Jeeeej, ik mag weer een klein beetje opbouwen en mag draven onder het zadel 5 minuutjes per x (ben vandaag in de kliniek geweest ) ... Arts gelooft niet meer dat het helemaal herstelt of dat het ooit nog helemaal goed gaat komen, maar nu afwachten wat de toekomst dan nog wel biedt !
Dankjullie! Ben idd echt heel blij met wat ze gezegd hebben !
Ik zit een beetje te twijfelen of ik nog zal gaan dit jaar en wanneer dan.. Ga dan denk ik toch liever in de herfst ofzo als het (hopelijk) wat rustiger is.. En ik moet nog even nadenken of ik het sowieso wel leuk vind zonder eigen paard ...
jaa indd, want je bent het natuurlijk wel gewend met je eigen knollie, maar misschien juist ook wel weer leuk om een week op allemaal verschillende te rijden, en mee bezig te zijn
je had trouwens leuke foto's gemaakt van de zomer van bob en mij . bedankt!
haha . Meestal ging ik ook altijd in die week! maar ik mag dit jaar niet meer op kamp, omdat ik sinds kort me eigen paardje heb, en anders werd het wel erg veel geld wat ze moesten uitgeven in een korte periode . En ik heb zelf niet genoeg geld (kido moet dan ook mee) om het zelf te betalen..
Aaah dat is wel leukk een eigen paard. ik wou dat ik mijn leasepaard mocht meenemen maarja.. het wordt niet zon drukke week geloof ik
Loveable
Geplaatst: 03-06-09 20:18
Ik ga denk ik ook nog een laatste keer in augustus!!! heb echt altijd zo genoten daar! neem wel mn eigen paard mee dan. moet ik wel deze week gaan boeken!
dankje . je had nog zo'n grappige gemaakt van mij en bob, toen weigerde die net heb jij die foto's trouwens nog ergens staan of niet? Want ik heb er maar een paar gezien terwijl je aardig wat foto's had gemaakt die week
linnnh
Geplaatst: 07-06-09 23:47
loveable: Kom 18juli dan dan km k ook, ghehe ik heb echt alleen nog maar meisjes van 12/13 gehoord die in die week gaan.. :| ik hoop toch weleffe dat er ook mensen van mijn leeftijd komenn hihi
Ik was vandaag nog in Markelo, ben er langs gereden... Maar niet echt tijd gehad om nog even langs te gaan Toch wel raar om ineens weer de plek te zien waar ik mijn laatste ritje met Yv reed (en mijn eerste buitenrit met haar 3 jaar geleden )