een kaartje voor een lidmaatschap van de Penny.
Ik heb een kwartier liggen gillen van de lach in mijn uppie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
laartjuh schreef:Ik weet zeker dat als ik op mijn 8e een shetlander had gekregen dat die pony het me niet in dank had afgenomen..
Miss_Mustang schreef:Over het penny taal gebruik, er is een penny profielensite (ik heb een abo op galop, dus heb een profiel daar, kom er zo goed als nooit maar tog)
dit is 1 van de regels van de penny chat:
- Geen volledige zinnen met hoofdletters gebruiken.
En wat de profielen betreft, het is egt een wedstrijdje wie het meeste roze en de meeste arabieren plaatjes op z'n profiel heeft... Zit er nu ook op, maar ik geloof dat ik even moet gaan overgeven :S
suus_ schreef:Haha ik wil eigenlijk niet veel zeggen maar zij was ook 8 toen ze dr pony kreeg
memberlist.php?mode=viewprofile&u=11693
En ze heb m nog steeds hoor, misschien is ie in het begin een paar keer bjina dood gegaan haha maar gelukkig niet.
Ik zou als ik een kind zou hebben pas een pony geven als ze er ook echt alleen voor ken zorgen
daniella74 schreef:suus_ schreef:Haha ik wil eigenlijk niet veel zeggen maar zij was ook 8 toen ze dr pony kreeg
memberlist.php?mode=viewprofile&u=11693
En ze heb m nog steeds hoor, misschien is ie in het begin een paar keer bjina dood gegaan haha maar gelukkig niet.
Ik zou als ik een kind zou hebben pas een pony geven als ze er ook echt alleen voor ken zorgen
Dan kan je met sommige mensen lang wachten.
Miss_Mustang schreef:whahaha dat is zooooo hilarisch omdat het zó klopt whahaha *BOEM* Auw... Ik viel van me stoel....