Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leuke haflinger.
wie had je als begeleiding? en in welke groep zat?
ik ga zo verder met de woensdag

Maarja ik heb er ook erg zin in
daar douchen enzo.. op de manege eten en dan s'avonds nog even in de wei mennen met shires en ook erop rijden zonder zadel.. ook met shetjes en fjorden rijden zonder zadel uhm.. en dan omkleden en dan nog film kijken.. hoeft niet perse.. ik heb met een aantal mensen zitten kletsen op de trampolines bij de huifkarren.. want oja dat heb ik nog niet verteld.. je slaapt of op de zolder boven de manege of je slaapt in huifkarren waar matrassen in liggen en daar staan trampolines bij.. ik sliep in zo'n huifkar.. was wel grappig.. maar op zolder is denk ik wel fijner
(daar eet je ook) uhm dan verder donderdag gingen we zonder zadel buitenrijden 1,5uur dat was wel leuk maar wel erg vermoeiend.. als je terug bent ga je even niksen en dan s'middags voltige en voetbal met pony's en zwemmen in de waterbak.. eten.. dan weer rijden gewoon dacht ik.. en s'avonds schoonheidswedstrijd dus dan moet je je pony versieren.. vrijdag een dagtocht en s'avonds bonte avond.. zaterdag nog vrij rijden/buitenrit/les mag je zelf kiezen ik ging lekker vrij rijden in de wei heel leuk
.. en nu ga ik eten
doeii

Slaapt echt heerlijk!!
We hebben ook vaak op de trampoline geslapen trouwens
? 
we hebben er echt met z'n 8en op geslapen
wij wilden dat ook maar het mocht niet
en we mochten zoiezo maar met 3 op de trampoline anders flipte ze
(we zaten er altijd met 5 of meer op
) 
Yonne schreef:(we zaten er altijd met 5 of meer op)

Heb er zin in hoor
Echt niét leuk gewoon, zo net voor kamp..