Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Athena1982 schreef:Ik heb ook nog een tijd op de Wheermolen gereden, en de namen die ik me kon herinneren zijn Carlos (was die niet blind aan een oog?), Manolito, Vera en Atilla. Er stonden ook twee tuigers, de ene heette Olga, de naam van de ander weet ik niet meer. ook Brabo is een bekende, daar zat, toen hij net kwam, geen rem op. Toxh raar dat hij in zijn latere manegecarriere niet meer vooruit te branden was.
Helaas geen foto's. Ben laatst wezen kijken, het woonhuis staat er nog, voor de rest is er niets van over.
De andere tuiger heette Ursus. Olga en hij waren van hetzelfde ras. Volgens mij is Brabo al overleden, in de tijd dat de manege net was overgenomen en Yvonne er nog werkte, weet het niet zeker...
tesss schreef:Ik heb ook begrepen dat de manege gewoon failliet gegaan is hoor... toen ik Scotty (Balo) kocht werd er ook bij gezegd dat hij overgenomen was van een failliete manege uit Purmerend.

barbara1970 schreef:CKR schreef:Ik heb hier informatie, ik weet niet of dit helemaal zeker is.
Overigens heb ik hier zelf nooit gereden, mijn zussen wel. Ook ken ik een aantal mensen die er gereden hebben. Ook kende ik veel paarden.
Ja, ik heb Candy gekocht in Drenthe bij meneer Knecht, Hein had ze verkocht en Meneer Kallenkoot in Drenthe en Kallenkoot had ze vekocht aan Knecht in Drenthe. Hier heb ik Candu toen gekocht omdat hein de hoofdprijs vroeg aan mij. De paarden die volgens het eigen zeggen van Knecht bij hem zijn geweest waren Hesko, Grifith, Mystery, Candy en Barcas, wat er verder mee gebeurd is weet ik niet. Maar Candy was toen ik haar kocht heel erg mager en zag er niet uit, met hun kan het niet veel beter zijn geweest...
Goliath is verkocht door Ramon, deze was al weg voordat Hein op de manege kwam. Deze was naar een meisje gegaan ofzo...
barbara1970 schreef:hesko is inderdaad dood, brabo ook en griffith en mystery, candy inmiddels ook, annie is verkocht aan een vrouwtje in purmerend, roxy en ebony en oude kanjer, pasja, jainy sheila, wieger zijn nu van mij
jola staat op manege heemskerk, ilonka stond er ook maar is inmiddels verkocht,en magic en napoleon zijn nog steeds van jaap
denice beetje zinloos deze topic want omdat we gewoon contact met elkaar hebben, had je hetook aan mij kunnen vragen, o ja balo staat op de kalverhoek en constanze en impo bij een manege in callantsoog
Athena1982 schreef:Ik heb ook nog een tijd op de Wheermolen gereden, en de namen die ik me kon herinneren zijn Carlos (was die niet blind aan een oog?), Manolito, Vera en Atilla. Er stonden ook twee tuigers, de ene heette Olga, de naam van de ander weet ik niet meer. ook Brabo is een bekende, daar zat, toen hij net kwam, geen rem op. Toxh raar dat hij in zijn latere manegecarriere niet meer vooruit te branden was.
Helaas geen foto's. Ben laatst wezen kijken, het woonhuis staat er nog, voor de rest is er niets van over.
De andere tuiger heette Ursus. Olga en hij waren van hetzelfde ras. Volgens mij is Brabo al overleden, in de tijd dat de manege net was overgenomen en Yvonne er nog werkte, weet het niet zeker...
barbara1970 schreef:tesss schreef:Ik heb ook begrepen dat de manege gewoon failliet gegaan is hoor... toen ik Scotty (Balo) kocht werd er ook bij gezegd dat hij overgenomen was van een failliete manege uit Purmerend.
nee hoor balo is 1 jaar voor de manege weg ing verkocht aan ron van eerde en die heeft hem verkocht aan iemand op de kalverhoek, je moet niet alles geloven wat er gezegd word. De meeste roddels komen af van meiden die alles mochten daar, gratis rijden drinken enz, en die hebben nu de meeste roddels over hein, echt zielig dus, betalen jullie eerst je lessen en je barbonnetjes eens voordat jullie wat zeggen
Cassidy schreef:Oh ja, dat was Ursus. Ik kon met Ursus nou echt niet overweg, met Olga ging het beter. Had vreselijke moeite met de bewegingen van Ursus, was niet mijn favoriete paard...
Hoe heette dat paard nou dat een blind oog had? Was een vos met een bles, kon leuk dressuren maar wilde niet springen, en al helemaal niet die verhoging af die achter de bak stond. Oscar misschien?
Azzaro schreef:mogguh
even alles bijgelezen
bandit nog steeds niet gevonden helaas
Cassidy schreef:Oh ja, dat was Ursus. Ik kon met Ursus nou echt niet overweg, met Olga ging het beter. Had vreselijke moeite met de bewegingen van Ursus, was niet mijn favoriete paard...
Hoe heette dat paard nou dat een blind oog had? Was een vos met een bles, kon leuk dressuren maar wilde niet springen, en al helemaal niet die verhoging af die achter de bak stond. Oscar misschien?
Binckydenice schreef:Door jullie off topic gepraat is dit topic naar de huiskamer verplaatst. Ik ga nogmaals zo'n topic openen maar houd dat dan wel alleen over opsporingen aub, want hier schiet het natuulijk niets meer op....