het reelaer jongeren trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxtesssss

Re: het reelaer jongeren trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 15:32

nou ik ben erg benieuwd Haha! hoop dat ik het geld bij elkaar kan krijgen zodat ik heenkan Ja

yupyup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 18:51

OKeey mense bedankt voor al jullie reacties, die groepindeling zit me alleen nog niet helemaal lekker omdat ik vaak met oudere mensen omga maar we zien nog wel! ik ga zeker weten!!
miss zie ik 1 van jullie daar wel
xxx
Denise

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 22:32

Over het algemeen wordt er wel redelijk naar leeftijd gekeken. Maar omdat er vaak mensen in groepjes komen, moeten ze wel een beetje puzzelen om twee even grote groepen te krijgen. Stel dat er in de ene groep met 12-14 jarigen nog een plekje vrij is en er is iemand van 15 jaar die alleen is dan gaat diegene natuurlijk in die groep. Maar als je het er echt niet mee eens bent is er meestal wel wat aan te doen hoor. Beetje ruilen hier en daar kan meestal wel. Maar niet boos worden als het niet kan hoor! Knipoog

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 22:38

ik heb er al zin in ^^ ben waarschijnlijk extra in week 4 Cool

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 21:02

Snoekiej schreef:
ik heb er al zin in ^^ ben waarschijnlijk extra in week 4 Cool

hoe bedoel je extra??

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 21:08

extra begeleiding, die helpen je bijv. als je niet weet waar het zadel ligt, dat soort dingen, en helpen koken en nog veel meer ^^

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 21:28

Snoekiej schreef:
extra begeleiding, die helpen je bijv. als je niet weet waar het zadel ligt, dat soort dingen, en helpen koken en nog veel meer ^^

leuk man!! Cool ,,.. ik ga in week 1 dus ik zal je waarscijnlijk niet tegenkomen..,,

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 09:01

Jij ging toch de 15e? Dat is week 3 iig Tong uitsteken

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 11:28

ow,, nouw dan ga ik dus in week 3 Tong uitsteken ,, ik dacht dat het week 1 was omdat het de 1ste week van onze vakantie is,-, maar ja, dat is weer echt zo'n actie voor mij Haha! Knipoog Koe ,, zeg ezumii,, hoe heet je eigenlijk.? straks kom ik zo op dat kamp en weet k niet eens wie je bent., ja mag me anders ook wel een pm sturen hoor,..

janneSs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:03

Heeej
Ik heb de site net ook gezien en vorig jaar eigenlijk ook al en dat jaar daar voor ook.. en al die kere wou ik der dolgraag heen!!! maar toen had ik er nog geen geld voor.. maar nu wel Haha!:D maar dan zou ik in mn eentje moete...opzich niet erg maar tis nu al wel leuk om in contact te komen met mense die er dus ook naar toe wille:D er gaan er volgens mij wel veel he!:) ik meot me nog wel aanmelde dus hope dat der nog wel plek is!..najah t lijkt me iig super;)

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 21:58

janneSs schreef:
Heeej
Ik heb de site net ook gezien en vorig jaar eigenlijk ook al en dat jaar daar voor ook.. en al die kere wou ik der dolgraag heen!!! maar toen had ik er nog geen geld voor.. maar nu wel Haha!:D maar dan zou ik in mn eentje moete...opzich niet erg maar tis nu al wel leuk om in contact te komen met mense die er dus ook naar toe wille:D er gaan er volgens mij wel veel he!:) ik meot me nog wel aanmelde dus hope dat der nog wel plek is!..najah t lijkt me iig super;)

Weet je al in welke week je wilt gaan dan??

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 08:52

janneSs schreef:
Heeej

Ik moet ook alleen Tong uitsteken Misschien kunnen we samen gaan?:) Ik ga in de week van 5 augustus t/m 11 augustus Knipoog

janneSs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 09:51

mhh denk niet meer dat t door gaat bij mij Boos! ik had me nog niet aangemeld dus ja.. miss n andere keer.. hoop ik! maar volgend jaar duurt nog zo lang! tis tot 18 jaar he? dan is volgend jaar mn laatste kans... Er ware der tog ook in meivakantie ofzo?? Lachen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:53

@ janneSs, je kan ook nu nog gewoon inschrijven hoor!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:01

Ik wil me ook nog inschrijven Tong uitsteken hoop dat er nog genoeg plekken zijn Nagelbijten / Gniffelen maar mag alleen als ik mijn proefwerk week goed maak ( heb ik deze week) Schijnheilig dus is nog even afwachten Tong uitsteken

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 20:26

1234 schreef:
Ik wil me ook nog inschrijven Tong uitsteken hoop dat er nog genoeg plekken zijn Nagelbijten / Gniffelen maar mag alleen als ik mijn proefwerk week goed maak ( heb ik deze week) Schijnheilig dus is nog even afwachten Tong uitsteken

veel suc6!!,,
ik hoop voor je dat je ze goed doet!

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 21:48

1234 schreef:

Ik duim ook voor je mee Haha!
Er zijn nog wel genoeg plekken hoor Knipoog

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 17:32

weet er iemand wat diesel voor paardje is?? hij lijkt me namelijk wel wijs Cool

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 10:23

okeej,, niemand weet iets over diesel.. weet er iemand dan een ander leuk paard??

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:23

xxJuStMixx schreef:
okeej,, niemand weet iets over diesel.. weet er iemand dan een ander leuk paard??

Ik heb er de trektocht deze zomer op gereden Haha! Hij is best snel opzich, maar hij houd die andere paarden soms niet helemaal bij Tong uitsteken Bij mij was het wel een beetje irritant, want knoet moest achterem en die was een beetje heel erg druk dus moest ze em helemaal in de kont van diesel sturen zodat ie er niet vandoor ging maar diesel vond dat niet zo leuk Clown Maar verder is ie echt een leuk paardje Ja Bij de cross moet je em erg goed in de gaten houden als je alleen van de groep af moet, want daar doet ie heel dwars bij enzo Tong uitsteken Ik was er toen afgegleden doordat ie onderuit ging Nagelbijten / Gniffelen

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:24

ktink schreef:
1234 schreef:

Ik duim ook voor je mee Haha!
Er zijn nog wel genoeg plekken hoor Knipoog

haha dankje Haha! Het is allemaal prima gegaan opzich Haha! dus nu maar hopen op voldoendes Bloos Clown Tong uitsteken

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:57

1234 schreef:
xxJuStMixx schreef:

Ik heb er de trektocht deze zomer op gereden Haha! Hij is best snel opzich, maar hij houd die andere paarden soms niet helemaal bij Tong uitsteken Bij mij was het wel een beetje irritant, want knoet moest achterem en die was een beetje heel erg druk dus moest ze em helemaal in de kont van diesel sturen zodat ie er niet vandoor ging maar diesel vond dat niet zo leuk Clown Maar verder is ie echt een leuk paardje Ja Bij de cross moet je em erg goed in de gaten houden als je alleen van de groep af moet, want daar doet ie heel dwars bij enzo Tong uitsteken Ik was er toen afgegleden doordat ie onderuit ging Nagelbijten / Gniffelen

o oke,, lijkt me wel leuk,, Haha!
kun je ook nog wat vertelllen over andere paarden??

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:03

Ik ben nog maar 1 keer geweest Tong uitsteken Dus ik heb nog op niet zoveel paardjes gereden Tong uitsteken Bij de cross reed ik op ajona Haha! echt een leuk paard is dat Ja maar volgens mij rijd ie niet mee met de trektochten Tong uitsteken Heb ook nog aan het begin bij het proberen van de paarden op Dunya volgens mij gereden, dus was wel een beetje aan het uittesten enzo. Maar de bak was toen ook heel zwaar door de regen.. Verder weet ik niet echt veel over die paarden Knipoog

Diesel is trouwens wel ergg moeilijk van het eten weg te houden en trekt heel erg veel als je ernaast moet lopen of bij de tussenstops Nagelbijten / Gniffelen ik had echt pijnlijke handen daarvan Tong uitsteken hij is zo ontzettend sterk Tong uitsteken

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:15

1234 schreef:
Ik ben nog maar 1 keer geweest Tong uitsteken Dus ik heb nog op niet zoveel paardjes gereden Tong uitsteken Bij de cross reed ik op ajona Haha! echt een leuk paard is dat Ja maar volgens mij rijd ie niet mee met de trektochten Tong uitsteken Heb ook nog aan het begin bij het proberen van de paarden op Dunya volgens mij gereden, dus was wel een beetje aan het uittesten enzo. Maar de bak was toen ook heel zwaar door de regen.. Verder weet ik niet echt veel over die paarden Knipoog

Diesel is trouwens wel ergg moeilijk van het eten weg te houden en trekt heel erg veel als je ernaast moet lopen of bij de tussenstops Nagelbijten / Gniffelen ik had echt pijnlijke handen daarvan Tong uitsteken hij is zo ontzettend sterk Tong uitsteken

o okejj thanx voor de tip Knipoog ,,
ik weet nog niej of ik op hem wil Tong uitsteken
ga eerst nog wat rondvragen en daar uitproberen

xxkristy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 18:41

woon ik dicht bij Vork Vork