Ja Colet, showen die foto's! Hihi roze is mijn favo kleur en Maes ziet het toch niet, alhoewel hij deze springschoenen stuk heeft gemaakt dus misschien is hij er toch niet zo heel blij mee.. Corella, het zal zeker helpen als je een ervaren paard meeneemt, dan komt toch het volginstinct vaak naar boven! Wel opschieten, want het mag maar tot april he?!
Die vriendin van me rijd het hele jaar door op het strand ! Zij weet een plekkie waar je het hele jaar rond met je knol mag rondcrossen Maar idd meeste plekken is tot april/mei..
Hier in de buurt mag je op een klein stukje naast het naaktstrand het hele jaar het strand op. Goed bezig deze ochtend: gestreken, auto gewassen, paard gedaan en zo op weg naar de golfbaan!
hi allemaal zijn er nog meer mensen die op zondag gaan en nog geen kamer hebben geboekt bij de B&B ik had namelijk een 2 persoonskamer gereserveerd hoor alleen net dat degene die de kamer met mij wilde delen toch niet meekan.
als iedereen al voorzien is ga ik kijken of ik de kamer om kan zetten naar 1 persoons.
graag via pb reageren indien je intresse heb
Sjel
Geplaatst: 28-03-11 09:56
16easer, ik ben geinteresseerd indien het dezelfde B&B is als waar Mo en Marjan in zitten?
Ik ga mij afmelding voor de week, om dezelfde reden als dienke. Weet niet of ik het paard of het paardrijden an sich nou niet leuk meer vind. Sjel, wil jij anders mijn reservering overnemen in de b&b? Als marjan bij je op de kamer durft
Haha, zo erg zou het niet zijn dames Ik heb evt nog wel 2 paarden wie ik start/rijd, maar die zijn niet van mij. En die neem ik ook niet zomaar mee na Ermelo. Hoop dat ik snel reactie krijg van een ostheopathie voor Dröpke. Wie weet kan ik nog wel mee, maar ben er bang voor van niet.
Marjan, ik wil wel bij je op de kamer! Jammer Mo, had me er op verheugd maar begrijpelijk als je er niet meer voor 100% achter staat. Heb je de beslissing al genomen of twijfel je nog?