whahahahahahah hahhahahha
dat plee papier
whahahahahahahahahTandpastaboy
heel Chris ze bed was plakkerig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

whahahahahahah hahhahahha
dat plee papier
whahahahahahahahah
heel Chris ze bed was plakkerig

toptoys schreef:Ik ben van 1979 tot 1986 daar jaarlijks op kamp geweest. Omdat ik mijn eigen pony mee had, weet ik niet zo veel pony/paarden namen. De namen die Dunja schreef wist ik ook nog. Altijd een leuke tijd gehad daar, zo te horen is Fenneke nog steeds streng. Hens was net zo oud, of iets jonger, als ik toen. Hij reed toen op Werverwind. Hendrik reed op Hydalgo, die al die jaren maar 12 jaar oud bleef......Romeo, Viola en Peggy herinner ik me nog en Bella, die liep voor de jan plezier. Veel plezier nog op jullie kampen.
Romeo is er nog steeds, die zal al wel oud zijn dan !! Romeo de poepvreter gatver...
Van Hydalgo en Wervelwind heb ik ook weleens gehoord. Mss ken je Chevalie, Daisy en Vico nog ? Die zijn er ook al heel lang volgens mij...

toptoys schreef:Nee, die 3 ken ik niet. Romeo was een vos met hoge witte benen en een bles, zou het dezelfde nog zijn? Dan is hij echt oud nu!
Het is trouwens een merrie, iedereen denkt dat het een ruin is (dacht ik ook eerst).
Ze ziet er niet uit als een merrie en ook door de naam zou je het niet denken !! Romeo schopt naar paarden als ze te dicht achter haar lopen.

Fritsiej schreef:floorsil: Silvester hebben ze laten inslapen omdat ze chronische darmontsteking had
Ze is een bruine appelschimmel, New Forest denk ik. Heel mooi beestje, ik heb er 1x op gereden.

floorsil schreef:ik ben er 10 jaar geleden of nog lager geleden geweest en ik vond het toen niet zo heel leuk maar kan nu wel zijn veranderd. ik reed die week op silvester maar volgens mij is die er nu niet meer hoorde dat die kreupel was en ze hebben hem toen afgemaakt.
verder had ik ook nog op turbo gereden klein schimmeltje weet niet of die er nog steeds is. zo ja zou iemand dat dan willen laten weten en ook nog over radja. denk dat ze er alle 3 niet meer zijn waren volgens mij toen al aardig oud.
groetjes lieke
Turbo vind ik nou echt een leuke ponynaam !!!

floorsil schreef:@Fritsiej ik kreeg dit ooit te horen. maar dat was volgens mij ook allemaal via via.

pollew0p schreef:k ga er elke zomer naartoe met heel veel meiden van de manege bij ons!! egt supergezellig!! miranda is nu weg dat vin ik wel jammer ik von dat altijd wel un toffe meid!! ik zat altijd op ONIX dat von ik egt een superlief beesiej.. ik weeet niet zeker of ik dit jaar ook weer meekan maarik hoop het wel!! je kan ook nie meer de kuil in want de gemeente heeft hem dichtgegraven echt superjammer want dat was echt kick altijd!!
De kuil is te diep helaas, ik heb er nog nooit doorheen gegaloppeerd.
Ik was er in het voorjaar voor het eerst, toen was ik er met mijn moeder, mijn hartsvriendin en de hond (we zaten in een bungalow) 3 dagen. Van de zomer was ik er dus 3 weken maar konden we niet door de kuil galopperen omdat ie te diep was !! Hij is nl. niet dicht maar ze hebben eraan gekl**t en nu is ie te diep.
Het lijkt me wel heel vet !!! 
Mijn hartsvriendin kent haar heel goed (al 10 jaar ofzo) en toen we daar waren zijn we bij haar op bezoek geweest (toen woonde ze nog in de bungalow). Elsbeth heeft een aantal Arabieren waarmee ze fokt, kijk maar op www.zjakuba-arabians.nl dat zijn haar paarden.
Nu is Femke er als leiding, en nog iemand (ik ben ff haar naam kwijt). En natuurlijk Hens, Fenneke, Hendrik en de vrouw van Hens (ik weet niet meer hoe ze heet) er ook nog altijd !!