Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 16:19

Geen flauw idee of deze mensen aan grondwerken hebben gedaan, maar als de medewerkers op stal steeds die paarden moeten bevrijden heb je nog weinig aan de honden :') Mss dat we toch met een ander innovatief iets moeten komen :+

Bijna naar huis! Jeetje, er is echt de hele middag niets te beleven geweest op kantoor :O

essiedepessie

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 20:33

San, ik heb zelf hypotheken verkocht bij DSB. Ik had een hele nette deal gemaakt, met lage rente voor 10 jaar vast en geen oliebol eraan vast. Dit krijg ik nooit meer, en bovendien krijg ik bij een andere bank lang niet zo'n hoge hypotheek, maw, dikke ellende dit.

Het loopt ook niet met een sisser af, had een paar uur geleden mijn oude manager aan de telefoon.. klaar uit.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 20:36

B_a_b_e schreef:
IJp: gabor heeft het opgegeven bij de ladies....weet alleen niet wat hij Babe geflikt heeft maar madame valt hem aan......

Niets, mijn minipoown is de rust zelve!!!!!!!!!!!! Die merries daarin tegen!!!!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 07:42

Oh wat vreselijk voor je Es! Kan je dan helemaal nergens terecht? Is er geen één bank die dit soort gevallen overneemt? Ik hoorde net op het nieuws dat ze misschien een doorstart gaan maken, maarja je zal wel meer weten dan de pers. Ik leef ècht met je mee want ik weet hoe spannend het kopen van een eerste huis is. Heb je een plan B?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 08:04

hi allen!

jeetje es dat is zeker wel even schrikken! hopelijk komt het op zijn pootjes terecht allemaal

Breaking news: billy jean heeft nike air max!
Ze had geen hoefszweer maar waarschijnlijk gekneusde zolen, dus nu heeft ze een leren zooltje in haar ijzer volgespoten met siliconen. En ik kan je vertellen, net zo duur als echte nike air max hoor ;-)
ze is nu wel groter, arme kim!
weet iemand of je de dierenarts praktijk gewoon kan bellen voor vragen of moet dat op bepaalde tijd? ik vind niets op hun website

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 08:14

Ik zou gewoon bellen hoor, er zitten genoeg mensen daar die je te woord kunnen staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 08:17

Mogguh allemaal!

@Marjolijn: Haha ja daar zit ff een ander prijskaartje aan he? := Maar wel sjielugh dat Billy een zoolkneuzing heeft ;( Billy en Whis kunnen nu wel hip zijn met hun Air Max :+ De DA kan je gewoon op elk moment van de dag bellen hoor!

@Es: Jeetje wat ontzettend balen zeg :\

@Rieneke: Vanavond ga ik mijn telefoon meenemen en in de aanslag houden. Gisteren waren de dames echt binnen een halve seconde naast me _O-

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 08:22

thanks trudy, net gebeld en ze waren erg aardig...nog even een paard daagjes metacam blijven geven gaven ze aan als advies...
en billy jean lekker een weekje vakantie!

thirz: grace was weer blij met haar musli!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 09:28

Miss_Montana schreef:
@Rieneke: Vanavond ga ik mijn telefoon meenemen en in de aanslag houden. Gisteren waren de dames echt binnen een halve seconde naast me _O-

hahahaha dat is me wat.....ben benieuwd vanaaf!

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 09:48

Goedemorgen allemaal!

@ Es: Wat balen zeg! Hopelijk kun je toch nog ergens terecht voor je huissie!

@ Mar: Gelukkig gaat het nu dan de goede kant op met onze kleine (nu iets grotere) Kill Bill!! Stoer hoor, air max!
Fijn dat Grace weer blij was, eten doet het altijd goed he?!

@ San: wat een lieve beebie foto's van Red zeg, echt een scheetje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 09:51

@Marjolijn: Echt balen voor Billy zeg, maar gelukkig zal de metacam haar voetje wel goed doen :(:) En een weekje vrij waarin ze alleen maar geknuffeld en vertroeteld word kan ook geen kwaad :))

@Rien: Haha ja ben benieuwd of ze het weer gaan doen! Babe stond helemaal achteraan en begon als eerste. Vervolgens was Whis het er niet echt mee eens dat Babe als eerste bij mij zou aankomen dus volgde zij ook in een knetterharde galop haha! Je had het moeten zien die 2 _O-

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:31

Miss_Montana schreef:
@Marjolijn: Echt balen voor Billy zeg, maar gelukkig zal de metacam haar voetje wel goed doen :(:) En een weekje vrij waarin ze alleen maar geknuffeld en vertroeteld word kan ook geen kwaad :))

@Rien: Haha ja ben benieuwd of ze het weer gaan doen! Babe stond helemaal achteraan en begon als eerste. Vervolgens was Whis het er niet echt mee eens dat Babe als eerste bij mij zou aankomen dus volgde zij ook in een knetterharde galop haha! Je had het moeten zien die 2 _O-

hahaha wat een bitches zijn het toch hihi net Paris en Nicole.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:49

Hihi the Simple Life is er niks bij :=

Oooeeh ik hoor Billy Jean op de radio. Ik denk dat MJ dit liedje samen met onze Billy Jean heeft geschreven met steeds die Hiiiiiiihihiiii hiiihiiihii erin :)ddd

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 12:34

Hallo allemaal! :)

Ik ben Denise, en ik kom waarschijnlijk 8 feb. tot 16 April stage lopen op Starnmeer :)
Het leek me wel leuk om wat mensen te leren kennen, en zag toen dit topic, even gevraagd of ik mee mocht kletsen en dat was geen probleem ^^

Kunnen jullie mij wat over de stal zelf vertellen? =D

Wanneer ik kom neem ik mijn merrie mee. Dat is een Anglo-Arabier van nu 5 jaar oud (2-2-04), wij zijn sinds kort pas begonnen met western rijden.

Nouja iig, hier ben ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 12:47

Hoi Denise!

Leuk dat je bij ons stage komt lopen :j Tof dat je met je Anglo-Arab komt, denk dat Rhea (stalgenootje van TS Starmeer) dat heel leuk zal vinden. Zij heeft namelijk het enigste Arabiertje (Nisan Arabah) op stal dus ze zal nog een arab vast leuk vinden tussen al die Quarters :D

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 12:54

Hoi Denise,

Gezellig dat je stage komt lopen! In welk jaar van je opleiding zit je?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 12:59

Hallo allemaal, daar ben ik ook weer eens. Vanmorgen een dodelijk saaie opfriscursus (één woord) Nederlands (met hoofdletter) gehad. Ben blij dat ik nu weer even kan Bokken.

Mayo, ik ben erg benieuwd naar Billy Jean haar Air Max, ga vanavond even gluren :D. Heeft ze nu niet zoveel pijn meer?

Denise, welkom bij de club. Leuk dat je bij ons komt stagelopen! En idd pas maar op voor Rhea want die is dol op Arabiertjes ;).

Dan heb ik ook nog even een vraagje voor jullie allemaal. Ik mag Red een naam geven en nu zit ik te twijfelen tussen 3 namen. 1) Red natuurlijk. Deze naam hebben zijn huidige eigenaren hem gegeven. 2) Texas, zo heeft Eef hem genoemd toen hij net was geboren of 3) Fever, die heb ik zelf bedacht en vind ik eigenlijk ook wel leuk. Zijn volledige naam is trouwens Justredskinfrozenoak.

Shoot!!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:04

San: ze had gister minder pijn, maar kon ook door de metacam komen

Denise: welkom!

San nog een x: ik ben eigenlijk niet zo van de namen zoals Fever enzo...hij heeft toch ook geen Fever? Maar ja, of ik een goed referentiekader ben, mijn paard heet billy jean...
Ik vind texas en red erg leuk beide. En vooral red omdat ie ook red is!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:07

ik vind texas leuk.. leuker dan red eigenlijk....

en fever, mwah....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:08

Jeetje San, daar vraag je ons wat :P Denk dat je voor dit soort dingen je eigen gevoel moet volgen. Persoonlijk vind ik Fever ook niet zo heel leuk, maar Texas en Red wel. Red vooral door z'n kleur omdat hij een beetje een rode gloed heeft :j Maar vooralsnog moet je natuurlijk de naam kiezen die jij zelf mooi vind!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:12

Red is idd wel leuk omdat 'ie ook rood is maar eigenlijk valt dat ook wel weer mee. Beer is rooier! Misschien is een andere naam dan Red ook wel leuk zodat je er een beetje je eigen stempel op drukt zeg maar.

Ik vind Texas ook een hele leuke naam én het is de naam die hij van zijn geboorte uit heeft meegekregen wat ook wel weer leuk is. Misschien neem ik die naam wel gewoon.

Thanks voor het commentaar iig !

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:31

Ik wilde graag een naam die echt een naam was, ik had toen een hele boel opgeschreven....

Ik vond Joe leuk, en Jake, en Jack, Morris, Lennon, Jackson, ik had ook een paar amerikaanse staten... ik had er heul veul in ieder geval...

Het is morris geworden omdat hij uit frankrijk kwam, mijn vader zei de hele tijd, Maurice, geef mij dat degentje eens aan (urbanus) Ik had morris vanuit Van Morrison bedacht, maar omdat mijn ouders het niet zo eens waren met de koop mocht mijn vader het zeggen uiteindelijk. :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:32

Fever klinkt in mijn ogen teveel naar een ziekte. En er is ook een muis in een tekenfilm met de naam Fievel, dat klinkt een beetje als Fever, je wilt je paard toch geen naam geven van een muis?
Wat vind je van Oak?
Een Texas hebben we al op stal gehad, in paardvorm en als hond, probeer een unieke naam te verzinnen die op stal niet voorkomt of nog niet is voorgekomen. Niet de zoveelste Jack, Joe, Bobbie, Billy of Red, (daar hebben we er ook al een van gehad).

Mocht je echt geen inspiratie hebben: http://paardennamen.nl/

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:48

hij heette al texas he , trudy...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:53

Yep, vernoemd naar Texas van Gaby. En de hond Texas ging ook Texas heten nadat Gaby ons had verlaten en Red in andere handen was overgegaan en een nieuwe naam had gekregen.
Ik vind Texas een leuke naam, begrijp me goed, en als je ervoor kiest om hem zijn oude naam terug te geven moet je dat vooral doen.