Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:59

leuk zeg..
mis dat wel zeg, buiten rijden. Ben nu heel hard aan het trainen met riff voor de ORUN, maar dat is ook niet altijd even leuk..:S

ja, de eitjes waren lekker, maar ze waren niet van gerrit...
Was wel geslaagd ja, alleen dan dat pepper op een gegeven moment pomp niet meer kon bijhouden. wat dat betreft vind ik het vervelend, samen wandelen: pep wil zo graag meemet de rest, maar dr been werkt niet mee. Ze gaat dan alsnog, maar ben bang dat ze zichzelf beschadigt, dus houd ik dr toch maar in..

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:01

en ik heb de 1001''ste, maarem we staan nogsteeds bij manege praat.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 20:03

Arm pepje.. ze loopt zichzelf inderdaad snel voorbij

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:06

uh huh, maar peet, zou jij het goed vinden als ik samen met isabelle juni, juli, aug noor een beetje alleen-in-het bos-en-polder- mak maak? heb erg veel zin een een nieuwe uitdaging namelijk.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 20:09

Natuurlijk, laat je d'r wel heel

Alleen in de polder ging eerst prima, dat durfte ik zelfs... Weet alleen niet hoe ze nu reageert... weet wel dat ies nu ook aan het oefenen is.

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:14

ja, hoorde van isabelle dat de buitenbak nu redelijk goed gaat, alleen het bos vind ze nog een beetje spannend..

tuurlijk laat ik dr wel heel..

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 20:16

nadine19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:18

@ Muiszje. Peet heeft me eindelijk overgehaald om lid te worden van bokt!! haha. maar ik ken pepper, dammie en loockie ook. Ik ken ze van Amstelpark.(A horse's worst night mare!! maar das mijn mening). Ik verzorgde dammie daar en een vriendin van mij verzorge Pepper een tijd. Het enige wat ik ook over haar gehoord heb, weet niet eens meer wie me dit verteld heeft hoor, is dat ze als veulen een ongeluk met een trailer heeft gehad en zo blind is geworden.. maar ik weet niet of dit waar is hoor want er gaan veel onzin over en weer daar.
Groetjes Nadine

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 20:20

Hey Dino... fijn dat je er ook bent

fluffyfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:21

de paasbrunch was mega chill
ik vond zomaar een mega chocoei in de vogeltje heg
en het eten was veel en lekker
en het lopen was een opluchting dus
hahahha

nadine19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:21

Jaja.. I'm here!!!:P:P haha..

fluffyfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:22

he dientje
min de "je" ondertussen

x_moontjuh_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:23

Schimmelig schreef:
Hoi!! Ik sta tegenwoordig op de Amsterdamse manege in het Amsterdamse bos (in Amstelveen ).... Kostverloren hof, waar is dat joh!?

De manege waar ik rij zit daar vlak bij kwam er vroeger wel eens..
Hoe heet je paardje ??

Tinky12

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:38

"Welkom" trouwens aan de nieuwelingen

Groetjes,Tinky

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:42

hey nadine,, ik heb jou volgens mij ook een eer gezien, maarja, is ook al heel wat jaren geleden.
Dat verhaal heb ook gehoord, met nog vele andere verhalen over pep's blindheid..
Maar ik kom maar niet achter de waarheid en het verleden van pepper
misschien is het leuk voor je om ff in mn profiel te kijken..

nadine19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:45

Heey, ja ik heb idd even in je profiel gekeken.. echt leuke foto's van de paardjes. leuk om ze weer s te zien. ik heb ook foto's op mijn album.nl gezet.. maareeh ik weet niet hoe ik ze hier in mijn profiel kan zetten haha... Digibeet
groetjess

Franca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:48

manic schreef:
Franca schreef:
Ja dat klopt, die had ik. Dat was Jennygirl hier op Bokt. Zij heeft 2 jaar lang Cheyenne heel trouw bijgereden en verzorgd en is helaas helaas afgelopen zomer gestopt wegens tijdgebrek.

Hoe gaat het met je paardje? Ben niet echt een Arab freak maar ik vond die van jou altijd wel erg knap... Ben benieuwd of ze nog steeds zo fijn gaat. Ben je de verschrikkelijke pubertijd al door met d'r?

Het gaat heel goed met haar; 1 mei wordt ze alweer 6 jaar, wat gaat de tijd toch snel. Ze heeft wel haar puberfases gehad ja, met ups en downs, maar het blijft een moppie met haar eigenwijze koppie. Ben ook veel aan het buitenrijden met haar en dat vindt ze helemaal geweldig; onverschrokken en onvermoeibaar die bossen door, echt leuk

Deze foto is 2 weken geleden gemaakt met een kennisje van mij op Yennie's rug.
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Franca op 18-04-06 21:01, in het totaal 3 keer bewerkt

mustang123

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:48

Volgens mij kunnen we allang in de huiskamer (ik dacht dat dat rond de 20 pages was, maar ik kan me vergissen).
Over huiskamer gesproken: ik sluit me aan bij Tinky (ik geloof tenminste dat zij het schreef): meeten in de buurt van het Vondelpark of Leidseplein lijkt me leuk. Maar niet dit weekend: dan Jump ik (althans, ik kijk toe). Ik kom al helemaal in de mood als ik lees dat Michael Whittaker is gearriveerd. Heerlijk, ik heb er zo'n zin in!

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:53

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:01

manic schreef:
En dan zondag naar Aerdenhout om een rondje te springen (mijn paard dan).

Is daar ergens een startlijst van op internet, want misschien ga ik wel kijken en
Vind het altijd een leuke wedstrijd daar. Het is toch op Marienweide (als ik het goed schrijf)?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 21:02

Weer zo'n raar verhaal (vertelde dit net al aan dino)...
Ik in een luie bui, dus bestel eten thuis van Bordering Catering... Super lekkere catering service... Anyways... ze komen het bezorgen *bel gaat*... zegt de bezorger tegen niko: ''er zit een zakje kattenvoer bij'' ... niko natuurlijk raar kijken
Hij komt naar binnen met de zooi en vertelt mij dit... Ik lachen (en geirriteerd, omdat ik dacht dat het een grap was.. en ben nou eenmaal niet te genieten als ik honger heb )... Peet kijkt in de zak... en ja hoor... zat een zakje whiskas bij ...... nieuwe service ofzo.. hihi
zat ook een briefje aan vast waarop staat: Had zelf nog een zakje, gr manon ... (ik ken geen manon) ... dus raadsel voor mij, maar wel erg komisch..

Straks had ik geen katten (heb er toevallig nu weer twee.. er is er één na 9 maanden weer terug van sabbatical gekomen, die was dus eerst spoorloos, maar stond gister voor de deur) ... dan had ik het zeker als garnering moeten gebruiken

nadine19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:08

Yeeaaah Knossie is back!!

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:25

Schimmelig schreef:
Weer zo'n raar verhaal (vertelde dit net al aan dino)...
Ik in een luie bui, dus bestel eten thuis van Bordering Catering... Super lekkere catering service... Anyways... ze komen het bezorgen *bel gaat*... zegt de bezorger tegen niko: ''er zit een zakje kattenvoer bij'' ... niko natuurlijk raar kijken
Hij komt naar binnen met de zooi en vertelt mij dit... Ik lachen (en geirriteerd, omdat ik dacht dat het een grap was.. en ben nou eenmaal niet te genieten als ik honger heb )... Peet kijkt in de zak... en ja hoor... zat een zakje whiskas bij ...... nieuwe service ofzo.. hihi
zat ook een briefje aan vast waarop staat: Had zelf nog een zakje, gr manon ... (ik ken geen manon) ... dus raadsel voor mij, maar wel erg komisch..

Straks had ik geen katten (heb er toevallig nu weer twee.. er is er één na 9 maanden weer terug van sabbatical gekomen, die was dus eerst spoorloos, maar stond gister voor de deur) ... dan had ik het zeker als garnering moeten gebruiken

Misschien weet je nu wel waar hij die 9 maanden heeft vertoeft

En ja...ik was degene die het over het "dichtbij"meeten had,iedereen kan natuurlijk alleen doordeweeks...was ff een kleine inschattingsfout van mijn kant ...sorry mensen.Dat krijg je als je wisseldiensten loopt

Groetjes,Tinky

ria

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:26

Fronton schreef:
Kent iemand 'Arola Ria'? Ze kwam ook in het Amstelpark en verzorgde daar ook de ponies. Ze reed rond in een Arola. Heeft een tijdje een pony gehad, een blondje met de naam Romario en later een groot zwart paard, daar zou ze mee op Wennekers hebben gestaan.
Weet iemand waar zij gebleven is?

Hai Fronton, heb hier steeds overheen gelezen, maar ik ben dus ria (geen arola ria dus) en ben nu heel nieuwsgierig wie jij bent dat je van mijn 2 paarden afweet.

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:33

Zullen we even een lijstje doen?

manic: Legmeermanege (Amstelveen), Amsterdamse Manege, Doordravers (Aalsmeer), Nes a/d Amstel (privestalletje), Manege de Jong (Aalsmeer)