Vandaag is me Oma overleden aan een bloedvergiftiging en hersenbloeding
Me vader kwam naar stal aan het einde van me partijtje en vertelde me het. Ik ben meteen naar Taac toegegaan en heb even bij hem gezeten, Wat hou ik toch van die pony
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Fieke schreef:Jaa hij is leuk
Vandaag is me Oma overleden aan een bloedvergiftiging en hersenbloeding![]()
![]()
![]()
Me vader kwam naar stal aan het einde van me partijtje en vertelde me het. Ik ben meteen naar Taac toegegaan en heb even bij hem gezeten, Wat hou ik toch van die pony![]()
jarrah schreef:Hey Marijk, ze ziet er goed uit joh![]()
gek he...dat je het rijden helemaal niet mist, had ik ook vorig jaar ook en morgen gaat mijn meisje ook weer voor 3 maanden weg
Het zal heus wel af en toe eens kriebelen dat ik zin heb om te rijden, maarja zolang het beestje lekker in dr vel zit...dát is het belangrijkste
Wanneer is de bedoeling dat Romina weer terug komt?

Talida schreef:Snif, zou weekje gaan trainen bij Bartels, maar ze willen ,stel dat ons uitgaansverbod wel opgeheven is, niet het risico lopen. Maar ik sta op de wachtlijst...
.

G#dver G#dver G#dver 
Merel_Claire schreef:Dat is vervelend zeg! Ik zou toch ook de veearts laten komen. Misschien loopt het wel los wat de droes betreft, maar dan heeft hij toch voor de zekerheid een antibioticakuur gehad, is voor de hoge koorts ook prettiger lijkt mij. Sterkte!