Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hackie schreef:Zo straks maar even bijlezen
Hackie zit in Curacao, in een hotel met het strand op de 2de verdieping, heeeeuuuul apart
Lekker geshopt, vanavond (eindelijk *stuiter stuiter* Mcdonalds)
En daarna naar de film, dat mis ik toch echt wel een beetje
Raar is dat, al de vermoeidheid, als je op vakantie bent komt er ook echt uit.
Ik ben af en toe zoooo moe, en op Bonaire heb ik daar geen last van,
Zal wel tussen me oren zitten
winnitou schreef:Mijn dag (en die van Rowan) kan niet meer stuk. AZ heeft gewonnen van Ajax (2-0). Had wel naar die wedstrijd toegewild, kon vand e week nog kaarten kopen maar dan had ik 85 euro neer moeten tellen en dat werd toch wel een beetje al te gortig. Rowan kon dat wel begrijpen, hij vond het ook wel heel veel geld.... (gelukkig maar!)
Het rooster voor december was nog niet ingevuld, dus ik kan nog geen kaarten voor Apassionata kopen. Shenavallie schreef:winnitou schreef:Mijn dag (en die van Rowan) kan niet meer stuk. AZ heeft gewonnen van Ajax (2-0). Had wel naar die wedstrijd toegewild, kon vand e week nog kaarten kopen maar dan had ik 85 euro neer moeten tellen en dat werd toch wel een beetje al te gortig. Rowan kon dat wel begrijpen, hij vond het ook wel heel veel geld.... (gelukkig maar!)
Jezus, dat is inderdaad wel veel geld zeg! Het lijkt trouwens of alles alleen maar duurder aan het worden is. Ik wilde Dennis en Wesley verrassen met een uitje naar Cirque du Soleil, maar dat was per kaartje ook 85 Euro... Dan kijken we wel opnamen op YouTube!Het rooster voor december was nog niet ingevuld, dus ik kan nog geen kaarten voor Apassionata kopen.
Nicole1995 schreef:Ik ga morgen in de binnenbak rijden,ik kom ietsje later.hoop eerst me hoofd goed te krijgen en goed te kunnen slapen.Er ruist een achtbaan door me hoofd en allerlei vage kloppingen en draaiingen.Kwam ie maar dan was alles weer ff gereset.Ook al ben ik er dan een weekje tussen uit,dit is ook niks zo.
mntj schreef:Nicole1995 schreef:Ik ga morgen in de binnenbak rijden,ik kom ietsje later.hoop eerst me hoofd goed te krijgen en goed te kunnen slapen.Er ruist een achtbaan door me hoofd en allerlei vage kloppingen en draaiingen.Kwam ie maar dan was alles weer ff gereset.Ook al ben ik er dan een weekje tussen uit,dit is ook niks zo.
sterkte. en denk ff om je zelf...
ben morgen ook iets later.
zie je.
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Als het zo blijft in me hoofd dan zeg ik donderdag avond af hoor,dat trek ik dan niet na ook gewerkt te hebben.Sorry.
Vanavond in ieder geval lekker vroeg naar bed: poep je niet, rust je toch!
Nicole1995 schreef:Ik ga morgen in de binnenbak rijden,ik kom ietsje later.hoop eerst me hoofd goed te krijgen en goed te kunnen slapen.Er ruist een achtbaan door me hoofd en allerlei vage kloppingen en draaiingen.Kwam ie maar dan was alles weer ff gereset.Ook al ben ik er dan een weekje tussen uit,dit is ook niks zo.
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Mijn dag (en die van Rowan) kan niet meer stuk. AZ heeft gewonnen van Ajax (2-0). Had wel naar die wedstrijd toegewild, kon vand e week nog kaarten kopen maar dan had ik 85 euro neer moeten tellen en dat werd toch wel een beetje al te gortig. Rowan kon dat wel begrijpen, hij vond het ook wel heel veel geld.... (gelukkig maar!)
Jezus, dat is inderdaad wel veel geld zeg! Het lijkt trouwens of alles alleen maar duurder aan het worden is. Ik wilde Dennis en Wesley verrassen met een uitje naar Cirque du Soleil, maar dat was per kaartje ook 85 Euro... Dan kijken we wel opnamen op YouTube!Het rooster voor december was nog niet ingevuld, dus ik kan nog geen kaarten voor Apassionata kopen.

mntj schreef:erg leuk vandaag met zoveel suport. dank jullie wel. is ook altijd wel erg gezellig.
.
.Nicole1995 schreef:Ik ga morgen in de binnenbak rijden,ik kom ietsje later.hoop eerst me hoofd goed te krijgen en goed te kunnen slapen.Er ruist een achtbaan door me hoofd en allerlei vage kloppingen en draaiingen.Kwam ie maar dan was alles weer ff gereset.Ook al ben ik er dan een weekje tussen uit,dit is ook niks zo.