Ze rekenen vanavond wel op je met het dierengeluidenspel. Er zijn genoeg oudere kinderen bij. Het idee is om ze vanavond zonder begeleiding te laten lopen. We zien je vanavond wel!
Heey, ik had het al gehoord en gelezen op internet. Echt kei vet!! ik ga zeker foto's vragen, ook aan mienke. zal wel heel mooi zijn geweest doei:wave:
En was het leuk geweest gister avond? het zijn wel een paar beidehandte meiden.... hoop dat ze goed geschrokken zijn Ben echt heel blij voor Annemiek dat Tanirma zo goed gepresteerd heeft! peewij wanneer moet je eigenlijk met Gala naar de keuring?
Nog nooit zo'n bange groep gehad. Wat een watjes . Zaterdag gaan we met Gala naar de Dragon Show in Oldenbroek! Weet echt neit wat het wordt Waarom heb je nog niet gezegd dat je een nieuwe stal hebt?
Tuurlijk wordt ze helemaal tip top in orde gemaakt. Je moet maar eens meegaan. Foto's worden er gemaakt. Komen in de loop van volgende week op de site http://www.stalvughterheide.nl
We gaan zaterdag niet alleen naar de keuring. We gaan ook gelijk voor een nieuwe pony kijken. Een hele mooie, was 2 jaar terug reserve kampioen op een regionale keuring. Spannend, misschien hebben we nu wel geluk !!!
Lin, wat lees ik nou. Wat leuk dat je een nieuwe stal hebt gevonden. Ik hoor van de week wel hoe en wat. Mag ik dan ook mee naar de keuring, lijkt mij ook wel leuk!
tipje: op de site van anky (www.anky.nl) bij nieuws--> staat een fototje van Tanirma (onder het kopje "foto's van Verden") echt een super mooi paard!! En P&E suc6 bij de keuring zaterdag en maar hopen dat die pony ook naar Stal Vughterheide komt!!!
Jahh dan ga ik wel mee!!! kei leuk.. hoor nog wel hoe en wat En hoe ziet die mss nieuwe pony eruit?? erg benieuwd!! En die foto van Tanirma is erg mooi!!
Tanirma is gewoon een mooi paard op een kilometer herken je haar al. 2 druppels water net Manirma We hebben thuis nog een aantal foto's A-miek zal ze wel laten afdrukken. Moet je haar eens vragen of ze deze meebrengt!
hallo luitjes, voor degene die het nog niet weten.... Ik heb besloten om naar die stal in Gestel te gaan (kan ik mooi bij annemiek op de koffie ) Ik heb ook niet echt meer verder gezocht, omdat ik dit toch wel een goede stal vind en vrij in de buurt!! Ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen... VANDAAG DE GROTE DAG BECKHAM GAAT VAN ODIE AF!! (ze slaan elkaar namelijk helemaal in elkaar) P en natuurlijk E en Gala HEEL VEEL SUCCES MORGEN!!