hier een filmpje: Het is een filmpje van een internationale wedstrijd. Zover zijn wij nog lang niet. We hebben zelfs nog nooit een gewoon simpel partijtje gespeeld . We hebben het ook nog maar 3x gedaan en zijn bezig geweest met de paarden aan de bal laten wennen. Morgen gaan we mischien een partijtje spelen. Maar als de bal op de grond komt, (wat in dit filmpje bijna niet gebeurt omdat ze goed overgooien) mag je niet afstappen maar moet je naast je paard hangen om de bal op te rapen. Daar heb je ook speciaale riemen voor, anders schuift het zadel mee. Daar zijn we vorige les mee bezig geweest. Dat is erg lastig .
Nogmaals gefeliciteerd lotte! Echt leuk joh! Succes vanavond suus! Ik ben gisteravond uit geweest met paar vriendinnen van mij in Hvo ( disco ) Was echt heel leuk&druk het was schuimparty Haha was wel lachen.. maar ben niet het schuim in gegaan!!
Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd. Vandaag wedstrijd! Ik hoop dat ik het haal... Mijn les vanochtend ging echt heel heel extreem erg slecht . Dus hope dat het vanavond wat word... Ik heb mijn proefje nog nooitgereeden, het is eeuwen geleden dat ik op de pony rijd waar ik op moet rijden, maar ik zal er maar het beste van maken. De pony moet de heletijd lopen De wedstrijd begint om 3 uur, en dan moet hij gelijk lopen tot een of 8/9 s'avonds. Maar hij word tussendoor wel op stal gezet denk ik.