fijn dat het weer goed gaat
en op zondag kan ik en zaterdag voor de bbQ moet ik nog ffies vragen
xXx
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Fijn dat het allemaal is meegevallen Xeen. Kan je nog even lekker van het mooie weer genieten het weekend en wie weet van de bbq zaterdag.
Ik ben nu aan het aftellen.......
Nou ja we kunnen niet alles hebben he
. Volgend jaar hoop ik echt dat het beter weer is voor jullie allemaal
. Meestal is dat wel zo in augustus toch alleen de laatste twee jaar niet meer. Ik heb het echt even nodig deze lange vakantie, ben erg moe slaap maar heel weinig omdat ik zo vreselijk moet hoesten 's nachts en dan zit ik maar rechtop in bed maar ja ...... als je dan maar 3 of 4 uurtjes slaapt breekt het je wel op
.......dus allemaal opgepast .......tante mevrouw Karin komt jullie lekker pesten op stal deze weken niet iedere dag hoor , dus als iemand mij nodig heeft voor een paardje (niet rijden) laat het mij maar weten hoor en als ik kan dan doe ik het. Er staan ook vaak genoeg mensjes voor mij klaar toch?
spettertjuh schreef:.tante mevrouw Karin komt jullie lekker pesten op stal deze weken niet iedere dag hoor , dus als iemand mij nodig heeft voor een paardje (niet rijden) laat het mij maar weten hoor en als ik kan dan doe ik het. Er staan ook vaak genoeg mensjes voor mij klaar toch?![]()
groetjes......
Ik wil niet gepest worden
) Als dit goed gaat, wil ik hem graag een keer voor de wagen gaan zetten, daarbij kan ik wel wat hulp gebruiken, dus als je tijd hebt...
hihi, missch kunnen we dan eind september met Spetje en Diddje voor de wagen op pad
pumbaa_nr_1 schreef:heej al ik genoeg geldjes heb kom ik zaterdag ook
en doet is volgens mij met een t
spettertjuh schreef:en Renee allles goed met je huis?????? of weet iemand daar wat van?
) Het huisje is volgens mij nog niet klaar, maar dat moet ze zelf maar vertellen als ze terug is (ik dacht over een week)
is weer lekker gekletst op de topic zo te zien,

aleen beetje slap ..