Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_Mliss schreef:Ja maar liefst wil ik wel prive les.
Zo ie zo omdat het nog allemaal nieuw is.
En Loran op een totaal verkeerde manier loopt dus dat moeten we eerst nog maar recht zien te krijgen.
En ik vind het beter als er iemand de hele tijd op mij geconcentreerd is dan alleen maar als ik over de sprong ga of balkjes loop enz enz.
En aangezien ze nog al heet en druk kan worden.
Wat ze overigs nog niet echt heeft laten zien bij verboon.
Maar ik weet wel hoe ze kan worden en ik denk dat het met springen helemaal heftig gaat worden dus eerst maar even prive en misschien dat ik daarna nog wel een keertje in de springles mee spring.
Maar zo lang kenne wij Loran natuurlijk ook nog niet.
En hebben ook nog nooit met haar gesprongen.
Maar we gaan eerst weer lekker dressuur matig werken en lesse springen komt wel.
Zo ie zo als ik al in een groep rij ben ik meer bezig met die andere mensen ontwijken dan aan het oplette op me eigen paard.
Flurk schreef:http://link.marktplaats.nl/161323090 (mijn advertentie voor de nieuwschierige onder jullie)
x_Mliss schreef:Ja maar liefst wil ik wel prive les.
Zo ie zo omdat het nog allemaal nieuw is.
En Loran op een totaal verkeerde manier loopt dus dat moeten we eerst nog maar recht zien te krijgen.
En ik vind het beter als er iemand de hele tijd op mij geconcentreerd is dan alleen maar als ik over de sprong ga of balkjes loop enz enz.
En aangezien ze nog al heet en druk kan worden.
Wat ze overigs nog niet echt heeft laten zien bij verboon.
Maar ik weet wel hoe ze kan worden en ik denk dat het met springen helemaal heftig gaat worden dus eerst maar even prive en misschien dat ik daarna nog wel een keertje in de springles mee spring.
Maar zo lang kenne wij Loran natuurlijk ook nog niet.
En hebben ook nog nooit met haar gesprongen.
Maar we gaan eerst weer lekker dressuur matig werken en lesse springen komt wel.
Zo ie zo als ik al in een groep rij ben ik meer bezig met die andere mensen ontwijken dan aan het oplette op me eigen paard.
miran_indra schreef:De lessen op woensdag van Roelof zijn ook prive lessen maar die zitten op dit moment geloof ik wel aardig vol. Hij geeft dressuurlessen en springlessen. Ik vind hem persoonlijk er prettig lesgeven. Voor de rest weet ik niemand die ook springles geeft.
x_Mliss schreef:miran_indra schreef:De lessen op woensdag van Roelof zijn ook prive lessen maar die zitten op dit moment geloof ik wel aardig vol. Hij geeft dressuurlessen en springlessen. Ik vind hem persoonlijk er prettig lesgeven. Voor de rest weet ik niemand die ook springles geeft.
Ja heb hem volgens mij wel een keer gezien wie weet doen we ooit wel mee.
Maar Prive les? Maar die zitte aardig vol.
Die snap ik niet.