Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
poes schreef:Zou kunnen dak er geweest ben... Ben in zoveel maneges geweest ook.
Ingetjeuh schreef:Ik reed vroeger op manege Ruitershof in Langdorp (van mijn 8 tot mijn 14 ongeveer denk ik). Er zijn er hier precies nog veel die daar rijden?
En dan heb ik nog gereden in een manege in Oplinter een jaar ofzo, maar die naam weet ik ni meer.
Jakary schreef:Ingetjeuh schreef:Ik reed vroeger op manege Ruitershof in Langdorp (van mijn 8 tot mijn 14 ongeveer denk ik). Er zijn er hier precies nog veel die daar rijden?
En dan heb ik nog gereden in een manege in Oplinter een jaar ofzo, maar die naam weet ik ni meer.
't Fridishof
Ingetjeuh schreef:Jakary schreef:'t Fridishof
Ah ja
Isabelle83 schreef:Ik had nu gedacht om in leuven of thuis iets anders te zoeken, en dacht aan het ruitershof in Langdorp (of als iemand iets anders fatsoenlijks weet daar in de buurt of rond Leuven zelf?) Maar ik vroeg mij dus af of je daar wel per les of abo kan betalen met verzekering inbegrepen? Zoiets zoek ik dus!
iemand een idee?
Ingetjeuh schreef:Ik reed vroeger op manege Ruitershof in Langdorp (van mijn 8 tot mijn 14 ongeveer denk ik). Er zijn er hier precies nog veel die daar rijden?
Isabelle83 schreef:Dag iedereen,
ik heb hier eens wat zitten lezen maar nog niet echt gevonden wat ik zocht.. Ik heb nu een semester gereden bij het meerdaalhof in oud-heverlee met de kuleuven studentengroep. Dan moet je geen extra verzekering en lidgeld meer bijbetalen, enkel je abonnement. En we hebben ook wel meer lessen gehad dan we daarvoor zouden hebben![]()
Maar nu is dit semester dus ten einde en ik zou graag nog verder willen rijden in de zomer tot de lessen daar in oktober terug beginnen. Alleen... als ik bij dezelfde manege wil blijven rijden moet ik een jaar verzekeringsgeld betalen + lidgeld en lesgeld wat nogal onozel is daar ik in oktober terug met de kul rijd.![]()
Ik had nu gedacht om in leuven of thuis iets anders te zoeken, en dacht aan het ruitershof in Langdorp (of als iemand iets anders fatsoenlijks weet daar in de buurt of rond Leuven zelf?) Maar ik vroeg mij dus af of je daar wel per les of abo kan betalen met verzekering inbegrepen? Zoiets zoek ik dus!
iemand een idee?
Leentje_ schreef:Ingetjeuh schreef:Ik reed vroeger op manege Ruitershof in Langdorp (van mijn 8 tot mijn 14 ongeveer denk ik). Er zijn er hier precies nog veel die daar rijden?
Jupz af en toe
Ingetjeuh schreef:En met wie rijdt ge dan? En wanneer gaat ge? Ik reed altijd met tic-tac, chinook, sylvester (en al die andere daarvoor zult ge mss ni kennen want die zijn er niet meer).
magli schreef:@ Leentje_: chinook is dat een bont paard?
Milly_ schreef:kent iemand trouwens het wannehof?(vurste)
word nu net verkocht