en zwemkleding is handig, timo vertelde mij dat er een kans is dat je gaat zwemmen.., huh je goede humeur mee nemen is ook wel handig, arrogantie, egoisme vinden we niet echt gezellig op een kamp
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en zwemkleding is handig, timo vertelde mij dat er een kans is dat je gaat zwemmen.., huh je goede humeur mee nemen is ook wel handig, arrogantie, egoisme vinden we niet echt gezellig op een kamp
!
Alleen de ponykampers kunnen soms wel saai zijn (zij hebben zelf dan de grootste lol maarja
)
Goed gedaan!
) omdat ik een 5 voor wiskunde en TEKENEN
had. En nu blijkt dat ckv 2 en tekenen gewoon samengetrokken worden, en dat wisten ze niet eens. Wat een sukkels!

, staat goed voor je examen straks
Ezumii schreef:GOEDZO HESTER!!
IK BEN OOOK OVERRRRR![]()
![]()
![]()
Ze hadden een héle stomme fout gemaakt daar, ze zeiden dat ik een bespreekgeval was (oftewel ik blijf zitten, geen enkele leerkracht laat mij overgaan) omdat ik een 5 voor wiskunde en TEKENEN
had. En nu blijkt dat ckv 2 en tekenen gewoon samengetrokken worden, en dat wisten ze niet eens. Wat een sukkels!
En nu ben ik OVER!!!!
6vwo dude
. Dat kan gelukkig bij ons niet, doet de computer allemaal.
)
.

Dus dat wordt me leren laarzen mee , hopen dat die het door het water crossen en langs bomen schuren overleven