stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 08:36

nachtdienst he....maa ik ga nu slapen Dromen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 10:03

pascha7 schreef:
bo was vandaag echt gewoon strond vervelden en die dagen heb hij nou emaal en die dagen heb pas ook dus hij hem het niet van een vreemde Haha!

Strond vervelend vind ik wel n mooie nu met die sputerpoep hahahaah. Ja je paard gaat op je lijken, (daarom is Mis zo LIEF hihi) dus daarom zal je jezelf wel tegen komen in je paarden hahaha. Maar je hebt verder wel lieve knollen toch? En kleine Bo is gewoon een stout kind af en toe. Het belangrijkste is dat hij nooit meer v die aanvallen krijgt!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 10:05

naadje24 schreef:
het schijnt vanaf maandag weer beter te worden las ik op internet...
ik hoop dat het volhoudt dan kan ik haar de hele maand september nog op het land laten staan Knipoog

Ik hoop t zo dat we nog wat beter weer krijgen! Ik ben dit weer helemaal zat. Dan wachten we wel tot oktober hoor hihihih.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 10:13

Noah staat volgens mij nog in onze straat maar aan de overkant (ik geloof in de stal vd schimmel) En Noah staat nog met Willy op t land hoor, samen met de andere paarden v Hans en Harmen, met z'n 4tjes dus. De stal naast Ellen is nog leeg, dus daar kan nog wel een heel leuk paard in.... hint hint hint We moeten wel n beetje leuk straatje hebbn toch Ellen? Zitten er nu een paar bij..... pfffffffffff vooral t achterste stuk is aan verbetring toe zeg maar.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 10:57

ShirleyA schreef:
Noah staat volgens mij nog in onze straat maar aan de overkant (ik geloof in de stal vd schimmel) En Noah staat nog met Willy op t land hoor, samen met de andere paarden v Hans en Harmen, met z'n 4tjes dus. De stal naast Ellen is nog leeg, dus daar kan nog wel een heel leuk paard in.... hint hint hint We moeten wel n beetje leuk straatje hebbn toch Ellen? Zitten er nu een paar bij..... pfffffffffff vooral t achterste stuk is aan verbetring toe zeg maar.

Met zijn 4-en op dat kleine stukje Verward

Ik sta prima waar ik sta maar misschien wil mijn buurvrouw Nel wel verhuizen Haha! Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 11:00

Ik ben niet goed in toiletteren Naad daarom heb ik ook een arabier genomen met lange manen Tong uitsteken

Goeiemorgen allemaal... Kom net half uur geleden mijn bed uit gerold Gaaaap lekker uitgeslapen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 15:16

Goedemiddag!

jaa, ik ben ook voor een gezellig straatje hoor Haha!
In de box naast mij moet een ruin, want er staat een hengst naast.... Haha! Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 15:17

en ik net een half uurtje geleden Clown Dromen

maar goed ik mag Haha!

heb hard gewerkt Tong uitsteken

@anneomie: ja met sysero had ik precies zoals omar...ze lijken niet alleen kwa hoofd op elkaar hoor Knipoog
maar een hengstenvlecht kan ik ook weer niet Koe

wat kan ik eigenlijk wel Verward Gestoord

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 15:19

Dabo schreef:
Goedemiddag!

jaa, ik ben ook voor een gezellig straatje hoor Haha!
In de box naast mij moet een ruin, want er staat een hengst naast.... Haha! Haha!

het is toch in het algemeen gezellig daar Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:48

Jahoor, ik vind ons straatje best gezellig! Haha!

Een hengstenvlecht maken is niet moeilijk hoor Natasha, dat wil ik je wel leren Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:06

AnneOmie schreef:

Met zijn 4-en op dat kleine stukje Verward

Ik sta prima waar ik sta maar misschien wil mijn buurvrouw Nel wel verhuizen Haha! Tong uitsteken

Opzouten met die tr***** die moet ik echt niet hebben in onze straat!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:12

Oh ze staan iet met zijn 4-en op t stuk achter maar hebben ergens anders een stuk nu, groter maar waar weet ik niet...

En ja hoor het is een prima straatje (heel Taams is wel gezellig) maar achterin vind ik t wat minder, toch Ellen? Die vd hengst zijn niet echt gezellig of die mensen v Mercedes... Linda en kl Shirley zijn ook leuk al staan ze achterin. Maar we willen er alleen leuke mensen bij en ja dat zal wel n ruin moeten worden, hoewel ik dat idioot vind, die malle hengst moet gewoon naar achter; veel rustiger voor hem zelf ook en voor ons hahahaha.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:45

ik kan inderdaad je [aardje wel toiletteren! Ik vraag er wel wat voor omdat ik best veel paarden bij ons op stal doe! Het kost tpch aardig wat tijd!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 18:07

Azzaro schreef:
ik kan inderdaad je [aardje wel toiletteren! Ik vraag er wel wat voor omdat ik best veel paarden bij ons op stal doe! Het kost tpch aardig wat tijd!
[/quote]

laat je prijs maar weten,dan kijk ik wel of ik het doe Knipoog

zijn jullie trouwens goed in schatten?

schat dit maar eens Haha!
viewtopic.php?f=53&t=636726&p=17634206#p17634206

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 18:35

naadje24 schreef:
zijn jullie trouwens goed in schatten?

Ja ben heel goed in schatten, heb er ook heeel veel: n kind, 2 paarden, n hond, 3 katten en 14 ratten: allemaal mijn schatten hahahahaha

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 18:39

Ik schat 168. Als ik naar de beschotting kijk is hij kleiner dan als ik m met jou moet meten.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 18:39

hahah lekker shir!

@ naadje24: waar staat jou paardje eigenlijk? Ik vraag voor manen en staart (opscheren en knippen) 10 euro! en voor alles dus oortjes neus beentjes 13,00! Ik hoor het wel van je

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 18:42

Azzaro schreef:
hahah lekker shir!

@ naadje24: waar staat jou paardje eigenlijk? Ik vraag voor manen en staart (opscheren en knippen) 10 euro! en voor alles dus oortjes neus beentjes 13,00! Ik hoor het wel van je

ooooow....ik had op 25 a 30 euro gerekend Haha!
ik laat je via pb even weten waar en wanneer Knipoog

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 18:43

hahah nee zo duur ook weer niet! Het is maar een bijverdienste voor mij!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:28

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:
Opzouten met die tr***** die moet ik echt niet hebben in onze straat!

Ohhh Shirley toch!! Bloos Vork Hahaha jij bent echt gek hoor!
Ik vind Nel best aardig, misschien een beetje exentriek, maar dat maakt haar wel kleurrijk Knipoog
En die mensen van Mercedes zijn echt best wel aardig, alleen niet zo spraakzaam! (hoe heet ze ook alweer?)
Die mensen van die zwarte hengst zijn ook best aardig denk ik, ik heb ze nog niet zo vaak gezien, en dat paard wat daar tegenover staat, zij ervan vind ik echt heel aardig! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:41

Hahah Ellen je kent me toch: geen blad voor de mond en ook niet voor de type-vingers.
Nel is gewoon heel vals! Lacht in je gezicht en steekt je neer als je je omdraaid. Heeft ze me nu 2x geflikt, ben wel klaar met haar! Op zich kon ik erg goed met haar 'handelen', maar ik laat me niet door haar vals beschuldigen en voor banketstaaf zetten. Ze wil niet meer met me praten omdat ze boos is, prima dan praten we niet maar dan moet ik haar niet in onze straat hahahah
Die mensen v Mercedes zijn wel ok maar saai! De instrucrice v Daan is wel heel aardig ja. Ben haar naam even kwijt... Daan help!
en Celina en haar ouders zijn ook leuk, Ciska is lollig, kan hele gespekken mat haar hebben tijdens t poetsen vd paarden: leuk. Dick en Edith zijn ook erg leuk in t straatje. En Cindy en Esmee brengen altijd leven in de brouwerij. Dat meisje vd nieuwe vos ken ik niet, jij?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:51

[quote="ShirleyA] De instrucrice v Daan is wel heel aardig ja. Ben haar naam even kwijt... Daan help!
[/quote]

Carlijn! Die is inderdaad aardig ja Haha! haha

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:52

ShirleyA schreef:
De instrucrice v Daan is wel heel aardig ja. Ben haar naam even kwijt... Daan help!

Carlijn heet ze! En die is inderdaad aardig ja Haha! haha
Dat meisje van die vos heb ik nu 1x gesproken, toen ik na haar los wilde.
Maar ik heb al meerdere mensen op het paardje zien rijden, maar als zij waar ik toen mee gesproken had was heel aardig! (denk wel dat zij de eigenaresse is)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:57

Vind dat zo'n leuk vosje! (nouja, VOS meer denk ik) Haha! Leuk koppie zit erop.
Cindy en Esmee zijn inderdaad 'gekke grieten' hahaha wel lachen met ze.
Ik hoop dat ze weer een pas de deux organiseren Knipoog Wil wel weer meedoen dan haha
Maar eerst de BBQ!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:00

De bijrijdster v Carlijn is ook leuk hoor. En Margriet is een erg leuk paard! Maar vind t wel gezellig als Linda terug is: leuk mens! Weet iemand hoe t met Vanity gaat?