Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pascha7 schreef:bo was vandaag echt gewoon strond vervelden en die dagen heb hij nou emaal en die dagen heb pas ook dus hij hem het niet van een vreemde
naadje24 schreef:het schijnt vanaf maandag weer beter te worden las ik op internet...
ik hoop dat het volhoudt dan kan ik haar de hele maand september nog op het land laten staan
ShirleyA schreef:Noah staat volgens mij nog in onze straat maar aan de overkant (ik geloof in de stal vd schimmel) En Noah staat nog met Willy op t land hoor, samen met de andere paarden v Hans en Harmen, met z'n 4tjes dus. De stal naast Ellen is nog leeg, dus daar kan nog wel een heel leuk paard in.... hint hint hint We moeten wel n beetje leuk straatje hebbn toch Ellen? Zitten er nu een paar bij..... pfffffffffff vooral t achterste stuk is aan verbetring toe zeg maar.

lekker uitgeslapen. 
Dabo schreef:Goedemiddag!
jaa, ik ben ook voor een gezellig straatje hoor
In de box naast mij moet een ruin, want er staat een hengst naast....![]()

AnneOmie schreef:
Met zijn 4-en op dat kleine stukje
Ik sta prima waar ik sta maar misschien wil mijn buurvrouw Nel wel verhuizen![]()
Azzaro schreef:ik kan inderdaad je [aardje wel toiletteren! Ik vraag er wel wat voor omdat ik best veel paarden bij ons op stal doe! Het kost tpch aardig wat tijd!
[/quote]
naadje24 schreef:zijn jullie trouwens goed in schatten?
Azzaro schreef:hahah lekker shir!
@ naadje24: waar staat jou paardje eigenlijk? Ik vraag voor manen en staart (opscheren en knippen) 10 euro! en voor alles dus oortjes neus beentjes 13,00! Ik hoor het wel van je
ShirleyA schreef:AnneOmie schreef:Opzouten met die tr***** die moet ik echt niet hebben in onze straat!Ik sta prima waar ik sta maar misschien wil mijn buurvrouw Nel wel verhuizen![]()
Hahaha jij bent echt gek hoor!
haha ShirleyA schreef:De instrucrice v Daan is wel heel aardig ja. Ben haar naam even kwijt... Daan help!
haha
Leuk koppie zit erop.
Wil wel weer meedoen dan haha