hoop dat ik het geld bij elkaar kan krijgen zodat ik heenkan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoop dat ik het geld bij elkaar kan krijgen zodat ik heenkan
Snoekiej schreef:ik heb er al zin in ^^ ben waarschijnlijk extra in week 4
Snoekiej schreef:extra begeleiding, die helpen je bijv. als je niet weet waar het zadel ligt, dat soort dingen, en helpen koken en nog veel meer ^^
,,.. ik ga in week 1 dus ik zal je waarscijnlijk niet tegenkomen..,,
,, ik dacht dat het week 1 was omdat het de 1ste week van onze vakantie is,-, maar ja, dat is weer echt zo'n actie voor mij
,, zeg ezumii,, hoe heet je eigenlijk.? straks kom ik zo op dat kamp en weet k niet eens wie je bent., ja mag me anders ook wel een pm sturen hoor,..
:D maar dan zou ik in mn eentje moete...opzich niet erg maar tis nu al wel leuk om in contact te komen met mense die er dus ook naar toe wille:D er gaan er volgens mij wel veel he!:) ik meot me nog wel aanmelde dus hope dat der nog wel plek is!..najah t lijkt me iig super;) janneSs schreef:Heeej
Ik heb de site net ook gezien en vorig jaar eigenlijk ook al en dat jaar daar voor ook.. en al die kere wou ik der dolgraag heen!!! maar toen had ik er nog geen geld voor.. maar nu wel:D maar dan zou ik in mn eentje moete...opzich niet erg maar tis nu al wel leuk om in contact te komen met mense die er dus ook naar toe wille:D er gaan er volgens mij wel veel he!:) ik meot me nog wel aanmelde dus hope dat der nog wel plek is!..najah t lijkt me iig super;)
janneSs schreef:Heeej
Ik heb de site net ook gezien en vorig jaar eigenlijk ook al en dat jaar daar voor ook.. en al die kere wou ik der dolgraag heen!!! maar toen had ik er nog geen geld voor.. maar nu wel:D maar dan zou ik in mn eentje moete...opzich niet erg maar tis nu al wel leuk om in contact te komen met mense die er dus ook naar toe wille:D er gaan er volgens mij wel veel he!:) ik meot me nog wel aanmelde dus hope dat der nog wel plek is!..najah t lijkt me iig super;)
Misschien kunnen we samen gaan?:) Ik ga in de week van 5 augustus t/m 11 augustus
ik had me nog niet aangemeld dus ja.. miss n andere keer.. hoop ik! maar volgend jaar duurt nog zo lang! tis tot 18 jaar he? dan is volgend jaar mn laatste kans... Er ware der tog ook in meivakantie ofzo??

hoop dat er nog genoeg plekken zijn
maar mag alleen als ik mijn proefwerk week goed maak ( heb ik deze week)
dus is nog even afwachten
1234 schreef:Ik wil me ook nog inschrijvenhoop dat er nog genoeg plekken zijn
1234 schreef:Ik wil me ook nog inschrijvenhoop dat er nog genoeg plekken zijn

xxJuStMixx schreef:okeej,, niemand weet iets over diesel.. weet er iemand dan een ander leuk paard??
Hij is best snel opzich, maar hij houd die andere paarden soms niet helemaal bij
Bij mij was het wel een beetje irritant, want knoet moest achterem en die was een beetje heel erg druk dus moest ze em helemaal in de kont van diesel sturen zodat ie er niet vandoor ging maar diesel vond dat niet zo leuk
Maar verder is ie echt een leuk paardje
Bij de cross moet je em erg goed in de gaten houden als je alleen van de groep af moet, want daar doet ie heel dwars bij enzo
Ik was er toen afgegleden doordat ie onderuit ging

ktink schreef:1234 schreef:Ik wil me ook nog inschrijvenhoop dat er nog genoeg plekken zijn
Ik duim ook voor je mee
Er zijn nog wel genoeg plekken hoor
Het is allemaal prima gegaan opzich
dus nu maar hopen op voldoendes
1234 schreef:xxJuStMixx schreef:okeej,, niemand weet iets over diesel.. weet er iemand dan een ander leuk paard??
Ik heb er de trektocht deze zomer op geredenHij is best snel opzich, maar hij houd die andere paarden soms niet helemaal bij
Bij mij was het wel een beetje irritant, want knoet moest achterem en die was een beetje heel erg druk dus moest ze em helemaal in de kont van diesel sturen zodat ie er niet vandoor ging maar diesel vond dat niet zo leuk
Maar verder is ie echt een leuk paardje
Bij de cross moet je em erg goed in de gaten houden als je alleen van de groep af moet, want daar doet ie heel dwars bij enzo
Ik was er toen afgegleden doordat ie onderuit ging

Dus ik heb nog op niet zoveel paardjes gereden
Bij de cross reed ik op ajona
echt een leuk paard is dat
maar volgens mij rijd ie niet mee met de trektochten
Heb ook nog aan het begin bij het proberen van de paarden op Dunya volgens mij gereden, dus was wel een beetje aan het uittesten enzo. Maar de bak was toen ook heel zwaar door de regen.. Verder weet ik niet echt veel over die paarden 
ik had echt pijnlijke handen daarvan
hij is zo ontzettend sterk
1234 schreef:Ik ben nog maar 1 keer geweestDus ik heb nog op niet zoveel paardjes gereden
Bij de cross reed ik op ajona
echt een leuk paard is dat
maar volgens mij rijd ie niet mee met de trektochten
Heb ook nog aan het begin bij het proberen van de paarden op Dunya volgens mij gereden, dus was wel een beetje aan het uittesten enzo. Maar de bak was toen ook heel zwaar door de regen.. Verder weet ik niet echt veel over die paarden
Diesel is trouwens wel ergg moeilijk van het eten weg te houden en trekt heel erg veel als je ernaast moet lopen of bij de tussenstopsik had echt pijnlijke handen daarvan
hij is zo ontzettend sterk
,,