Stal Langelaan praat DEEL 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

asfact

Re: Stal Langelaan praat DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:11

ja heb je uitnodiging geaccepteerd

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:13

hihi Corina heb je filmpies gezien, die Far ken echt sjouwen zeg...
Hoop dat Bokito ook nog eens zover komt......
Daay ik ga je accepteren....

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:14

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:20

veearts is onderweg , dus ik sluit af doeiiiiiiiiiiiiiiii

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 14:21

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:21

Succes Corien Lachen
Jeej weer 2 vriendjes erbij Tong uitsteken

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:41

ach ja met Bokito komt het ook goed. Die sjouwt over een paar jaar ook zo(teminste als ik eens leer zitten)

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:27

xDaayx schreef:
Haha ja toen ben ik idd ook met Whis naar buiten geweest. En dat ik ook helemaal goed gegaan Lachen Had geen armen meer over (ze was echt sterk!!) maar voor de rest ging het echt super! Haha!

Haha, ja dat was toen toch samen met mij en Froukje Daay?? Haha, toen waren ze allebei aardig bezig, hihi!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:28

Jeetje wat gaan jullie snel!

Ben je er vanaf gekuukeld joh Esther?? Was die zo drukkies?

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:31

Reentjuh schreef:
xDaayx schreef:
Haha ja toen ben ik idd ook met Whis naar buiten geweest. En dat ik ook helemaal goed gegaan Lachen Had geen armen meer over (ze was echt sterk!!) maar voor de rest ging het echt super! Haha!

Haha, ja dat was toen toch samen met mij en Froukje Daay?? Haha, toen waren ze allebei aardig bezig, hihi!

Hee,

Haha ja dat klopt! Was wel super leuk toen. Toen was Lisa ook nog mee gegaan (ben haar naam even kwijt!)

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:53

Myrna!!

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:01

Oh jaaaa Lachen Bedankt Tonke!
Haha Lisa was toen de enige die wel rustig bleef Tong uitsteken

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:50

hey ik heb ook hyves, spiek wel ff bij daay der hyves en dan voeg ik jullie ook toe.

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:12

Heee nog meer hyvers, gaaf mag ik jullie ook toevoegen Bloos

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 18:09

xDaayx schreef:
Andrea!! Wanneer kom je nou naar Delft?! Je komt maar niet, dus ik heb besloten dan je volgende week in het weekend komt Lachen Op vrijdag want dan ben ik toch vrij. Als je tot zondag komt, kun je ook mee naar Wil en Ietsen kun je die kanjer ook bewonderen.

Oehh vanavond ga ik weer op Boreas rijden Haha! Heb er echt zin in, zoveel zin dat ik helemaal geen zin meer heb om op mijn stage te zitten tot 4 uur Tong uitsteken Maar helaas het moet..

Ahh, ik wil ook zo'n stoere greuninger Ja

ik moet het even overleggen ivm de hondjes,en dik moet werken,even kijken of iemand wil oppassen Knipoog

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 18:53

esther wat vervelend dat je van boreas afgevallen ben, gelukkig heb je niks ernstig. ik droeg vorige winter een bodyprotector op spetter, omdat hij ook nogal eens erg onverwachts uit de hoek kon komen.en ik er vorigjaar goed af ben gevallen en daar een flinke kneuzing in me rug van had overgehouden. spetter bokte altijd erg gemeen in de winter, en altijd als je het niet verwachte. nu heb ik hem al een tijd niet om gehad, spetter is heerlijk relax nu, en heeft ( ff afkloppen) al een hele tijd niet gebokt. zelf met longeren is hij rustig en galopeerd hij heel relax en ontspannen. hij kan nu zijn energie natuurlijk ook goed kwijt. volgens irma de eigenarese van stal gaat hij elke ochtend met harry de paard van irma een half uurtje sporten. dan gaan ze van voor naar achter in galop.en een half uur lang spelen, steigeren bokken alles erop en de aan hahaha. dat doen ze dus elke dag. zo raak hij zijn energie wel kwijt haha. en natuurlijk heel de dag je portie voer en kuil bijelkaar krijgen ook erg vermoeiend, kuilstation in 20 minuten kauwen, krachtvoerstation in. dan maar weer eens stro knabbelen. en dan maar weer naar het kuil hihi. hij heeft er tegenwoordig een fulltime baan aan hoor die spetter.
corina geef asbakkie maar een dikke knuffel van, hoop dat hij snel opknapt!

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 19:07

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:00

hoi deborah ,super joh dat ie het zo naar zijn zin heeft, en jij aard er ook wel hé, heb ashje een dikke knuf gegeven

goh die spetter blijft lekker bezig zo, kijk dat is nou een paardenleven hahahaha

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:23

ja ik ehb me draai er ook gevonden hoor. heb het erg naar me zin daar. erg leuke mensen. en ik vindt het elke dag weer heerlijk dat ik er al in 5 minuten ben. is zo lekker hahaha. bianca spetters verzorgster vindt het ook erg leuk op het nieuwe stekkie. en ja spetter helemaal hihi, die vindt het allemaal wel best nu. met poetsen en zadelen staat hij op stal, maar zodra we klaar zijn staat spetter al ongeduldig te wachten wanneer hij weer naar buiten kan. denk wel dat alle paarden hier goed verziekt zijn, die plaats je niet meer zo snel voorgoed op stal haha. maar dat hoeft ook niet meer gelukkig. van de zomer gaan ze lekker het land op en in de winter in de hitactief. dus ze hebben niks te klagen.
is heerlijk hoor om je paard zo sociaal bezig te zien. soms kunnen we er met ze alle uren naar kijken hihi. voor mij niks anders meer. deze winter gaan we flink lessen en oefenen en dan van de zomer starten bij prinsenstad. daar rijd de rest van stal meestal ook wedtrijden, of ergens anders in de buurt waar je onder de man heen kan in 10 minuten stappen.
hoe is het met assie? de veearts was toch net geweest?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 23:38

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 09:14

deborah26 schreef:
voor de friezen liefhebbers in dit topic. wat vinden jullie van deze fries? ik vindt het wel een kanjer! erg mooi paardje
[HAW] Hannes (5 jarige friese sterhengst) @ work

Ja, het is inderdaad een mooie fries. Ik had de foto's natuurlijk allang op het friespaardenforum gezien, haha! Want daar zit ze ook!

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 09:14

Nou ben gisteren natuurlijk op Boreas gestapt. Ik reed samen met Rox en mijn grote liefde Handsie in de bak. Boreas was ik het begin alleen maar naar Hands aan het trekken, soms ook gewoon dwars door me heen Tong uitsteken Meneertje even laten weten dat dat niet de bedoeling was en na een tijdje was hij super braaf en ging hij ook lekker ontspannen en zakken met zijn hoofd. Toen liep hij super Haha! Dus heb weer ontzettend genoten! Wat een toppertje is het zeg! Esther, je mag trots op hem zijn!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 09:15

banjers schreef:
Hoi hoi!!
Hier ben ik ook weer eens...
Ireen, ik hoorde van Lin dat je ook mee wilde zaterdag?! Gezellig!!! Moeten we even een tijd afspreken.
Hihi ik heb zaterdag alvast geoefend voor als jullie komen kijken Knipoog Het ging beter als verwacht moet ik zeggen Tong uitsteken

Hey San!
Ja, ik wil natuurlijk ook wel even komen kijken Haha!
Ben benieuwd Haha!
Macho heb ik ook al een tijd niet meer gezien, haha!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 09:45

Klinkt als een lekker ritje daay Ja
Es, das een mooi compliment voor jou!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:30

Hihi leuk dat het goed is gegaan en dat je lekker hebt gereden Daay en thanks voor het compliment..... Haha!
Tja als tie zn ontspannen gaat lopen, zit ie als een huis.....
Mag je vast wel vaker vragen als ik niet kan? Bloos

Hihi Andrea, als je dus zondag langskomt kan je die stoere Gruninger in real life zien.... Knipoog