Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:heb een paardenbel gewonnen vanavond hihi goeie loterij en heb teveel gezopen voel me erg prettig hihi hoe laat zijn jullie op stal met madelon ga ik graag rijden en silly wil graag op joepi rijden
KiWiKo schreef:Hihi ik kan niet veel, maar gratis drankjes weggeven lukt me nog wel![]()
![]()
![]()
denkt aan sleutel, denkt aan sleutel![]()
en als je in plaats van 12 tafels ineens 24 tafels hebt......... dan blijft de capaciteit van de keuken hetzelfde
alleen de vraag naar eten groter

200 pannenkoeken...... Fer en Stef, werden helemaal gek in de keuken.... het is ook zo een georganiseer
Fer maar roepen "PIT vrij!!!" zodat stef kon roepen wat er dan op het vuur moest
KiWiKo schreef:De keuken is gemaakt voor 12 tafels....... je hebt 6 pitten, twee magnetrons, een bakplaat een tostiijzer waar twee tosties in kunnen![]()
en als je in plaats van 12 tafels ineens 24 tafels hebt......... dan blijft de capaciteit van de keuken hetzelfde
![]()
alleen de vraag naar eten groter
![]()
Er zijn gisteren 350 sateschotels doorheen gegaan![]()
![]()
200 pannenkoeken...... Fer en Stef, werden helemaal gek in de keuken.... het is ook zo een georganiseer
![]()
Fer maar roepen "PIT vrij!!!" zodat stef kon roepen wat er dan op het vuur moest
![]()
![]()
maargoed, tis maar 3 dagen per jaar![]()