Als zelfs ik werk op bokt kan zetten zonder dat ik de grond in word geboort kun jij het helemaal!
DUS EVELIEN: UPLOADEN DIE HAP!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en dat wordt natuurlijk uitgebreid gevierd! Met speculaas, chips en pepermunt!
Frisse geitjes dus
Alleen de cola wilden ze niet
xSwanHeart schreef:Wie had er ook alweer een 10 op tekenen?![]()
Maar die tekening van die 10 kan ik niet op bokt zetten, want hij is gejat
. Foetsie.
. En ik wil best een Wiko maken, hoor. als dat op het papier past
. Sorry. Inkoppertje 
En Wiko heb ik ook al lang niet meer kunnen bewonderen
loveshadow schreef:Ja, dat ben ik wel aan het overwegen, om Ini als bedankje een tekening van een van de paarden te geven... Maar voorlopig even geen tekeningen, eerst maar even de tentamenweek door komen... En ik wil best een Wiko maken, hoor. als dat op het papier past
![]()
. Sorry. Inkoppertje
Of een Kanjer. Of een Kiduna. Maar eerst maar even tijd vinden![]()
Zeggeh, Donja.. We wachten nog steeds op een topic van jou en Kwal, hoor.En Wiko heb ik ook al lang niet meer kunnen bewonderen
zodra ik in't weiland kan rijden komen dr weer foto's

. Veel plezier met de kleine. Ga je hem/haar/het straks ook kunstjes leren als ie wat ouder is? Ik heb hier op bokt ook wel eens een kunstjesschaap zien langskomen, hihi.
. Na een tijdje ging ik toch maar meegalopperen en we gingen nog steeds een beetje hard, maar het voelde wel weer wat gecontroleerder dan de vorige keer. Toch vloog ik af en toe nog wel half het zadel uit omdat ze opeens oversprong, misschien volgende keer wat meer stelling naar binnen houden. Echt lang heb ik linksom niet gegaloppeerd, want Partyman was iets te enthousiast geworden en had z'n ruiter gelanceerd..

Eerst even de hersentjes ontwikkelen.
Had op een gegeven moment wel een constante aanleuning en af en toe ging die netjes naar beneden maar dat bleef wat minder constant af en toe, die perfecte aanleuning heb ik nog niet gevonden. ^^ Galop ging ook lekker dit keer, al wilde meneer direct na de andere groep galopperen, maar we moesten eerst middendraf doen maar hij ging al half op z'n plaats staan galopperen.
Tweede galop werd die een beetje heet, hij zat namelijk verkeerd dus ik ging terug naar draf en uiteindelijk naar stap. Maar hij wilde maar en wilde maar, nou ik been aanleggen, er volgende een klein bokje en een staartzwiep en daar gingen we. (Best hard
)
Alleen je moest niet zo zorgelijk kijken, je keek echt de hele les heel beteuterd. 
_Mara_ schreef:ging best netjes [***].Alleen je moest niet zo zorgelijk kijken, je keek echt de hele les heel beteuterd.
Sorry
. Ik was alleen wel een beetje bang dat Ini opeens nog een keer zou zeggen: [***], galop! en dat ik dan weer zo ongecontroleerd hard door de bak zou (ren)galopperen
. Maar volgende keer zal ik mijn tandpastasmile opzetten 

Paar rondjes stap is echter wel de max, meer druk kan ik niet op de binnenkant verdragen. Dat is ook het enige wat zeer doet, de knie zelf functioneert prima! Op en afstijgen gaat dus ook prima, zolang het met krukje is dan wel.
Ik ken haar niet ontzettend goed, maar ik heb wel veel met haar gepraat tot ongeveer een half jaar/jaar geleden, toen ik nog veel op zaterdag kwam. Maandag nog even kort met haar gepraat en haar zien rijden op Bravour, en nou is ze er opeens niet meer. Echt bizar.
en ik zie wel wat er gebeurt
Tja... maja om iedere dag te fietsen, met dit weer valt het wel mee maar in de winter, brrrr 
Tja.. ook hier thuis komt het dan opeens dichtbij, want ik 'kende' Anne natuurlijk en dan komt een ongeluk toch wel dichtbij.
Jeetje wel erg zeg!