Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
niet die worst nee annemiekie!

danifur schreef:shir; als dat bedoeld is voor valentinotje. Zij is ook van plan naar taams te komen.
ShirleyA schreef:danifur schreef:shir; als dat bedoeld is voor valentinotje. Zij is ook van plan naar taams te komen.
Het is natuurlijk niet dat ik dat bepaal hoor... maar ik vind het wat raar om een Taams toppic te hebben en zo onderling te kunnen L*llen en dat er dan mensen op t toppic komen die haast niemand hier kennen.....
Maar dat is mijn mening
ShirleyA schreef:Hahahah gezecht...... ik weet heus wel dat t gezegt moet zijn hoor....
hihi
ShirleyA schreef:Ga nu eens naar me luisteren Bren! Jij hebt mij ook steeds gezecht positief te blijven met Ilion!!!!! Ga dan ook nu meteen net zo positief doen voor Body! Je hebt in Ilion geloofd en nu wil ik dat je in Body geloofd! Het gaat echt wel goed komen met dat kleine mannetje. Ik snap wel dat je je zorgen maakt maar probeer er niet v in paniek te raken.
Wel goed dat je Pas even gereden hebt terwijl Body buiten was. Als je dat zo nu en dan doet wordt het steeds makkelijker, vooral voor jou is dat veel rustiger. Zeker met de regen die ons landje zo blijft pesten.

danifur schreef:ik dacht ook dat er San remo inzat hoor natasja!
Leek er ook wel op enzo..
Maar eigenlijk had ik nooit gehoord waar hij van was, daarom zei ik al ik weet t niet 100% zeker.
shir; als dat bedoeld is voor valentinotje. Zij is ook van plan naar taams te komen.
Dude; ik weet wat je het over hebtniet die worst nee annemiekie!
Het was best hondenweer en regen en onweer maar we hebben het weer overleefd
Trusten
Dabo schreef:Je bedoelt natuurlijk gezegd![]()
hihi

Dabo schreef:Als we so kreatiev gaan sgrijven soals we praten, dan sou het wel eens een sootje kunne worde denk ik?
Maar je hep gelijk, het sou de boel een stuk oversigtelijker maken!!![]()
Foei Ellen!