manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eknein

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 20:25

onder de rengalop filmen ..
lijkt me moeilijk

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 15:01

ja mij ook.. t was al moeilijk om in stap een foto te maken Hè Nein!? haha die ene foto die je van mij gemaakt hebt op desie op vrijdag.. k mis mn hoofd... maar die andere is wel heel leuk hoor!

ben benieuwd naar jouw foto's thirz! die van t reelaer en die van t poesje.. spannie! k ben ook wel benieuwd naar al je verhalen!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:09

hahah

ik ben ook wel benieuwd..
trouwens an: Quincy verhaal staat op reelaer topic

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:40

Ik had gelezen, echt super leuk voor je!

Iemand had toch op kim gereden bij lisiduna? (hoe is zij een beetje ? ) vrijdag gaat m'n vriendin daarop en m'n andere vriendin op demi. en ik ga ontspoorde mirza temmen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 11:40

Uh-ha-ha!! De foto's van kamp staan in t Reelaer-topic hoor! Heb er nog veel meer, maar die zien we dan wel bij onze foto-meeting!
Vanmiddag ga ik weer op sollicitatiegesprek: als invalkracht. Hopen dat t wat wordt! En voor de rest ga ik een beetje bij Marieke dr huis vertoeven, want moet voor de katjes zorgen! Tot snel weer!

En Rebec: Ciska had op Kim gereden. Kim ging bij ieder paalhoofd in galop en ze was redelijk sterk, maar wel een tof paard. Samen met Demi gaat ze t allerhardst!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 12:14

suc6 met je sollicitatie gesprek.. waar ga je solliciteren?
Nein: k heb je verslagje gelezen >> super! lekkr paardje rijden plezier vandaag! (vandaag ging je tog op Quincy rijden?) en anders ga je vast wel op een ander paardje van daar.. plezier iig en niet vallen hè!

en rebec: succes met t temmen van Mirza! en plezier op t strand!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 16:23

Jeej, ben gelijk aangenomen, als invalkracht weliswaar, maar das een goed begin!! Het is een huis in de Veerse Poort (= vet luxe!) met 8 verstanelijk gehandicapte clienten. Was echt een makkelijk gesprek, ze vond me gelijk geschikt. Ga nu eerst 2 dagen ingewerkt worden en dan mag ik t alleen doen, spannend! Hopen dat ik leuke collega's en clienten heb, ik hou jullie op de hoogte!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 16:26

Goed joh! Gefeliciteerd! Echt ik ben blij voor je, heb je goed gedaan

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 16:30

Thanx!
Het was heel grappig, want ze had ook paardrijden als hobby, dus we hebben t meer over mn kampen gehad dan over t werk!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 16:42

Vandaag bijna heel de dag paardgereden, vanochtend 1 uurtje op Shaar buiten rondgecrossd. Toen even naar huis, want het meisje waarvan ik de (kleine) cavia's had gekocht wilde graag even kijken hoe het met ze gaat. Dus had ze gebeld en kwam ze om 1 uur even langs. Daarna de eigenaresse van alle pony's die bij Sharon in de wei staan gebeld, want we hadden afgesproken dat ik nog even op Katja zou gaan rijden, het was ongeveer de 15e keer dat ik erop zat en het ging echt super goed! We zijn zelfs nog een stukje naar buiten geweest waarbij Jolande (zo heet die eigenaresse) de oudste (26 jaar) pony meenam als begeleiding. Dit ging allemaal super.
Toen hadden we het over Loretta, een zwart dartmoortje (even groot als Katja) die nu al 13 jaar is en voor de kar heeft gelopen, maar waar nu niets meer mee gedaan wordt. Ze zei dat ze dat zo zonde vond omdat Loretta echt kan zweven. Die pony kan zooooo mooi lopen! En heeft super lange manen en is echt mooi zwart. Dus zei ze, wil je die ook niet eens proberen? Dat beestje is altijd super rustig, dus ik vond dat wel een leuk idee. Dus Loretta gepakt, zadeltje erop (ze deed helemaal niets, echt super schattig!) en aan de longeerlijn, gewoon met halster. Ging allemaal netjes, behalve dat ze niet wilde galopperen, maar dat hoefde toch nog niet vandaag. Dus toen hoofdstel in, halster erover, ik een beetje erop gehangen en erop geklommen (je voelde eerst echt afweerspanning van haar rug, wat na 1 min al weer weg was). Ze stond super netjes stil, echt in afwachting van wat we gingen doen. Toen gestapt aan de longeerlijn en later gedraafd. Ze deed het super netjes. Ze is natuurlijk ook al 13 en al voor de kar geweest dus het is geen groene pony. Daarom konden we dit ook in een best hoog tempo doen! Ze liep ook meteen heel erg stevig, ondanks dat ze niet is gewend met iemand op haar rug. Beetje gestapt en gedraafd, toen de andere kant. Daarna nog even los. Eerst stappen en beetje rondsturen (dat snapte ze best redelijk, omdat ze natuurlijk al voor de kar heeft gestaan). Toen nog een stukje gedraaft. Tijdens het draven liep ze steeds meer ontspannen, toen nog even gestapt waarbij ze lekker begon te briesen en toen er weer af. Ik was echt super trots op haar! Ze pakt alles echt super op. Misschien gaat het kleinkindje van Jolande ( het kind van haar dochter die ook wel eens voor mij op Shaar rijdt) er wel een keer op. Nu natuurlijk nog niet, maar dat kind is ook nog maar 3!

Zo wat een lang verhaal, kga nu doezen want ik stink

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 16:58

heel erg super gefeli thirz! misschien dat ze je ook nog wat meer aan bieden dan alleen invalskracht wie weet! k duim iig voor je!

Gaaf Bar! nog een paardje erbij suc6 met de 13jarige..

Afbeelding
en nog ff thirz in the picture!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 17:01

uh.. hoezo groot fotootje, kleine thirz..... oeps!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 21:52

Thirz: echt gaaf dat je bent aangenomen, die foto is echt cool zo dat demi en kim toen de snelste waren hoe langzaam was derest dan wel niet Leroy dat begeleidings paard is VET
barbie: lekker paardendagje gehad zo te lezen, wel leuk !

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 10:00

thirz ik vind het echt super dat je bent aangenomen
ik wel nog wel een verslag op msn wat je dan allemaal moet doen
dat vraag ik me dan weer af..
nja, ik weg. paardrijden

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 17:40

Leroy is idd wel een leuk paardje, maar wel een beetje springerig mag je daar nie op?
en de rest, tja... uh Bella (zat ik op toen) was niet egt snel idd. maar de rest was best snel tog? maar kim en demi waren lekkr dol aan t doen in de mist! Allersnelst! en nog een rij palen voorbij!

PLezier met rijden Nein! nie vallen hoor

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 17:44

hallow!
val niet zo snel hoor anne
staks springen met quincy, kijken hoe i dat doet

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 19:14

Strandrit was TE leuk !!!!
er ging alleen iemand anders op demi want die durfde niet op suprise. dus toen is anniek op suprise gegaan en m'n andere vriendin op kim. ik op mirza super gaaf paard was lekker druk en pittig en kon heel hard.
we hadden ook maar groep van 7 mensen met: joop/sjimmie/demi/kim/suprise/mirza + begeleidingspaard(bonte)
was wel lachen anniek en ik voorop paar min. later kwam joop/sjimmie/demi/kim+ begeleiding pas aan

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:12

Heej Nel, hoe was t ponykamp? Je krijgt de groeten van Elna. Bianz en ik waren op concours in 's Heer Abtskerke (een onvindbaar gat) en daar was zij ook. We hebben ook nog leuke sokken gekocht, mn collectie wordt steeds groter!

Voor de reelaer-mensen uit Zeeland (sorry nein): ik ben bezig met mijn foto's uitzoeken en bestellen en graag wil ik die van jullie toevoegen! Dus als we snel een keertje een ochtend/middag/avond afspreken kunnen we foto's uitwisselen en bijkletsen over kamp! Goed idee? We kunnen bij mij afspreken als jullie het leuk vinden om mijn katje te zien, maar bij iemand anders is ook prima. Komende week kan t bij mij op woensdag of op donderdag. Ik hoor wel wat jullie ervan vinden en wanneer jullie kunnen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 20:48

k kan beide dagen wel savonds (denk k.. moe t ff nog ff navragen ) ben benieuwd naar Simba! en natuurlijk naar je sokken
en wat gaan we dan doen? moet ik dan mijn cd meenemen en dat jij de foto's daarvan op jouw cd zet of moet ik alvast een CD voor je branden?
heb er wel zin in lekkr kletsen over t reelaer alleen... dan heb ik nog meer heimwee naar t kamp

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:01

Snik, ik ga morgen op vakantie... ben de 12e weer terug...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 18:47

we kunnen t ook uitstellen tog? dan laten we elkaar gwoon de complete albums zien (k ben iig van plan er een heel plakboek van te maken moet er nog ff de tijd voor vinden enzo, maar k ben t wel van plan )
maar hoe we dan alle foto's van iedereen krijgen...Bar had jij nog foto's op je digi staan van t reelaer?
jij wel hè Thirz, uh... k kan ook wel een keer mijn CD bij jou brengen, daar staan de foto's van cis en mij op.
en Sandra zou ons een keer melen en de foto's van bij bartels door sturen gloof ik... (heeft 1 van jullie al iets van haar gehoord?)]
Nou dat moeten we nog maar een keer bekijken dan hoe we t allemaal gaan regelen...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 19:09

Ik vind het allemaal prima, als jullie mijn foto's maar krijgen dan komen die van jullie via via wel weer een keertje bij mij terecht. Ik denk namelijk niet dat ik dan nog van de partij ben op een volgende afspraak want ik ga volgende week woensdag op vakantie voor 10 dagen en daarna vertrek ik naar Leeuwarden en ben alleen nog in de weekenden thuis. mocht het toch doorgaan, ik kan toch niet op donderdag thirz want mijn oma moest ook nog ff ingepland worden deze week en daarom moeten we dus toch op donderdag naar ikea.
Bar als je dit nog leest: Een hele fijne vakantie!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 19:55

Hmm, jammer! Wilde ze graag bestellen voordat ik weer naar t Reelaer ga, vind ik wel zo leuk. Maar goed, dan maar wat later. Dan zien de mensen mn plakboek met verhalen wel in oktober, want dan ben ik er toch weer! En in november op weekendtocht, jippie!! Kan jij niet 1/2 oktober ruiterbewijs doen Cis? Kan ik je begeleiden! Nog meer mensen animo?!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 18:03

k kan de foto's van cis en mij egt wel een keer langs brengen hoor thirz duw ik ze gwoon ff door de brievenbus zal ik dat doen? (ze staan tog allemaal op mijn CD)
tja een ruiterbewijs is altijd handig...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 10:25

Vet irri, dat de zinnen zover doorlopen, leest niet fijn!
T wordt tijd dat de volgende pagina eens komt!
Maar dat zou supertof zijn, als ik de foto's dan kreeg, kan je gelijk die van mij zien (en mn katje bewonderen!)
Komen jullie dan een keertje samen langs? Of gooi je m alleen in de bus?