Hert0g schreef:Komt nog van mijn oude camera af, die erg slecht was met licht maar ach. Dat oogje geeft door mijn rotcamera ook echt licht.. Dat is dus het blinde oog
Manon, het is het andere oog
Niet dat lichtgevende oog..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hert0g schreef:Komt nog van mijn oude camera af, die erg slecht was met licht maar ach. Dat oogje geeft door mijn rotcamera ook echt licht.. Dat is dus het blinde oog

FiiekJ schreef:Wauw, super mooi beest!
L'esprit, daar heb ik nog nooit op gereden, lijkt me best een leuk paard

Renee__ schreef:De zus van Kelly

chanty schreef:IK rij zelf niet op Stal JAsper, maar be er 1 keer geweest met een kinderpartijtje(heel lang geleden). IK vond het daar nog al saai heel veel regls enz. IK zal dus ook niet gauw naar Stal JAsper gaan!! Rij dop een andere manege en heb het er super naar em zin.. IK hoor af en toe ook niet zulke goede verhalen over Stal Jasper.. Er zijn een aantal mensen bij ons op stal dei daar hebben gereden maar die zijn nu bij on somdat ze ze het lesgeven heel slecht vinden!! Heb ook gehoord dat er best we veel van afvallen op Stal Jasper..(dat heb ik van een kennis en die is dokter) Maar ik vin dat iedereen recht heeft op een eigen mening hierover..

chanty schreef:Laat inderdaad iedereen zijn eigen maning maar hebben over Stal Jasper. De 1 denkt er zo over en de ander weer anders!!
.