Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silviaftmax

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:19

LindsyImmie schreef:
Mensen... ze hebben weer wat nieuws bedacht in Wassenaar... Zie de Nieuwspagina, ik ben al flink m'n verhaal aan het houden Bloos

ik snap alleen niks van het hele verhaal Blond
Kan iemand het ff uitleggen? Dombo versie Lachen voor blondjes Lachen

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 12:59

hallo daar lekker weertje he ben vanochtend met pieta en max lekker een buitenritje wezen maken waren allebei super lief nu thuis ff alle zooi opruimen hopen dat het morgen ook weer mooi weer is groetjess chantal

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 17:31

heej chan

ik ben een dagje weg en mis meteen een hele hoop. Lekker buitenritje gedaan?
Mn baantje is wel okeej Lachen leuke mensen Lachen
i'm happy

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 07:47

ja ging super ik op pieta en henrieke op max kom wel een x n broodje bij je eten hoor groetjes

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-07 08:50

Goedemorgen!

Zo... ik ben kapot! Gaaaap

Gisteren heerlijk met Im buiten gereden! Het plan was de Buurtweg op en neer. Nu hebben ze aan het begin van de Buurtweg, bij de stoplichten zeg maar, weer van die stalen platen neer gelegd! Ik had gehoord dat je er op zich nog wel omheen kon, maar dat ging nauwelijks! Moest echt van Im afstappen, dus tip! ... Even geen buurtweg! Pling

Toen was ik natuurlijk weer eens verdwaald! Kon de ingang naar Meyendel niet vinden (aangezien ik niet weer over die platen wilde, had ik besloten via Meyendel terug te gaan). We waren echt ver Wassenaar in, gelukkig kwam ik een meisje met een shetlander tegen, die kon mij vertellen dat ik helemaal terug moest! Haha! Haha!

Uiteindelijk Meyendel gevonden, maar nee hoor, rijd ik weer verkeerd! Ze hebben dat oude pad naar de vlakte natuurlijk dicht gegooid en dat was ik even vergeten! Blond Dus uiteindelijk wel de goede weg terug gevonden! Hihi... we komen er wel!

Het stapritje werd alleen een stapritje van 2 uur! Was niet echt de bedoeling, de dag ervoor had ze ook al 2,5 uur buiten gereden met Nancy. Ze was wel enorm fit (je merkt wel, dat ze weten dat het weer lente wordt Knipoog) en liep best lekker. Zelfs een heel stuk goed aan de teugel gelopen, in stap én draf! Natuurlijk weer niemand in de buurt die het zag! Nagelbijten / Gniffelen Maar goed, mevrouw kan het dus wel... als ze dat nu ook eens op het terrein zou doen! Haha!

Gisteravond was echt cool! Cool

Ilka, Elwin, Sandra, Jan, Chantal en ik zijn gaan lasergamen! Weet je serieus hoe cool! Haha! Ik heb me helemaal rot gerend, we zijn met z'n allen zeker 10 kg. afgevallen, maar... het was zeker enorm gezellig. Ook wel leuk dat het groene team 3x (van de 3x Knipoog) heeft gewonnen, hehe... ik zat in het groene team, samen met Chantal en Elwin. Hé rood team? Nog een keertje Knipoog

Hihi, nee hoor, vond het echt gezellig... moeten we zeker vaker gaan doen!

Goed m'n spieren zijn weer opgewarmd... ik ga maar eens beginnen met werken... denk ik Bloos

Fijne dag allemaal!!!!!!!!!!!!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:21

Morning dames Knipoog

Pffff wat een verrot weekend heb ik achter de rug zeg!!
Nog wat lekkage in de keuken,en met de CV....komt er dan echt geen einde aan???????? Huilen Huilen Huilen Vanavond komt de loodgieter wederom!

Wel wat positiefs....wat een lekker weer was het!!
Vandaag ook heerlijk,alleen de hele dag werken helaas!

Vandaag komt de dierenarts Keesje en Blan's tanden doen! Ik ben zooooo nerveus!!! Ook dat nog even erbij.....

Zaterdagavond had ik een etentje met mijn ouders en schoonouders,en Robertjan zijn kleine nichtje kwam ook mee,was hardstikke gezellig,lekker gegeten Haha!

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:32

jaja de dierenarts komt in de middag.............duidelijk he hahahah

jongens ik heb stressssssssss iemand anders wil ook de auto DE MINI die ik al in mijn gedachten mijn mini noem!!!!!!!!!!!! dus nu gaan we vanaaf naar drenthe sjesen met de subaru om proefrit te maken en te bekijken en om hem dus vast te zetten pour MOI!!!!!!!!!!! heb hele nacht niet geslapen ik haat de jongen die ook heeft geboden!!!!!!!!! maargoed, misschien is het vanavond allemaal in orde.........)dan nog even afrijden hihi)

ja was supervet gister he lasergamen! ben 5 kilo kwijt hahaha en rood is zich aan t klaarmaken om volgende keer niet op elkaar te schieten hoor!!!!!!!!!

zo ik ga snel san ophalen en dan maar wachten op de dierenarts!

tot snel allemaaltjes

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:34

MORNING!!!

IK HEB LEKKER VAKANTIE!!!!

ik zit op ilka te wachten we gaan zo naar stal en dan maar wachten op de tandarts gelukkig is het lekker weer dus dar scheelt weer...

Ja lasergamen was echt cool!! Ben een beetje verslaafd geworden hihi... Moeten we zeker vaker doen want ilka, ik en jan willen zeker een revange...wacht maar tot we meer geoefend hebben...

Nou ik ga lekker bruin worden hihi xxx

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-07 10:38

Hihi... ja ROOD we zijn niet bang voor jullie Knipoog Wij zijn de MASTERS! Haha! hihi!

Ik ben een sponsor aan het zoeken, die die apparaten voor ons wilt kopen, zodat we het op de vlakte met de knollies kunnen spelen! Lijkt me echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrvet! Hihi

Succes vandaag met de tandartsen! Ach gut

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:22

Wauw lasergamen Hyper!
Dat heeft Dianto vorig jaar met zijn verjaardagsfeestje gedaan..Heel cool ...die pakken ook.Stoer!!;)

Heerlijk weer vandaag..Kelly wil naar buiten met Enrico zei ze vanmorgen..Mischien kan ik op de fiets mee.. Tong uitsteken
Morgen weer naar Odessa..Die schijnt ook lekker fris te zijn..Paarden krijgen weer de voorjaarskriebels...ik ook haha

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:24

Miss_Favre schreef:
Morning dames Knipoog

Pffff wat een verrot weekend heb ik achter de rug zeg!!
Nog wat lekkage in de keuken,en met de CV....komt er dan echt geen einde aan???????? Huilen Huilen Huilen Vanavond komt de loodgieter wederom!

Wel wat positiefs....wat een lekker weer was het!!
Vandaag ook heerlijk,alleen de hele dag werken helaas!

Vandaag komt de dierenarts Keesje en Blan's tanden doen! Ik ben zooooo nerveus!!! Ook dat nog even erbij.....

Zaterdagavond had ik een etentje met mijn ouders en schoonouders,en Robertjan zijn kleine nichtje kwam ook mee,was hardstikke gezellig,lekker gegeten Haha!

Sterkte met de tandartsbehandeling van Kees!
Hoop voor je dat de loodgieter een end maakt aan de lekkages vanavond want hier word je niet vrolijk van!!

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:26

sanniekeesje schreef:
MORNING!!!

IK HEB LEKKER VAKANTIE!!!!

ik zit op ilka te wachten we gaan zo naar stal en dan maar wachten op de tandarts gelukkig is het lekker weer dus dar scheelt weer...

Ja lasergamen was echt cool!! Ben een beetje verslaafd geworden hihi... Moeten we zeker vaker doen want ilka, ik en jan willen zeker een revange...wacht maar tot we meer geoefend hebben...

Nou ik ga lekker bruin worden hihi xxx

Fijne vakantie!!
Je hebt geweldig weer Cool
Sterkte voor de tandarts...zal duimen dat jullie ventje zich gedraagt.

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:30

tankie schreef:
jaja de dierenarts komt in de middag.............duidelijk he hahahah

jongens ik heb stressssssssss iemand anders wil ook de auto DE MINI die ik al in mijn gedachten mijn mini noem!!!!!!!!!!!! dus nu gaan we vanaaf naar drenthe sjesen met de subaru om proefrit te maken en te bekijken en om hem dus vast te zetten pour MOI!!!!!!!!!!! heb hele nacht niet geslapen ik haat de jongen die ook heeft geboden!!!!!!!!! maargoed, misschien is het vanavond allemaal in orde.........)dan nog even afrijden hihi)

ja was supervet gister he lasergamen! ben 5 kilo kwijt hahaha en rood is zich aan t klaarmaken om volgende keer niet op elkaar te schieten hoor!!!!!!!!!

zo ik ga snel san ophalen en dan maar wachten op de dierenarts!

tot snel allemaaltjes

Hahaha..Weg bij die auto jongen!!
Maar is het op marktplaats?En staat dat bod onder de advertentie??Dan hoeft het niet eens serieus te zijn..Nouja zorgen dat je er als eerste bent!!
Succes!!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-07 12:36

O succes met Odess... je hebben het allemaal in d'r hoofd. Heb echt een week lang met Im door de bak gevlogen! Pff.. stom paard Knipoog

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-07 14:01

Het is zulk lekker weer! Net heerlijk even buiten gezeten in het zonnetje, nu weer lekker binnen Boos! En het lijkt wel of de halve wereld vrij heeft genomen! Ik ben jaloers!

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 14:09

De buurvrouw en ik hebben een lange wandeling gemaakt met de honden.
Heerlijk!! Knipoog

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-07 14:52

Super! Maak me maar jaloers Knipoog

Weet je... ik werk nu een half jaartje full-time. Geen enkele keer heb ik gedacht, zat ik maar op school, maar nu? Ons gebouw staat naast het VCL en ik zie al die kinderen lekker naar huis fietsen nu en nu mag ik nog 2 uur blijven... das wel balen! Haha!

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 15:27

Help Chantal,,,, als jij een broodje komt eten whaha
dan lach je je rot om mn klunzige actie's Boos!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-07 16:22

Hihi... dat zijn we wel gewend hoor Knipoog

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 16:36

Ik hoop het...
Je wil niet weten hoe een ongelovelijke kluns ik af en toe kan zijn.
Tenminste... was het maar af en toe

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 09:24

IK HEB HEM! heb de supercole ini en we gaan hem morgen halen en me mama zorgt voor hem tot ik mijn rijbewijs heb! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 10:32

zo mijn typwerk is best slordig hihi

maja de tandarts kwam lekker laat, maar ging allemaal goed! we zijn lekker bruin geworden in t zonnetje he san!!!!!!!!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 10:54

Gefeliciteerd hoor Il!! (Ik wist het al eerder hihi Knipoog )
Ben echt blij voor je!!

Ja,de tandarts kwam zeker laat,maar alles is goed gegaan,Keesje heeft wel aardig wat "roesje" gekregen,uiteindelijk gaf hij het maar op!
Hij had met name aan een kant behoorlijke haken en een wondje in zijn mond van een haak... Verdrietig
Kan kloppen dat er aan een kant meer haken waren,want de laatste keer was er een kant gevijld,en toen flipte Keesje,en klapte hij achterover... Boos!
Maar ik vond deze dierenarts heel lief,en rustig! Ze kent Keesje's ouders ook Haha!
Blannie had gelukkig geen gekke dingen,en was lief! Blan is wel makkelijk met behandelen he Il?
San en ik hebben nog 1,5 uur bij Keesje gezeten,en gewacht tot hij zijn roes had uitgeslapen,en toen hij wakker was,had hij erge honger,en at gelijk zijn biks op!
Hij was alleen erg boos op San,de hele tijd zijn oren plat in zijn nek naar San... Bloos
Hopen dat we verschil merken nu zijn mond,'haakvrij' is!!

En Il, Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! OK dan!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 12:21

Gefeliciteerd Ilka! Super! Dus volgende keer als we gaan lasergamen rijdt jij ons erheen? Knipoog (als je je rijbewijs hebt natuurlijk)

Ik heb lekker de middag vrij genomen, had nog enorm veel werk, heb even geknald, het is bijna af! Haha! Dus nog even en dan ben ik om 13.00 uur pleitos! Lekker naar Immie! Jeeeeeeeeeeeeej! Heb er zin an!

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 17:10

hey illie gefeliciteerd echt super een mini gaaf xx chan