schouwse ruiters topic....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marei

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 12:52

Ja idd,ik dacht even dat je Conchita was,maar het is me nu duidelijk Knipoog.
Wel toevallig trouwens,dat accountantskantoor..onze accountant zat daar tot voor kort ook maar is nu verhuisd naar het haringvlietplein Tong uitsteken

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 13:40

van arenza ofzo is dat toch?

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 13:44

Haha, leuk al die mensen die elkaar leren kennen zo!

@katchina: Met het veulen gaat het hardstikke goed, maar het afspenen vond ze niet grappig.
Gelukkig was Shania wel heel rustig, die had zoiets van, die redt het wel.
Komend voorjaar gaat CC de opfok in, ook bij Dagmar. Haha!

Appaloos Girl heb ik vorige week nog wel een aantal malen gezien. Leuk dat ze weer even bij ons was!

AppaloosGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 15:40

shan schreef:
Haha, leuk al die mensen die elkaar leren kennen zo!

@katchina: Met het veulen gaat het hardstikke goed, maar het afspenen vond ze niet grappig.
Gelukkig was Shania wel heel rustig, die had zoiets van, die redt het wel.
Komend voorjaar gaat CC de opfok in, ook bij Dagmar. Haha!

Appaloos Girl heb ik vorige week nog wel een aantal malen gezien. Leuk dat ze weer even bij ons was!

Ja vondt het ook wel weer leuk om op grol te zijn..
Was wel weer even wennen, want er is heel wat veranderd.. Ook veel verbetering..

Volgende vakantie, waarschijnlijk de meivakantie ben ik weer van de partij! Haha!

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:41

Ja dat is Arenza Tong uitsteken
Leuk je te leren kennen,Jolanda.
Tja,van moeder afgaan is niet leuk Huilen Straks in de opfok is ze mams al snel vergeten!Lekker de wei op en spelen met de anderen Haha!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 20:42

Kijk, en dan blijkt dat de wereld eigenlijk heeel erg klein is..

En Mareille, het nieuwe paard van Con is echt een erg leuk beest, en ze doet het ook al heel leuk in de wedstrijden. ZZ is nog maar 3.5 jaar, en gaat vast heel ver komen.

Wanneer ga jij nu echt op Spirit rijden? Ik zie je wel eens in de verte lopen met Spirit als ik de honden uitlaat, maar vind het zo stom staan om te gaan gillen.. dus dat doe ik maar niet.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 20:44

En Alys, hoe gaat het met Rev? En met je wedstrijden? Gaat het de goede kant op? Ik zag hem idd staan, vond het al zo'n bekend paard, dus toen ik op zijn briefje keek zag ik Rev staan. Hij ziet er goed uit.
Bevalt het ook op school? Veel vragen he.. is ook lang geleden dat we jullie gezien hebben, heb je iig op de manege niet gezien.
Oh, enne Mareille, als het wilt lukken, is Ro van de zomer ook een paar weken in Zierikzee... maar dat moet nog wel ff goed geregeld worden.

AppaloosGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 21:04

Yavanna schreef:
En Alys, hoe gaat het met Rev? En met je wedstrijden? Gaat het de goede kant op? Ik zag hem idd staan, vond het al zo'n bekend paard, dus toen ik op zijn briefje keek zag ik Rev staan. Hij ziet er goed uit.
Bevalt het ook op school? Veel vragen he.. is ook lang geleden dat we jullie gezien hebben, heb je iig op de manege niet gezien.
Oh, enne Mareille, als het wilt lukken, is Ro van de zomer ook een paar weken in Zierikzee... maar dat moet nog wel ff goed geregeld worden.

Jaa het gaat super met rev. Wedstrijden gaan ook heel goed. Ben nu L2 met 3 winst. Start niet zo heel veel, maar als ik start dan heb ik gelijk dik winst. Dus dat is altijd wel leuk.

Het bevalt heel goed op school! wel zwaar met echt erg leuk! Heb net weer een half jaar stage achter de rug gehad, en zit nu weer sinds een week op school.

Ik was een weekje op grol, en kwam altijd sochtends vroeg, omdat ik hem zelf wou uitmesten enzo, dus ben eigenlijk heel veel mensen mis gelopen.. Het is wel lekker rustig sochtends,.. haha.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 21:19

Leuk joh, wie weet zien we je dan in de meivakantie wel een keer. Ik ben ook niet zoveel op de manege te vinden.. alleen eigenlijk in het weekend en als edie van Wendy les heeft. De rest van de tijd ben ik eigenlijk aan het werk.. te veel eigenlijk,

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 11:05

Ik meld me ook Haha! al ben ik niet een echt actieve wedstrijdruiter met mn 2 Shires Haha! ....ik les en rijd wel op het veldje van de Schouwse, alhoewel dat nu niet meer vand e Schouwse is helaas he, op de Groeneweg ?
Wel jammer hoor !
Zou wel ooit willen starten met 1 van de 2..... de jongste Shire is meer van het dressuurmatige type, kan leuk lopen.

Vind het leuk hier te lezen over jullie belevenissen ! Knipoog

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 13:08

He leuk, eindelijk iemand die ik niet kan!
Wij zijn natuurlijk ook heel benieuwd naar jouw belevenissen, Shires nog wel, kon je ze niet groter vinden? Haha!
Wat een heerlijk weer zeg. CC en Mienie (de shetlander) liggen languit in de paddock en kijken alleen maar even lui op als je de deur open doet. Haha!

Nog wedstrijdverslagen dit weekend?

AppaloosGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 13:14

Nee ik ken jou ook niet! Wel leuk shires!
Is weer eens wat anders Knipoog

Het is zeker lekker weer.
Jammer dat rev niet naar buiten kan op school.. zou heerlijk zijn met dit weer.

Ik heb even geen wedstrijdverslag Tong uitsteken Doe even beetje rustig aan, hij heeft afgelopen week zoveel meegemaakt; van stage naar grol, van grol naar school en daar hard werken.. dus vind het wel even goed voor hem Lachen

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 13:19

Ja je hebt gelijk, hij reist wel heel Nederland met je af hoor!
Hebben ze op school helemaal geen weidegang voor de paarden?

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 14:16

nou t is gelukt.. ze was 2 keer eerste met 192 en 193 punten!

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 14:32

Gefeliciteerd,Jow. Haha! Goed gedaan.
Maar eh,welke wedstrijd was dat?

Hoi acacia,leuk dat je hier ook komt kletsen.
Hoe groot zijn jouw Shires?

@Yavanna,waar in Zierikzee kom je dan te staan met Ro?

@ Shan,het zeker lekker weer!Ze hebben een dagje vrij vandaag,lekker luieren in het zonnetje Tong uitsteken
Fijn voor CC,dat ze binnenkort ook lekker de wei op kan met leeftijdsgenootjes.Dat wordt spelen en ravotten!Hoe groot is de groep merrie veulens?
Spirit stond met z'n 10-en geloof ik.iig in het 1ste jaar.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 14:36

Jow schreef:
nou t is gelukt.. ze was 2 keer eerste met 192 en 193 punten!

Oh geweldig joh, helemaal blij zeker!
Beste paarden hoor die SR-en. Haha!

@Katchina, ze komt met 3 andere merrie-jaarlingen te lopen als ik het goed begrepen heb.
Gelukkig speelt en rent de Shetlander ook graag hoor, dus daar heeft ze een goed maatje aan.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 15:05

Katchina, hij komt bij vrienden van ons te staan, achter jou, dus aan de laan van st hilaire, en dat is een week of 2 dat hij er is. Edie vind het geweldig als ze eens een keer Zierikzee te paard kan gaan bekijken, kan ik me voorstellen.

Jow wat goed van Con zeg.. maar ze start a.s zondag niet bij rv renesse he? Edie moet dan wel, ben benieuwd hoe het gaat.
Ach we zijn al blij met een winstpuntje.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 15:06

acacia schreef:
Ik meld me ook Haha! al ben ik niet een echt actieve wedstrijdruiter met mn 2 Shires Haha! ....ik les en rijd wel op het veldje van de Schouwse, alhoewel dat nu niet meer vand e Schouwse is helaas he, op de Groeneweg ?
Wel jammer hoor !
Zou wel ooit willen starten met 1 van de 2..... de jongste Shire is meer van het dressuurmatige type, kan leuk lopen.

Vind het leuk hier te lezen over jullie belevenissen ! Knipoog

Hoi ook welkom in dit topic, en geweldig Shires, zulke gave paarden. Hoe hoog zijn ze? En heb je ze aan huis staan?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 15:09

Ik moet vanavond nog acte de presence geven in Oouddorp, moet pas om 19.00, vind ik wel prettig, kan ik niu een beetje klooien in de tuin, hebben net samen de box van Gerrit leeggemaakt, daar las aubiose(potstal)in , lag er nu 4 maanden in, is altijd weer ff een stevig karweitje.......

Ik ga zelf graag naar Ouddorp, fijne losrijbak en aangename wedstrijdbak, weinig te zien om te mutsen, dus ideaal voor de mijne......
Ik laat het vanavond nog wel ff weten hoe het ging, Monique Donkers is mijn jury, afwachten maar.

Hallo nieuwkomers, ik ken er weinig van, jullie mij dus ook niet wrs.....

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 15:50

ik ben er ook zo marion!! had monique vanmorgen al gezien en ze klonk ok hoor Tong uitsteken

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 16:43

Succes allebei en doe de groeten aan Monique!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:45

marjo was ook 2x eerste! 177 en 182. wij gingen weg en toen kwam marion aan! Haha!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 20:12

Heb jij zelf niet gereden Jow? Enne wie is Marjo? Ik ken ze ook niet allemaal hoor..
Vandaag nog zelf even gekeuteld met RO in de buitenbak, ff Edie overgenomen. Ga ik even een rondje rond de buitenbak stappen, staat de paddock open. Goh denkt meneer, dat lijkt me wel wat. Loopt naar binnen, gaat in het midden staan en kijkt om echt van, nou je kan afstappen, dan kan ik nog ff lekker rollen ofzo.. dus dat heb ik ook maar gedaan Haha!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:18

marjo staat ook bij ons op stal, rijd Helga die van carolien kooman is.
vond dat ik zelf wel een weekendje rust had verdiend, heb ieder weekend nog gereden pff..
maar had vandaag een drukkere dag dan dat ik zelf rij haha

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 21:33

Yavanna schreef:
Heb jij zelf niet gereden Jow? Enne wie is Marjo? Ik ken ze ook niet allemaal hoor..
Vandaag nog zelf even gekeuteld met RO in de buitenbak, ff Edie overgenomen. Ga ik even een rondje rond de buitenbak stappen, staat de paddock open. Goh denkt meneer, dat lijkt me wel wat. Loopt naar binnen, gaat in het midden staan en kijkt om echt van, nou je kan afstappen, dan kan ik nog ff lekker rollen ofzo.. dus dat heb ik ook maar gedaan Haha!

Ha ha ha,die Ro.Hij heeft jou iig in z'n zak gestoken Sigaar