K_im schreef:[naam] schreef:Bij ons gaan ze dus op de volte op het midden. Tja, zie dan nog maar eens ertussendoor te gaan met een trappende pony.
Als ik naar het midden ga, doe ik dat vaak omdat ze een loopje met me neemt... (in het begin omdat ze snel was, maar nu kan ze, ook onder mij, rustig lopen) dan moet ik 'r toch echt eerst rustig hebben voordat ik terug ga op de hoefslag... Ook ben ik dan continu aan het kijken of er een plekje is waar ik tussen pas..
En.. Je hoeft er niet tussendoor, je kunt toch een halve (of meerdere) volte(s) meerijden. Of zie ik dat verkeerd.
't ook niet te snappen tot je zelf op Moon zit. Iig neem van mij aan dat het vaak niet gaat. En jij bent ook steeds aan het kijken waar je tussenpast, dan is de bak toch te al veel te vol of denk ik weer raar?
Wanneer je in de kont van een ander paard zit, moet je daar gewoon weg. En er is bij ons dan vaak niet meteen een plekkie vrij, dus dan rij je een volte (of 2 of een halve) heb nog nooit iemand in een rechte lijn over zien steken in de galop... Schuine lijnen zie ik meer als een halve volte