Binar schreef:Fammiie_x schreef:nous je hebt Pb
jij nu ook
Ik heb hem gelezen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Fammiie_x schreef:nous je hebt Pb
jij nu ook

madelon31 schreef:nee want tamara liep met biz...nou morgenochtend ben ik er ook weer dus als zijn knietje dan nog beetje dik is loop ik nog wel een keer!
Eerst ritje maken met tamara morgenochtend!
madelon31 schreef:nee want tamara liep met biz...nou morgenochtend ben ik er ook weer dus als zijn knietje dan nog beetje dik is loop ik nog wel een keer!
Marieke_ schreef:Jippie ik ben nu al klaar met mn practicum.
We hebben slijm gemaakt en siliconen :S
AnitaJoeri schreef:zo ik be weer ff wakker.Laatste nachtdienstje zit er weer op.Hoop dat het straks met lessen ook nog droog is.
Hoe komt Kootje nou weer op zijn knietjes.Tjonge jonge.
Maar hij liep daarna wel gewoon goed
Hoop dat t verder geen invloed heeft op het peesje
Marieke_ schreef:Jippie ik ben nu al klaar met mn practicum.
We hebben slijm gemaakt en siliconen :S

doppie45 schreef:ER HEERST GEEN DROES OP STAL VERBOON HEB JAN NET AAN DE LIJN GEHAD!
(of in ieder geval een halve les, want ik ga t niet trekken met rug om hele les te nemen)
AnitaJoeri schreef:tjonge jonge Mariek ik ben van de werkverschaffing,ik deel hoop ik wel mee in de winst he.Zo te horen is er wel wat te verdienen,maar Nous jij moet niet doen,je heb al rugklachten hihi
Binar schreef:madelon31 schreef:nee want tamara liep met biz...nou morgenochtend ben ik er ook weer dus als zijn knietje dan nog beetje dik is loop ik nog wel een keer!
Is goed, ik laat t je dan nog wel ff weten!!![]()
En heeft Biz zich ook gedragen![]()
![]()
![]()
Echt, super lief!