Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Miss_Montana schreef:Correctie: WE ZITTEN AAN DE 5!!!
Nu nog maar 455 te gaan

Ik weet dat ze foto's hebben gemaakt maar nog niet alles staat erop.
Ik weet het, ik ben een beetje vreemd 
Ik heb hem nu maar op Bokt gezet, mss dat daar wel mensen serieus op kunnen reageren en bieden. 

Het is echt echt zo van: Nou, ben benieuwd op wie ik moet. Maar je het is niet van angst want bij Evelien weet je dat je op een braaf paard terecht zal komen.
Nee, anders zet ik er toch niet €50 bij? Of ben ik nou zo stom 

Best sielugh als je geen 20 dekjes mag kopen voor je Shet he... 
Nou, haar tijd komt nog wel als ze alles kan gaan gebruiken voor de wilde arabische hengst die ze gaat inrijden
Ik ben trouwens ook weer bezig in het 'mag je paarden slaan' topic waarin al die penny's reageren. Hahaha word er zolangzamerhand echt melig van! 

.
. Echt stom van me. Dus Eef moest even wat mental coaching doen
. Maar de rest van de les ging echt heel erg goed, ze is echt een superlief beestje! Ohja, en Whiskey reed ook mee in de les, ook een heel gaaf beest om op te rijden lijkt me!

.
.
Ze maakt wel enorme passen in galop, waardoor het dus ook lijkt alsof ze knoerthard gaat. Wij zaten dus allebei van: Tjee Eef wat gaat mijn paard hard! Hahaha! Maar dat was echt helemaal niet zo want veel inhalen deden we niet

Ga eventjes 2 foto's van vandaag uploaden

In dat geval hoop ik maar dat 't niet al te fanatieke types zijn die op zondagochtend komen rijden.