Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xSiep schreef:@ Snoekiej: Wat leuk dat je naar zuidafrika gaatIk ben der in 2008 geweest, echt heel mooi was het!
![]()
Er staat nog wel een compilatie foto in mijn profiel van de foto's die ik daar gemaakt heb geloof ik. Ik heb ook paardgereden in Swaziland, die paarden hadden daar met 32 graden een wintervacht!(we gingen in augustus) 1 op 1 met een gids door het landschap crossen, echt heel gaaf!
Phoe mijn ouders houden van reizen, ik ben geweest in:
Mexico, Zuid-Afrika, Denemarken, Slovenie, Griekenland, Portugal, Frankrijk, Spanje, Tsjechie, Duitsland, Polen, Zweden, Kroatie, Oostenrijk..
Volgende zomer gaan we of naar Australie-Nieuwzeeland-Indonesie-Japen (soort mini wereldreis) of naar Amerika.
Ga zo even verder teruglezen en moet maar weer aan de studie, hier ook pww..
Zo'n vakantie als Mexico en Zuid Afrika willen we dit jaar weer maken, maar dan 4 weken.
mistid schreef:Ik ga btw ook niet zwemmen.
Wat een lol.
En clinics weet ik niet. Ligt eraan of het onderwerp me boeit
xShanty schreef:Overigens had ik vorig jaar ook ckv, maar hoefde alleen naar de film en daar een verslag over schrijven, had erg makkelijke leraarHeb die leraar nu voor Godsdienst, en die gelooft niet in het vak godsdienst (ook niet in god) en gaat 9 vd 10 keer niet door