inderdaad. het was ook wel goed dat je nu even alleen reed. want je merkte echt dat je een beetje onzeker werd. Fi is op zo'n moment te slim en maakt daar misbruik van. Maar gelukkig hebben we collin die helpt je er door heen
lovefi
Geplaatst: 18-08-10 16:08
Haha, ja collin is af en toe echt heel irritant, maar als je hem echt nodig hebt. blijft hij daar net zo lang staan en geeft je de tijd die je nodig hebt, en zegt opbeurende dingen tot het lukt , en dat is echt top ! En het was ook fijn dat jij er wasss !! Ja vooral dan uit de linkerwending dat gaat dan moeizaam en dan pfoe word ik steeds zenuwachtiger en dan vergeet ik gewoon te rijden. hoewel de eerste stop echt helemaal mijn schuld was
ja die eerste stop daar twijfelde je of hij uit zo komen, en dan ook nog eens die hoogte erbij. dus toen trok je aan hem 2 passen voor je sprong, en dacht fi: hellllp wat moet ik nu?? Maar het komt echt goed. voorlopig kom ik je op dinsdagavond ondersteunen als echte supergroom
Dat lijkt me supervett ! Ja klopt ik dacht hellupp het past niet dus ik trok hem een beetje trug, en toen kwam die nog slechter uit en en toen stopte die..
Whahah nou ja kan gebeuren toch. en zeker na vorige week!! volgende week doet ie t gewoon weer hoor dan heeft ie mij weer gezien. Misschien een foto van Bo in zijn stal hangen
Hahaha nou ik denk dat hij dan wel raar staat te kijken. zo ik heb vanmiddag een heerlijke stoelmassage gehad. Dat is nog eens fijn Moet wel zeggen dat ik behoorlijk vast zat /zit
Sommige spullen moeten beneden blijven staan i.v.m. dat ze te groot of te zwaar zijn om naar boven te tillen, dus dat moet dan maar blijven staan ... Gooi ik wel een kleed overheen ofzo ahahhaha
Het zal altijd wel een beetje een rommeltje blijven.. Want het blijft van me opa en die kan sommige dingen niet in zijn zak steken ahahahha
Maar de zijwanden worden grijs en daar hangen we ook die spiegel op en de achterwand wit.. en we gaan zaterdag kijken voor zeil. Dan komt er nog een poef (voor de foto's) en nog iets waar mensen op kunnen zitten (bijvoorbeeld die mee zijn)... Dan is het al een stuk netter.
joyce, ik weet niet of het zaterdag lukt om te helpen. weet niet precies tot hoe laat ik er ben. ga misschien nog winkelen met annemieke. de 28ste kan ik niet, dan heb ik een vrijgezellen feest.