Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorine_Falco schreef:ZUlen we nou nog een keer lesne met z'n tween?
Neraldo schreef:Hoi allemaal,
Ik heb bijna 18 jaar lang gereden op manege chardon.
Echt een super tijd gehad.![]()
In die tijd heb ik ook ruim 6 jaar lang Ibas verzorgt en gereden (toen was het nog een prive paard) en meegedaan aan knhs wedstrijden. Van hem heb ik ontzettend veel geleerd. Hij is en blijft mijn toppertje.
Helaas is de beeindiging van de vriendschap met de eigenaresse heel vervelend verbroken. En een paar dagen later liep Ibas ineens in de manegelessen enwas hij van de manege.
Ik heb hem nog wel elke week (en soms vaker) in de les gereden, maar het was niet meer het paard wat ik kende.![]()
Nu heb ik eindelijk sinds een paar jaar mijn eigen beessie. Een fjord, genaamd Neraldo.
Hij is erg ondeugend, maar onwijs lief. We hebben afgelopen 2 keer meegedaan aan de kur op muziek bij jullie.
Vorig jaar waren we 1ste en dit jaar 2de van het L.
Geven jullie Ibas een dikke knuffel van me (want hij blijft toch stiekum in mijn gedachte)
p.s. ik weet natuurlijk dat er erg goed voor hem gezorgd wordt (ik had ook niet anders verwacht)
Neraldo schreef:Geven jullie Ibas een dikke knuffel van me (want hij blijft toch stiekum in mijn gedachte)
p.s. ik weet natuurlijk dat er erg goed voor hem gezorgd wordt (ik had ook niet anders verwacht)
KarinW86 schreef:Neraldo schreef:Geven jullie Ibas een dikke knuffel van me (want hij blijft toch stiekum in mijn gedachte)
Ibas is er helaas niet meer sinds kort
KarinW86 schreef:Zo ik kom ook maar is kijken weer hier.... 12e wedstrijd op robin, wist niej zo goed wie ik moest kiezen...en me favoriete ventje is weg ...Laron....
Jorine_Falco schreef:Ik heb de 12e een wedsatridj of op Falco of op Absan.
Stef_Winston schreef:KarinW86 schreef:
Geven jullie Ibas een dikke knuffel van me (want hij blijft toch stiekum in mijn gedachte)
Ibas is er helaas niet meer sinds kort
Stef_Winston schreef:Was jy die met die pruik op enzo, met zo'n lange jurk en je paard had een strikje?Want ik heb gekeken dit jaar
en volgens mij was dat de enige fjord
(anders moet je maar ff een foto neerzetten
dan weet ik het wel weer
)
Neraldo schreef:Stef_Winston schreef:Was jy die met die pruik op enzo, met zo'n lange jurk en je paard had een strikje?Want ik heb gekeken dit jaar
en volgens mij was dat de enige fjord
(anders moet je maar ff een foto neerzetten
dan weet ik het wel weer
)
Dat waren wij inderdaad![]()
En vond je het wat?
Neraldo schreef:Ik krijg gewoon een klap in mijn gezicht nu ik dit lees.
Normaal word ik nog wel op de hoogte gehouden, maar dit wist ik echt niet. Het laatste wat ik wist dat hij alleen privelesjes liep.
Voor hem is het misschien beter, maar het doet me wel even verdriet. Hij was mijn grote leermeester. Ik zal hem nooit vergeten.
Maar bedankt voor jullie reacties.
Twinklebel schreef:Neraldo schreef:Ik krijg gewoon een klap in mijn gezicht nu ik dit lees.
Normaal word ik nog wel op de hoogte gehouden, maar dit wist ik echt niet. Het laatste wat ik wist dat hij alleen privelesjes liep.
Voor hem is het misschien beter, maar het doet me wel even verdriet. Hij was mijn grote leermeester. Ik zal hem nooit vergeten.
Maar bedankt voor jullie reacties.
Hey Miran, kan me voorstellen dat dit je veel doet, Ibas was echt jou maatje! Veel sterkte met het verwerken van dit nieuws,
liefs Fieke
Twinklebel schreef:Ja, hij was echt "jouw" paardje! Gelukkig heb je een hoop mooie herinneringen aan hem.
Twinklebel schreef:Kan me nog goed de onderlinge wedstrijden herinneren, dat wij tegen elkaar reden, jij op Ibas en ik op Sem. Jij won altijd.....
Neraldo schreef:Dan heb ik jou gezienHij was echt leuk
Ik vond dat strikje echt schattig
Had je nog een prijs, want ik ben om half 12 maar is naar huis gegaan
Over ibas. Hij liep idd alleen nog maar privelessen, soms nog in de paardenlessen. Erg jammer dat ze het je niet hebben gezegd zodat je toch nog ff naar hem toe zou kunnen gaan. Ik heb nooit op hem gereden, maar nu was het wel echt een leerpaard. waar meestal de beginners op reden.(ik weet niet of die vroeger anders was?)