Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xDaayx schreef:Haha ja toen ben ik idd ook met Whis naar buiten geweest. En dat ik ook helemaal goed gegaanHad geen armen meer over (ze was echt sterk!!) maar voor de rest ging het echt super!
Reentjuh schreef:xDaayx schreef:Haha ja toen ben ik idd ook met Whis naar buiten geweest. En dat ik ook helemaal goed gegaanHad geen armen meer over (ze was echt sterk!!) maar voor de rest ging het echt super!
Haha, ja dat was toen toch samen met mij en Froukje Daay?? Haha, toen waren ze allebei aardig bezig, hihi!
Bedankt Tonke!
xDaayx schreef:Andrea!! Wanneer kom je nou naar Delft?! Je komt maar niet, dus ik heb besloten dan je volgende week in het weekend komtOp vrijdag want dan ben ik toch vrij. Als je tot zondag komt, kun je ook mee naar Wil en Ietsen kun je die kanjer ook bewonderen.
Oehh vanavond ga ik weer op Boreas rijdenHeb er echt zin in, zoveel zin dat ik helemaal geen zin meer heb om op mijn stage te zitten tot 4 uur
Maar helaas het moet..

deborah26 schreef:voor de friezen liefhebbers in dit topic. wat vinden jullie van deze fries? ik vindt het wel een kanjer! erg mooi paardje
[HAW] Hannes (5 jarige friese sterhengst) @ work
Meneertje even laten weten dat dat niet de bedoeling was en na een tijdje was hij super braaf en ging hij ook lekker ontspannen en zakken met zijn hoofd. Toen liep hij super
Dus heb weer ontzettend genoten! Wat een toppertje is het zeg! Esther, je mag trots op hem zijn! banjers schreef:Hoi hoi!!
Hier ben ik ook weer eens...
Ireen, ik hoorde van Lin dat je ook mee wilde zaterdag?! Gezellig!!! Moeten we even een tijd afspreken.
Hihi ik heb zaterdag alvast geoefend voor als jullie komen kijkenHet ging beter als verwacht moet ik zeggen