Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

rockoo schreef:Ik heb mijn laarzen uit maar de afdruk zit nog in mijn benen wat een rot dingen

meelen schreef:Aha...dat moet ze in vervolg wel even melden. Wij waren heel erg ongerust!!!
Die zit daar vast op hete kolen, wetende dat vanaaf het nieuwe topic geopend zou worden.
benookduiker schreef:rockoo schreef:Ik heb mijn laarzen uit maar de afdruk zit nog in mijn benen wat een rot dingen
Even een nacht natte kranten erin en morgen zullen ze dan beter aanvoelen en makkelijker
uitgaan![]()
![]()
meelen schreef:Die zit daar vast op hete kolen, wetende dat vanaaf het nieuwe topic geopend zou worden.

rockoo schreef:Zijn jullie morgen ook nog op de manege.

xan schreef:rockoo schreef:Zijn jullie morgen ook nog op de manege.
Om te helpen je laarzen uit te krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rockoo schreef:Zijn jullie morgen ook nog op de manege.
?

rockoo schreef:Ik heb mijn laarzen uit maar de afdruk zit nog in mijn benen wat een rot dingen
[/quote]
rockoo schreef:Nee die doe ik niet aan want ik moet alleen even helpen Promis te doen voor de wedstrijden
rockoo schreef:Nee die doe ik niet aan want ik moet alleen even helpen Promis te doen voor de wedstrijden
meelen schreef:@ROCKOO, waar knellen ze nou precies?
Aan je voeten of kuiten?

[/quote]Daniellee_ schreef:rockoo schreef:Nee die doe ik niet aan want ik moet alleen even helpen Promis te doen voor de wedstrijden
hoiiiiiiiii...
ga je morgen op de fiets

rockoo schreef:meelen schreef:@ROCKOO, waar knellen ze nou precies?
Aan je voeten of kuiten?
Aan mijn hele been en voet

rockoo schreef:meelen schreef:@ROCKOO, waar knellen ze nou precies?
Aan je voeten of kuiten?
Aan mijn hele been en voet
Daniellee_ schreef:rockoo schreef:
hoiiiiiiiii...
ga je morgen op de fiets
Zeg je dat nou tegen mij.
Ik zag je ponys nog heerlijk op het land
(Of een stukje elastiek aan de bovenkant)

meelen schreef:nee gekkie want als alles goed gaat zijn de kranten morgen droog en zijn de laarzen iets uitgezet en zijn ze wel vochtig laat je nog een dag staan

Shenavallie schreef:Je kan er ook een rits in laten plaatsen bij Hippodam(Of een stukje elastiek aan de bovenkant)