Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joyceee86 schreef:Maar waarschijnlijk waren het geen sporen plekjes.. maar van het dekje (dacht T.) want het waren te grote plekker voor sporen en daar zat precies het dekje enzo.. Het schijnt wel eens vaker tezijn geweest dat paarden plekken hadden van die dekjes.. en omdat ze laatst gewassen zijn zijn ze weer een soort van 'ruw' geworden
Amarie schreef:Tja het blijft een jury sport en kregen combinaties winst in het Z die niet zuiver liepen of steeds met de tong eruit. Andere die een nette proef met hier en daar een foutje (hoera we zijn geen robots maar bestaan uit vlees en bloed) werden na een fout die terecht afgestraft werd 'beloond' met zesjes. Kan me niet voorstellen Joyce dat je het daar mee eens geweest bent..
Amarie schreef:Oeps dit was jij inderdaad. Ben maar blij dat je niet bij mij in de ring zat (hihi). Tong uit de mond is toch een zware vorm van verzet en dan is 204 punten erg hoor ten opzichte van een aantal andere combinaties. Maar fijn voor jou dat deze jury er anders over dacht.
Amarie schreef:Als het goed is wel. Misschien dat het morgen wordt maar ik verwacht niet later.
Amarie schreef:Tja het blijft een jury sport en kregen combinaties winst in het Z die niet zuiver liepen of steeds met de tong eruit. Andere die een nette proef met hier en daar een foutje (hoera we zijn geen robots maar bestaan uit vlees en bloed) werden na een fout die terecht afgestraft werd 'beloond' met zesjes. Kan me niet voorstellen Joyce dat je het daar mee eens geweest bent..