. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb er lang niet op gereden.
?
maar nadine jij gaat dus wel?
Jobbeltje schreef:Wat doen de manegepaarden tegenwoordig op zondag?
als beloning
Jeaninee schreef:Jaa sommige meisjes helpen dan met uitmesten en voeren enzo en dan mogen ze eve rijden op paarden die eigenijk wel gereden moeten wordenals beloning
)(anders had ik op donder gemoeten
) Jeaninee schreef:kGaa ook rijden, lodewijk was leukmaar nadine jij gaat dus wel?
en ik kan dan nooit meer op Nikitha of dat soort paarden... En ik heb nog 5 lessen, dus ik ga denk ik wel gewoon.
Sence schreef:Jeaninee schreef:kGaa ook rijden, lodewijk was leukmaar nadine jij gaat dus wel?
Ik ga zaterdag wel gewoon als ik kan. Ik ga een jaar lang 3x per week op Kai rijdenen ik kan dan nooit meer op Nikitha of dat soort paarden... En ik heb nog 5 lessen, dus ik ga denk ik wel gewoon.
Sandra, hoe bedoel je hoe moet je die les anders inhalen? Je hebt wel eens vaker een les ingehaalt, gewoon in een andere les mee rijden?! En dan vraag je gelijk als je je daarvoor aanmeld of je op Dironja mag.
Kost je ook nog minder. Tenzij je per sé een privé les wilt.
toch
.
.
naja
.
.
hoeveel lessen heb je nog?
. Harinaatje schreef:der is zondag wedstrijd op de manege!!! ik doe ook mee

sheilarianne schreef:Harinaatje schreef:der is zondag wedstrijd op de manege!!! ik doe ook mee
Is dat deze keer de paarden? want vorige wedstrijd daar was pony's!