Tandpastaboy

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
toptoys schreef:Ik ben van 1979 tot 1986 daar jaarlijks op kamp geweest. Omdat ik mijn eigen pony mee had, weet ik niet zo veel pony/paarden namen. De namen die Dunja schreef wist ik ook nog. Altijd een leuke tijd gehad daar, zo te horen is Fenneke nog steeds streng. Hens was net zo oud, of iets jonger, als ik toen. Hij reed toen op Werverwind. Hendrik reed op Hydalgo, die al die jaren maar 12 jaar oud bleef......Romeo, Viola en Peggy herinner ik me nog en Bella, die liep voor de jan plezier. Veel plezier nog op jullie kampen.
toptoys schreef:Nee, die 3 ken ik niet. Romeo was een vos met hoge witte benen en een bles, zou het dezelfde nog zijn? Dan is hij echt oud nu!
Fritsiej schreef:floorsil: Silvester hebben ze laten inslapen omdat ze chronische darmontsteking had
floorsil schreef:ik ben er 10 jaar geleden of nog lager geleden geweest en ik vond het toen niet zo heel leuk maar kan nu wel zijn veranderd. ik reed die week op silvester maar volgens mij is die er nu niet meer hoorde dat die kreupel was en ze hebben hem toen afgemaakt.
verder had ik ook nog op turbo gereden klein schimmeltje weet niet of die er nog steeds is. zo ja zou iemand dat dan willen laten weten en ook nog over radja. denk dat ze er alle 3 niet meer zijn waren volgens mij toen al aardig oud.
groetjes lieke
floorsil schreef:@Fritsiej ik kreeg dit ooit te horen. maar dat was volgens mij ook allemaal via via.
pollew0p schreef:k ga er elke zomer naartoe met heel veel meiden van de manege bij ons!! egt supergezellig!! miranda is nu weg dat vin ik wel jammer ik von dat altijd wel un toffe meid!! ik zat altijd op ONIX dat von ik egt een superlief beesiej.. ik weeet niet zeker of ik dit jaar ook weer meekan maarik hoop het wel!! je kan ook nie meer de kuil in want de gemeente heeft hem dichtgegraven echt superjammer want dat was echt kick altijd!!