Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
'
.. maar zijn moeder was echt foei lelijk
.. En de mensen bleven maar benadrukken dat hij precies op zijn moeder leek.. Dus het is helaas niet dat puppy geworden.. Ben nu weer verder aan het kijken.. En aniet.. kijken was in mijn geval dus niet kopen (Ik zit dus echt in een verkeer jasje want ik ben dus toch een Nederlander) Kijken, kijken en niet kopen!!! 
Mijn arme paardje heeft waarschijnlijk een virus infectie. Dit omdat zijn temperatuur nogal snel was gestegen. Gister was er eigenlijk nog niet echt iets aan de hand (oke, ik had twijfels over zijn tanden, maar dat doet hierbij niet ter zake) en nu had meneer 39,34 graden koorts. Zielig paardje. Hij eet nauwelijks, logisch, want hij voelt zich bagger. Nu heeft ie van de dierenarts een koortsverlagend middel gekregen en een spuit antibiotica (als ik het goed begrepen heb om ook te voorkomen dat er nog een bacteriele infectie bijkomt). Morgen komt de dierenarts weer terug en dan bekijken we zijn temperatuur opnieuw en het plan van aanpak (neem ik aan...)

Falli schreef:Hallo, Even mijn puppy verslag. Het puppy was nog schatiger dan op de foto.. maar zijn moeder was echt foei lelijk
.. En de mensen bleven maar benadrukken dat hij precies op zijn moeder leek.. Dus het is helaas niet dat puppy geworden.. Ben nu weer verder aan het kijken.. En aniet.. kijken was in mijn geval dus niet kopen (Ik zit dus echt in een verkeer jasje want ik ben dus toch een Nederlander) Kijken, kijken en niet kopen!!!
spettertjuh schreef:Goedemorgen allemaal.
Wat een kl*teweer zeg ben helemaal zeiknat geregend en de hondjes ook. Hahahaha....vonden ze niet leuk in de regen, Sandy wil nooit gaan poepen in de regen dus ik de andere drie naar boven gebracht en met Sandy nog maar een rondje en toen .....gelukkig een poepje....![]()
Verder gaat het met mij goed (voor degene die weten dat ik gevallen ben met Blando in de losgooibak). Ik heb een bultje c.q. schaafwond op mijn voorhoofd maar.....helemaal geen hoofdpijn hoor. Klein schaafwondje op mijn duim en pijn in mijn elleboog. Voor degene die willen weten wat er gebeurd was.....Blando was een beetje gek......hij liep mij ondersteboven in de paddock want hij kon er weer eens niet normaal in gaan lopen en ik wilde hem er weer uithalen maar dat liep een beetje anders dan verwacht. Layla moest weg bij de uitgang van de paddock en toen lette ik niet zo goed op Blando en ja.....oeps ....lag ik er bijna onder.....ff apeldoorn bellen.....voorhoef tegen mijn voorhoofd aan gekregen. Jammer .....volgende keer beter.....![]()
![]()
Layla heeft gisteren nog even op Spetter gereden en hij was weer superbraaf....en ze heeft op Heli gezeten, kon er maar net bij om haar een vast te houden. Leuk dat ze het vond.....wilde er niet meer af (eerst wilde ze er niet op, ze vond hem te groot). Nou ja dat was het dan maar weer voor vandaag en ik zie jullie straks op stal. Gegroet allen.

inderdaad
! 
Ja inderdaad
even in de gaten houden dan maar
ja dat weer ook pfff....
dankjewel 
. Lekker in het hotel waar het feest was blijven slapen, maar een beetje kort.....4 uurtjes....