Mocht meedoen met zo'n proefje voor gehandicapten (ben zelf niet gehandicapt hoor) Maar dan moesten er 5 gewone rijders met 5 gehandicapten, en dan 1 iemand met 1 gehandicapte. Was echt heel erg leuk !
ohh das leuk, hebben ze bij ons op de manege laatst ook gedaan. Hebben die mensen zo'n lol in. Het was echt helemaal hun dag, 1tje mocht verkleed als zorro, en hij bloeide helemaal op. Zat ie daar met een big smile haha.
Ik heb heel lang op mijn oude manege carrousel gereden, maar toen ging de manege verhuisen en kwam ik op een andere manege waar ze toen geen carrousel lessen meer gaven dat vond ik wel jammer.. maar sinds een paar maanden heb ze t op mijn huidige manege ook! Dus nu ga ik waarschijnlijk weer beginnen:)!
Kwam op youtube een paar goede fillmpjes tegen joh! Van het NK maar die waren goed... Ik zag op een gegeven moment heel de logistiek niet meer, maar ik vond het prachtig... In zo'n greop zou ikwel eens mee willen rijden...
Morgenavond weer trainen. weet nog niet welk paard ik krijg. Heb nu 2 keer op een reus van ongeveer 1.80 meter gezeten. In de stal een gigantisch chagarijnig paard, maar met rijden erg braaf. We zullen het wel zien.
Wij hebben gister weer geoefend! Ik rij normaal kop tweede sectie, maar een van de 2 kopruiters was er niet, dus mocht ik naast mijn tweelingzus op kop 1e sectie! Was echt leuk en we gingen ook heel netjes met ons tweeën, maar daarachter was het echt een drama. We hadden een figuur met ene wenden en dan doorlaten op de middenlijn, echt heel simpel, maar het lijkt wel alsof iedereen gewoon individueel aan het rijden is, niemand kijkt om zich heen, al heb ik het wel 20 keer gezegd en oefenden we het figuur pas voor de 10e keer!
Jaaa, de data voor de kampioenschappen zijn bekend!!! Kreeg ze vandaag door in de FNRS nieuwsbrief! Data NK carrousel 2008: 4 mei ´08 Poule E PSC Lichtenvoorde Vragender 18 mei ´08 Poule C/D RSC de Schimmelkorft Heemskerk 25 mei ´08 Poule A/B pony´s RSV de Hoge Devel Zwijndrecht 1 juni ´08 Poule A/B paarden Zilfia´s Hoeve Houten
Hihi ja dat is zo, dat was ook zeker niet mn bedoeling! maar k weet nog dat k vorig jaar een SE frans 1 had en dat k daar iets van een 4,3 voor had ofzo gehe k viel gewoon bijna in slaap daar (tsja 5 uur op de manege..). Maargoed dat is wel erg offtopic
Mijn zus rijdt (dit jaar voor t eerst) op mijn paard mee in de carrousel ze zijn dit jaar gepromoveerd tot de C poule.. er zijn nu bij ons 2 ploeger die in de C poule starten (de andere ploeg was gedegradeerd van B naar C) dus dat wordt extra hard weren voor de paardjes! in mei moeten ze naar de Schimmelkroft