manisha schreef:iik ben daar Op penny ponykamp geweest..
ik heb op yuri gereden..
Yuri is leuk he?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
manisha schreef:iik ben daar Op penny ponykamp geweest..
ik heb op yuri gereden..
, raski(2x vanaf gevallen), ehm.. Xemer, Landi, waren ze volgens mij.. chickey schreef:
WildWings schreef:chickey schreef:
Aaaaah ze is toch ook zo schattig he

Dit was me eerstre jaar dat k helemaal niet meer ben geweest 
Ben k mee op kamp geweest (en heb k op msn
)...

thibeaulover schreef:Ik vond het echt een leuk ponykamp, alleen wel stom dat je je brood met mes en vork moest eten
LaFunkyJazz schreef:thibeaulover schreef:Ik vond het echt een leuk ponykamp, alleen wel stom dat je je brood met mes en vork moest eten
stom? sommige kleine kinderen wassen hun handen niet, of niet goed, erg vies als je de hele dag bij de paarden bent. En elk kind kun je niet controleren of ze hun handen wassen, vandaar. Je kunt geen onderscheid maken, jij eet wel met je handen, en jij niet. Vandaar allemaal met mes en vork
wordt idd voor voltige gebruikt.
) maar een week is dat best vol te houden als je t niet gewend bent. tis wel frisser ja. Lil0l0v3r schreef:ik had er een lievelingspony, hij was heel stout altijd en gebruikte ze alleen maar voor de voltige, het is ee vosje met een hele brede bles, weet iemand hoe het met hem gaat?
heeft nog steeds zn trucjes
(draaien bij het longeren, bokken als je er in galop op wil springen)