Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:of een kant kaal scheren en de andere kant lang!
En nu even sirrieus?
nouuujaaah als het leuk staaat
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:of een kant kaal scheren en de andere kant lang!
En nu even sirrieus?
! Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Beeeeutje rare zin!
Hahaha, alsof het hele verhaal niet raar is
Dan maakt die ene raare zin ook niet meer uit!
Kirsten_S schreef:nouuujaaah als het leuk staaat!
Ik zou het wel echt lef hebben als je zoiets zou doen 
Melanieetjuh schreef:wtf page 5 alweer!
Melanieetjuh schreef:Ons oude vertrouwde topic is opslot!
?!
Melanieetjuh schreef:Ons oude vertrouwde topic is opslot!
Annie_ schreef:Dan verje de kortekant donkerblond en de lange kant blond

)
Kirsten_S schreef:Zou ik dan ook maar aan de drugs gaan, twee baby's uitpersen, persoonlijkheidsstoornis krijgen, bij dr. phil op bezoek gaan en dronken achter het stuur zitten?!
Kirsten_S schreef:Zou ik dan ook maar aan de drugs gaan, twee baby's uitpersen, persoonlijkheidsstoornis krijgen, bij dr. phil op bezoek gaan en dronken achter het stuur zitten?!
En dan heb ik bij jou in de paardrijles gereden!
En je het advies gegeven om deze carriere te beginnen
Melanieetjuh schreef:Annie_ schreef:Dan verje de kortekant donkerblond en de lange kant blond
Neee!
Als je dan toch al over de top gaat.. doe het dan heftiger!
Roze & rood ofzo! ()
Of Rood, wit blauw!

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:nouuujaaah als het leuk staaat!
OKee!Ik zou het wel echt lef hebben als je zoiets zou doen
Maar als ik jou was zou ik dan wel iets 'lefhebbents' doen dat is minder ver gaat dan de helft van je hoofd kaal scheren
! Melanieetjuh schreef:Annie_ schreef:Dan verje de kortekant donkerblond en de lange kant blond
Neee!
Als je dan toch al over de top gaat.. doe het dan heftiger!
Roze & rood ofzo! ()
Of Rood, wit blauw!
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Zou ik dan ook maar aan de drugs gaan, twee baby's uitpersen, persoonlijkheidsstoornis krijgen, bij dr. phil op bezoek gaan en dronken achter het stuur zitten?!
![]()
![]()
Wordt je beroemtt!En dan heb ik bij jou in de paardrijles gereden!
En met jou op bokt gezetenEn je het advies gegeven om deze carriere te beginnen
![]()
!

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Zou ik dan ook maar aan de drugs gaan, twee baby's uitpersen, persoonlijkheidsstoornis krijgen, bij dr. phil op bezoek gaan en dronken achter het stuur zitten?!
![]()
![]()
Wordt je beroemtt!En dan heb ik bij jou in de paardrijles gereden!
En met jou op bokt gezetenEn je het advies gegeven om deze carriere te beginnen
![]()