Shenavallie schreef:@Ate: doe je net zo'n kleurtje als Ilse (van Sire), dat vind ik haar echt heel mooi staan!
ja zat daar ook aan te denken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shenavallie schreef:@Ate: doe je net zo'n kleurtje als Ilse (van Sire), dat vind ik haar echt heel mooi staan!
Citaat:Ik ben er tussen half 9 en 11.15 uur, of is dat te vroeg?

ATE schreef:Shenavallie schreef:@Ate: doe je net zo'n kleurtje als Ilse (van Sire), dat vind ik haar echt heel mooi staan!
ja zat daar ook aan te denken
Shenavallie schreef:Bedenk me dat Dennis avonddienst heeft, dus als het wat uitloopt, dan geeft het niet!
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Bedenk me dat Dennis avonddienst heeft, dus als het wat uitloopt, dan geeft het niet!
Wil je nog mijn rijjasje lenen? en verder nog iets?
LIQUITA schreef:Er staat een Chinees voor de deur, dus ik ga even eten....
BYE!!!
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Bedenk me dat Dennis avonddienst heeft, dus als het wat uitloopt, dan geeft het niet!
Wil je nog mijn rijjasje lenen? en verder nog iets?
ATE schreef:heel veel geld![]()
![]()
LIQUITA schreef:ATE schreef:heel veel geld![]()
![]()
Ik heb veel, maar dat nou net niet! SORRY
[/quote]Citaat:Wil je nog mijn rijjasje lenen? en verder nog iets?
heel veel geld :D![]()
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Wil je nog mijn rijjasje lenen? en verder nog iets?
Ik heb zelf een witte rijbroek gekocht, ik mocht van een van de overblijfmoeders haar zwarte colbertje lenen (hopelijk past het, ha ha), eh.... zijn witte handschoenen in de B verplicht???
Shenavallie schreef:Om de jury om te kunnen kopen, ha ha
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Om de jury om te kunnen kopen, ha ha
Dat heb jij helemaal niet nodig!!!
Althans dat hoop ik, want afgelopen zaterdag was mijn wedstrijd weer een drama. Zo erg dat ik acuut een zomerstop heb ingelast (qua wedstrijden).
ATE schreef:hen je je eten al op liquita???????????????????
. LIQUITA schreef:ATE schreef:hen je je eten al op liquita???????????????????
Yep, ik heb altijd snel genoeg van Chinees.....en over een paar uur weer trek.

ATE schreef:meelen schreef:Gatverdamme, wat duurt wachten toch lang.
Ik moet m'n vriendin uit ziekenhuis halen, ze zouals ze weg mocht.
wat hebben ze met haar gedaan ?
ATE schreef:LIQUITA schreef:Dat heb jij helemaal niet nodig!!!
Althans dat hoop ik, want afgelopen zaterdag was mijn wedstrijd weer een drama. Zo erg dat ik acuut een zomerstop heb ingelast (qua wedstrijden).
ik of shenvallie?

ATE schreef:ik ga ff omkleden en dan naar sandra![]()