 van de inzittende en ik las dat ze inwendige bloedingen heeft, vebrijzelde bovenbenen en een gebroken bekken........ weet niet of die ooit weer kan paardrijden... brr en Karin heeft het allemaal gezien (gelukkig niet zien gebeuren maar wel echt vlak erna) Y;(

EDIT: een kennis van mij is bevriend met die Anne en ik lees net op der hyves dat ook Anne overleden is.... omg.. me ouders lopen nu ook al 2 dagen te waarschuwen dat wanneer we bij stoere jongetjes in de auto zitten en het niet vertrouwen er per direct uit moeten stappen.. nou die tip onthoud ik wel. ;)

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 18:39

anne? ken ik die toevallig? Jeetje wat heftig zeg...wat was dat voor ongeluk?
Ik ben trouwens ook vroeger wel eens lopend naar huis gegaan omdat ik vertikte bij iemand in de auto te gaan die geblowd had... Kijk idd uit met dat soort grapjes!

Wat sneu voor rally zeg! Hopen dat hij snel beter is!

Ik heb idd alweer een paar keer op het paard gezeten :D Paar rondjes stap is echter wel de max, meer druk kan ik niet op de binnenkant verdragen. Dat is ook het enige wat zeer doet, de knie zelf functioneert prima! Op en afstijgen gaat dus ook prima, zolang het met krukje is dan wel.

edit: OMG ik zie in mn hyves dat het idd de Anne uit mijn les is.... was altijd erg gezellig, heb heel wat met haar gekletst..... zit echt te shaken hier nu!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 20:57

Ja, het is zo onwerkelijk. :n Ik ken haar niet ontzettend goed, maar ik heb wel veel met haar gepraat tot ongeveer een half jaar/jaar geleden, toen ik nog veel op zaterdag kwam. Maandag nog even kort met haar gepraat en haar zien rijden op Bravour, en nou is ze er opeens niet meer. Echt bizar. Y;(

Enneh, Mara, ik snapte thuis opeens ook niet meer wat Ini nou eigenlijk bedoelde. Maar ik ga maandag gewoon heen :Y) en ik zie wel wat er gebeurt ;)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 08:23

Ja, het is de Anne die eerst op zaterdag reed en nu vaak op maandag. Maar het is echt zoooo raar, ik heb der maandag nog gezellig zien praten met Ini over Bravour en haar Bravour vet netjes zien rijden enz. en haar nog geholpen met Livius een paar weken geleden. Dan komt de dood toch wel erg dichtbij.... Ben er ook wel een beetje over aan het nadenken gezet... zou je je leven wel iedere keer zo willen riskeren door in die bus te stappen? Die buschauffeurs rijden ook niet allemaal even braaf... zoals vanmiddag wel te zien was, we rijden bijna de vaart in want de brug bij Havelte was dicht ofzo, geeft die een ruk aan zijn stuur belanden we bijna in de sloot. >;) Tja... maja om iedere dag te fietsen, met dit weer valt het wel mee maar in de winter, brrrr :+

EDIT: Over dat ongeluk, het is gebeurd bij de golfbaan bij Havelte dinsdagmiddag rond half 4, waarschijnlijk hebben ze veelste hard gereden en in de bocht de berm geraakt met de wielen. Tja en als je dan héél hard gaat dan trek je dat niet zomaar even recht. Dus ze zijn ergens op het rechte stuk tegen een boom aangereden... de jongen, een neef van 1 van de 2 meisjes was op slag dood, Anne was met zwaar letsel naar het ziekenhuis gebracht en dat andere meisje ook met letsel..... Heb echt nu ondertussen al 3 dagen een preek gehad over niet instappen bij stoere jongetjes. :Y) Tja.. ook hier thuis komt het dan opeens dichtbij, want ik 'kende' Anne natuurlijk en dan komt een ongeluk toch wel dichtbij.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 19:01

Ik weet niet of ik haar ken, hebben jullie een foto van haar? Mag ook via pb ;) Jeetje wel erg zeg!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 19:47