LindsyImmie schreef:Mensen... ze hebben weer wat nieuws bedacht in Wassenaar... Zie de Nieuwspagina, ik ben al flink m'n verhaal aan het houden
ik snap alleen niks van het hele verhaal
Kan iemand het ff uitleggen? Dombo versie
voor blondjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LindsyImmie schreef:Mensen... ze hebben weer wat nieuws bedacht in Wassenaar... Zie de Nieuwspagina, ik ben al flink m'n verhaal aan het houden
voor blondjes
leuke mensen 
Haha!
Dus uiteindelijk wel de goede weg terug gevonden! Hihi... we komen er wel!
) en liep best lekker. Zelfs een heel stuk goed aan de teugel gelopen, in stap én draf! Natuurlijk weer niemand in de buurt die het zag!
Maar goed, mevrouw kan het dus wel... als ze dat nu ook eens op het terrein zou doen! 
Ik heb me helemaal rot gerend, we zijn met z'n allen zeker 10 kg. afgevallen, maar... het was zeker enorm gezellig. Ook wel leuk dat het groene team 3x (van de 3x
) heeft gewonnen, hehe... ik zat in het groene team, samen met Chantal en Elwin. Hé rood team? Nog een keertje 
Vanavond komt de loodgieter wederom!
Wij zijn de MASTERS!
hihi!
Miss_Favre schreef:Morning dames![]()
Pffff wat een verrot weekend heb ik achter de rug zeg!!
Nog wat lekkage in de keuken,en met de CV....komt er dan echt geen einde aan????????![]()
![]()
Vanavond komt de loodgieter wederom!
Wel wat positiefs....wat een lekker weer was het!!
Vandaag ook heerlijk,alleen de hele dag werken helaas!
Vandaag komt de dierenarts Keesje en Blan's tanden doen! Ik ben zooooo nerveus!!! Ook dat nog even erbij.....
Zaterdagavond had ik een etentje met mijn ouders en schoonouders,en Robertjan zijn kleine nichtje kwam ook mee,was hardstikke gezellig,lekker gegeten
sanniekeesje schreef:MORNING!!!
IK HEB LEKKER VAKANTIE!!!!
ik zit op ilka te wachten we gaan zo naar stal en dan maar wachten op de tandarts gelukkig is het lekker weer dus dar scheelt weer...
Ja lasergamen was echt cool!! Ben een beetje verslaafd geworden hihi... Moeten we zeker vaker doen want ilka, ik en jan willen zeker een revange...wacht maar tot we meer geoefend hebben...
Nou ik ga lekker bruin worden hihi xxx
tankie schreef:jaja de dierenarts komt in de middag.............duidelijk he hahahah
jongens ik heb stressssssssss iemand anders wil ook de auto DE MINI die ik al in mijn gedachten mijn mini noem!!!!!!!!!!!! dus nu gaan we vanaaf naar drenthe sjesen met de subaru om proefrit te maken en te bekijken en om hem dus vast te zetten pour MOI!!!!!!!!!!! heb hele nacht niet geslapen ik haat de jongen die ook heeft geboden!!!!!!!!! maargoed, misschien is het vanavond allemaal in orde.........)dan nog even afrijden hihi)
ja was supervet gister he lasergamen! ben 5 kilo kwijt hahaha en rood is zich aan t klaarmaken om volgende keer niet op elkaar te schieten hoor!!!!!!!!!
zo ik ga snel san ophalen en dan maar wachten op de dierenarts!
tot snel allemaaltjes
En het lijkt wel of de halve wereld vrij heeft genomen! Ik ben jaloers!

)
(als je je rijbewijs hebt natuurlijk)
Dus nog even en dan ben ik om 13.00 uur pleitos! Lekker naar Immie! Jeeeeeeeeeeeeej! Heb er zin an!