Winny... Ze is ehm iets van een KWPN en dan in de verte een Tuiger-type denk ik (zoals ze haar hals houdt en de rechte vorm van haar rug/achterhand...). Ze is niet zo heel groot, net 1.60... al ben ik niet zo goed in schatten haha! Ze is een vos. Ze is wel rustig op stal, maar ze probeert je wel een klein beetje uit. Ze wilde eerst haar voor hoeven ook niet optillen met uitkrabben (zette haar volledige gewicht er op, dus ja dan gaat je nooit lukken dan!). Maar iemand zei dat ze haar achter hoeven wel optilde, dus die eerst gedaan, en daarna deed ze haar voorhoeven wel heel netjes omhoog. Misschien dat ze het zo gewend is, in die volgorde?
Onder het zadel is ze ook wel koel en een beetje tegen het slome aan, ze houdt van sloffen volgens mij haha! Maar als je haar eenmaal aan het werk hebt gaat ze wel haar best doen. Ik vind haar wel wat hebben, ook al is het hard werken om haar bij de les te houden.

Ikzelf heb trouwens nog nooit op Iemkje gereden, hoe is zij?
Ze bedenken altijd wel wat om je bezig te houden.
De buitenbak heb ik dinsdag al verkend. En inderdaad, als je een kamer huurt in het hotel heb je wel een mooi uitzicht op de manege! Zouden ze samenwerken met Groenesteyn? Dat je je paard daar kunt stallen terwijl je dan zelf in het hotel verblijft?
Dat wordt inderdaad kiezen dus, binnenkort. Heel misschien om de week de andere manege, maar dat leert rottig.
; zo test ze je uit. Als je haar eenmaal op gang hebt gekregen vindt ze het meestal best leuk. En ik ben op galopgebied nog weinig gewend, maar als je meekunt in het ritme, zit je als een huis.