Wel toevallig trouwens,dat accountantskantoor..onze accountant zat daar tot voor kort ook maar is nu verhuisd naar het haringvlietplein

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shan schreef:Haha, leuk al die mensen die elkaar leren kennen zo!
@katchina: Met het veulen gaat het hardstikke goed, maar het afspenen vond ze niet grappig.
Gelukkig was Shania wel heel rustig, die had zoiets van, die redt het wel.
Komend voorjaar gaat CC de opfok in, ook bij Dagmar.![]()
Appaloos Girl heb ik vorige week nog wel een aantal malen gezien. Leuk dat ze weer even bij ons was!
Yavanna schreef:En Alys, hoe gaat het met Rev? En met je wedstrijden? Gaat het de goede kant op? Ik zag hem idd staan, vond het al zo'n bekend paard, dus toen ik op zijn briefje keek zag ik Rev staan. Hij ziet er goed uit.
Bevalt het ook op school? Veel vragen he.. is ook lang geleden dat we jullie gezien hebben, heb je iig op de manege niet gezien.
Oh, enne Mareille, als het wilt lukken, is Ro van de zomer ook een paar weken in Zierikzee... maar dat moet nog wel ff goed geregeld worden.
Jow schreef:nou t is gelukt.. ze was 2 keer eerste met 192 en 193 punten!
acacia schreef:Ik meld me ookal ben ik niet een echt actieve wedstrijdruiter met mn 2 Shires
....ik les en rijd wel op het veldje van de Schouwse, alhoewel dat nu niet meer vand e Schouwse is helaas he, op de Groeneweg ?
Wel jammer hoor !
Zou wel ooit willen starten met 1 van de 2..... de jongste Shire is meer van het dressuurmatige type, kan leuk lopen.
Vind het leuk hier te lezen over jullie belevenissen !
Yavanna schreef:Heb jij zelf niet gereden Jow? Enne wie is Marjo? Ik ken ze ook niet allemaal hoor..
Vandaag nog zelf even gekeuteld met RO in de buitenbak, ff Edie overgenomen. Ga ik even een rondje rond de buitenbak stappen, staat de paddock open. Goh denkt meneer, dat lijkt me wel wat. Loopt naar binnen, gaat in het midden staan en kijkt om echt van, nou je kan afstappen, dan kan ik nog ff lekker rollen ofzo.. dus dat heb ik ook maar gedaan