Tsja eerst vond ze 't echt doodeng, op 't eind was 't alleen maar leuk, ze vond 't niet goed dat ik 'al' weer wegging na 't klitteband oefenen en halster passen. Maar ze begon wel uitgebreid te gapen, dus die moet nog even bij gaan komen van 't enge klitteband.
Leren halsters staan inderdaad best leuk soms, vind 't alleen jammer dat 't een zwarte is maarja, ga d'r geen full om d'r hoofdje doen als ze blijkbaar ook nog kan verdrinken in een maat pony, alhoewel ik toch denk dat 't halster stiekem maatje cob is.
Heb tot nu toe alleen foto's gezien van Kim met d'r Paint, ben wel heeeel benieuwd naar de andere foto's.
Hahaha wat zal Stees lekker slapen vannacht na al die enge ervaringen en inspanning! Zwart is idd jammer maar mss dat je hem later kan verkopen zodat je er een bruine ervoor terug kan kopen.
Ik heb ook idd alleen foto's gezien van Kim en Quinchy. Maar voor de rest niet veel anderen. Zit constant google af te speuren maar zonder resultaat
Jaaahaaa, nog maar even en we zitten op de 500 hoor
He balen! Ik ga ze ook iig goed in de gaten houden!
Whaaa straks weer lekker rijden, voor de les krijg ik altijd zo'n spanning van 'ooooh op wie ga ik rijden!' Maar da's niet van zenuwen, eerder een gezonde spanning Ik weet het, ik ben een beetje vreemd
Ohja, dat zadel is nog steeds niet verkocht. Die vrouw haakte op het laatste moment af, we hadden alles al afgesproken maar ze had een goedkopere van vrienden kunnen overnemen Ik heb hem nu maar op Bokt gezet, mss dat daar wel mensen serieus op kunnen reageren en bieden.
Hahaha! Maar het is wel een grappig gevoel, jij zal het zaterdag ook wel hebben Het is echt echt zo van: Nou, ben benieuwd op wie ik moet. Maar je het is niet van angst want bij Evelien weet je dat je op een braaf paard terecht zal komen.
Mwoah, ik denk wel dat de bokkers serieuzer zijn dan al die mensen die op marktplaats rondsurfen. Net als dat ene kind: Mijn moeder vind het te duur, mag het voor €40 weg? Nee, anders zet ik er toch niet €50 bij? Of ben ik nou zo stom
Mss dat jij trouwens zaterdag wel op Angel mag van Eef, zij is toch een beetje de vervanger van Charming op dit moment. Ik hoorde dat het inrijden van Whiskey ook wel goed verloopt!
Pennymeisjes zijn best schattig, behalve als ze wat van je willen kopen. Kwam trouwens vandaag een meisje tegen in de ruitershop die spulletjes ging kopen voor d'r Shet, ze liep met een heleboel spullen rond maar volgens mij heeft ze uiteindelijk alleen een halstertje gekocht. Best sielugh als je geen 20 dekjes mag kopen voor je Shet he...
Ik wacht wel rustig af op wie ik mag, fijn dat 't goed verloopt met 't inrijden van Whiskey, vind 't wel een leukerd.
Whiskey heeft idd een leuk koppie. Lekker onschuldig. Ik hoop dat ze snel mee kan rijden in de lessen. Ze lijkt me echt stoer om op te rijden!
Whahaha 20 dekjes. Hoe wil ze die gaan gebruiken Nou, haar tijd komt nog wel als ze alles kan gaan gebruiken voor de wilde arabische hengst die ze gaat inrijden Ik ben trouwens ook weer bezig in het 'mag je paarden slaan' topic waarin al die penny's reageren. Hahaha word er zolangzamerhand echt melig van!
Ik ga me trouwens omkleden, moet zo naar knollenhobbelen! Tot morgen!
Ik heb gister op Angel gereden! Ze rijd lekker joh! Maar ze heeft hele korte pootjes waardoor je in galop echt het idee krijgt dat je haar niet meer onder controle hebt en dat je keihard gaat. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is. De eerste galop ging goed maar in de 2e galop raakte ik een beetje het vertrouwen kwijt doordat ik het gevoel had dat ze zo hard ging . Echt stom van me. Dus Eef moest even wat mental coaching doen . Maar de rest van de les ging echt heel erg goed, ze is echt een superlief beestje! Ohja, en Whiskey reed ook mee in de les, ook een heel gaaf beest om op te rijden lijkt me!
Ik weet trouwens ook al op wie jij gaat rijden zaterdag. Ze is bruin en wit en haar naam begint met een C... Je krijgt drie kansen om het te raden
Jep, Charming staat er nog. De man die op haar rijd wil wat meer bijleren bij Eef. Omdat het in de lessen wel goed gaat op Charming maar wanneer hij alleen rijd wil het allemaal niet zo vlotten met haar. Ze blijft dus voorlopig even bij Eef en ze rijd ook nog mee in de lessen .
Met Angel is het idd wennen, ze is zeker supercool. Als Eef volgende week vraagt op wie ik wil ga ik weer op Angel als dat kan, ik moet gewoon even wennen aan nieuwe paarden door wat meer op ze te rijden. Ook met die galop, rechtuit op buitenrit kan het mij niet hard genoeg gaan in galop. Maar in de bak met constant die bochten ben ik onzeker. Daarmee ben ik een held op sokken wat dat betreft .
Whiskey deed het heel goed. Er zat dan ook een hele goede ruiter op. Whis snapt sommige dingetjes nog niet en stilstaan vind ze ook niet erg leuk, maar ze doet wel haar best. En ze moet wel meteen aangepakt worden want anders neemt ze een loopje met je Ze maakt wel enorme passen in galop, waardoor het dus ook lijkt alsof ze knoerthard gaat. Wij zaten dus allebei van: Tjee Eef wat gaat mijn paard hard! Hahaha! Maar dat was echt helemaal niet zo want veel inhalen deden we niet
Haha oke, We hebben trouwens 2 bakken, en maar eentje daarvan kan afgesloten worden, maar als iemand in de bak daarnaast rijdt gooi ik d'r ook niet los, want ze reageerd daar zo explosief op dat ze dat andere paard nog wel 'ns aan zou kunnen steken... In dat geval hoop ik maar dat 't niet al te fanatieke types zijn die op zondagochtend komen rijden.