Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fritsiej

Re: Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 21:58

Ohw ja... Haha! whahahahahahah hahhahahha Nagelbijten / Gniffelen dat plee papier Haha! whahahahahahahahah
Tandpastaboy Tong uitsteken heel Chris ze bed was plakkerig Misselijk

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:50

Whahahahhahah jaa echt zoo triest dat ze allemaal kinderen in onze kamer wilden ondersmeren van pasta Tong uitsteken

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 23:23

Ik ben van 1979 tot 1986 daar jaarlijks op kamp geweest. Omdat ik mijn eigen pony mee had, weet ik niet zo veel pony/paarden namen. De namen die Dunja schreef wist ik ook nog. Altijd een leuke tijd gehad daar, zo te horen is Fenneke nog steeds streng. Hens was net zo oud, of iets jonger, als ik toen. Hij reed toen op Werverwind. Hendrik reed op Hydalgo, die al die jaren maar 12 jaar oud bleef......Romeo, Viola en Peggy herinner ik me nog en Bella, die liep voor de jan plezier. Veel plezier nog op jullie kampen.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 09:16

toptoys schreef:
Ik ben van 1979 tot 1986 daar jaarlijks op kamp geweest. Omdat ik mijn eigen pony mee had, weet ik niet zo veel pony/paarden namen. De namen die Dunja schreef wist ik ook nog. Altijd een leuke tijd gehad daar, zo te horen is Fenneke nog steeds streng. Hens was net zo oud, of iets jonger, als ik toen. Hij reed toen op Werverwind. Hendrik reed op Hydalgo, die al die jaren maar 12 jaar oud bleef......Romeo, Viola en Peggy herinner ik me nog en Bella, die liep voor de jan plezier. Veel plezier nog op jullie kampen.

Haha Fenneke is nooit gezellig geweest... Clown Romeo is er nog steeds, die zal al wel oud zijn dan !! Romeo de poepvreter gatver... Ziek Van Hydalgo en Wervelwind heb ik ook weleens gehoord. Mss ken je Chevalie, Daisy en Vico nog ? Die zijn er ook al heel lang volgens mij... Knipoog

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 13:20

Nee, die 3 ken ik niet. Romeo was een vos met hoge witte benen en een bles, zou het dezelfde nog zijn? Dan is hij echt oud nu!

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 09:02

toptoys schreef:
Nee, die 3 ken ik niet. Romeo was een vos met hoge witte benen en een bles, zou het dezelfde nog zijn? Dan is hij echt oud nu!

Ja, dat is dezelfde volgens mij !!! Pling Het is trouwens een merrie, iedereen denkt dat het een ruin is (dacht ik ook eerst). Haha! Ze ziet er niet uit als een merrie en ook door de naam zou je het niet denken !! Romeo schopt naar paarden als ze te dicht achter haar lopen. Knipoog

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 11:08

Dat weet ik echt niet meer, of het ruin of merrie was....ik zal eens proberen een foto te vinden van haar.

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 19:55

Ik denk dat je Danny dan ook nog wel weet Knipoog

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:00

ik ben er 10 jaar geleden of nog lager geleden geweest en ik vond het toen niet zo heel leuk maar kan nu wel zijn veranderd. ik reed die week op silvester maar volgens mij is die er nu niet meer hoorde dat die kreupel was en ze hebben hem toen afgemaakt.
verder had ik ook nog op turbo gereden klein schimmeltje weet niet of die er nog steeds is. zo ja zou iemand dat dan willen laten weten en ook nog over radja. denk dat ze er alle 3 niet meer zijn waren volgens mij toen al aardig oud.
groetjes lieke

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:57

ik ben er voor 2 jaar terug geweest en het jaar daarvoor,, erg leuk daar zeker

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:58

floorsil: Silvester hebben ze laten inslapen omdat ze chronische darmontsteking had Knipoog

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 21:25

Fritsiej schreef:
floorsil: Silvester hebben ze laten inslapen omdat ze chronische darmontsteking had Knipoog

Er is nu een nieuwe Sylvester, tenminste ze is er al best lang, vroeger heette ze Rowan (of Roan) en nu Sylvester !! Knipoog Ze is een bruine appelschimmel, New Forest denk ik. Heel mooi beestje, ik heb er 1x op gereden. Pling

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 21:27

floorsil schreef:
ik ben er 10 jaar geleden of nog lager geleden geweest en ik vond het toen niet zo heel leuk maar kan nu wel zijn veranderd. ik reed die week op silvester maar volgens mij is die er nu niet meer hoorde dat die kreupel was en ze hebben hem toen afgemaakt.
verder had ik ook nog op turbo gereden klein schimmeltje weet niet of die er nog steeds is. zo ja zou iemand dat dan willen laten weten en ook nog over radja. denk dat ze er alle 3 niet meer zijn waren volgens mij toen al aardig oud.
groetjes lieke

Turbo en Radja zijn idd weg, ik heb ze niet meegemaakt (ik kwam er dit jaar voor het eerst), maar ik heb wel veel over ze gehoord. Knipoog Turbo vind ik nou echt een leuke ponynaam !!! Cool

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 13:29

Turbo en Radja weet ik ook nog, Danny zegt me niks.

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:01

sylvester was een vos pony een vrij hoge pony. echt een schat.
heeft er ieman ook foto's van turbo want al mijn foto's waren mislukt en vond dat zo'n stoer ponytje.

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:02

@Fritsiej ik kreeg dit ooit te horen. maar dat was volgens mij ook allemaal via via.

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:26

floorsil schreef:
@Fritsiej ik kreeg dit ooit te horen. maar dat was volgens mij ook allemaal via via.

wat kreeg je te horen? van Silvester?

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 14:47

kreeg te horen dat hij kreupel was en dat ze hem daarom hadden afgemaakt

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 19:00

klopt hij was tijdje zerg ziek en werd steets zieker toen werd ie kreupel en nog zieker ademhaling slecht enz en toen hebben ze hem afgemaakt

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 23:02

Ja daar ben ik ook ooit nog geweest. Had toen een eigen pony mee. Denk dat het inmiddels al een jaar of 6 geleden is, maar het was een leuk kamp!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:45

ik ben er in de voorjaar geweest, superleuk en heerlijk rustig (er was 1 groepje van 4 mensen die samen kwamen, en ik en een vriendin... en 1 meisje in haar eentje)

Denk dat ik in de herfst en volgende voorjaars weer ga, alleen mijn paardje wilt niet meer op buitenrit -_- En ze moet wel mee Tong uitsteken

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:29

Ja Rowan heet nu (ook) Sylvester.

Mijn vriendin heeft er de hele week op gereden Lachen

debsterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:53

k ga er elke zomer naartoe met heel veel meiden van de manege bij ons!! egt supergezellig!! miranda is nu weg dat vin ik wel jammer ik von dat altijd wel un toffe meid!! ik zat altijd op ONIX dat von ik egt een superlief beesiej.. ik weeet niet zeker of ik dit jaar ook weer meekan maarik hoop het wel!! je kan ook nie meer de kuil in want de gemeente heeft hem dichtgegraven echt superjammer want dat was echt kick altijd!!

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 20:47

bij ons was er ook een elisabet die bij ons de leiding was die is er denk ik niet meer die was wat ik me kon herinderen ook supper aardig en leuk maar dat is iets van 10 jaar geleden

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 20:50

pollew0p schreef:
k ga er elke zomer naartoe met heel veel meiden van de manege bij ons!! egt supergezellig!! miranda is nu weg dat vin ik wel jammer ik von dat altijd wel un toffe meid!! ik zat altijd op ONIX dat von ik egt een superlief beesiej.. ik weeet niet zeker of ik dit jaar ook weer meekan maarik hoop het wel!! je kan ook nie meer de kuil in want de gemeente heeft hem dichtgegraven echt superjammer want dat was echt kick altijd!!

Hey, in welke week was jij er ? Ik was er van de zomer van 15 juli tot 5 aug. ong., ik was 3 weken op kamp. Pling De kuil is te diep helaas, ik heb er nog nooit doorheen gegaloppeerd. Huilen Ik was er in het voorjaar voor het eerst, toen was ik er met mijn moeder, mijn hartsvriendin en de hond (we zaten in een bungalow) 3 dagen. Van de zomer was ik er dus 3 weken maar konden we niet door de kuil galopperen omdat ie te diep was !! Hij is nl. niet dicht maar ze hebben eraan gekl**t en nu is ie te diep. Knipoog Het lijkt me wel heel vet !!! Cool

@ floorsil : Ik heb weleens over Elisabeth gehoord, maar ze is er idd niet meer. Mss zegt Margiet je wat ? Die is nu ook weg. En Elsbeth, die woonde in een bungalow daar en werkte op de manege, maar ze kreeg ruzie en nu is ze daar weg helaas.Huilen Mijn hartsvriendin kent haar heel goed (al 10 jaar ofzo) en toen we daar waren zijn we bij haar op bezoek geweest (toen woonde ze nog in de bungalow). Elsbeth heeft een aantal Arabieren waarmee ze fokt, kijk maar op www.zjakuba-arabians.nl dat zijn haar paarden. Knipoog Nu is Femke er als leiding, en nog iemand (ik ben ff haar naam kwijt). En natuurlijk Hens, Fenneke, Hendrik en de vrouw van Hens (ik weet niet meer hoe ze heet) er ook nog altijd !! Pling
Laatst bijgewerkt door Maxielover op 31-10-06 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt